مراکز خرید مارماریس

بهترین مراکز خرید مارماریس را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 خرداد ، 1403

مراکز خرید مارماریس | معرفی 14 مرکز معروف

مراکز خرید مارماریس | اگر قصد خرید تور مارماریس را دارید، خواندن این مقاله و آشنایی با 14 فروشگاه خوب این شهر برایتان کمک‌کننده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر مارماریس که به بهشت زمینی ترکیه معروف است، شهری است که به واسطه برخورداری از سواحل دیدنی، هتل‌های لوکس، طبیعت بکر و مناطق باستانی، همواره موردتوجه گردشگران بوده است. علاوه‌بر این، مارماریس برای خرید کردن هم یک گزینه عالی به شمار می‌رود و شما می‌توانید در مراکز خرید مختلف این شهر، اجناس موردنظر خود را از بهترین برندها با کیفیتی مثال‌زدنی خریداری کنید. اگر شما هم می‌خواهید بهترین مراکز خرید مارماریس را بشناسید و بهترین خریدها را در مارماریس انجام دهید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بازار بزرگ مارماریس

بازار بزرگ مارماریس یا به قول ترک‌زبان‌ها "Çarşı Market"، قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازار و مرکز خرید مارماریس به شمار می‌رود که مانند بازار بزرگ سایر شهرهای ترکیه، حال و هوایی سنتی دارد. این بازار سرپوشیده که با الهام از بازار بزرگ استانبول ساخته شده، یکی از اصلی‌ترین مراکزی است که هم گردشگران و هم اهالی مارماریس برای خرید به آن مراجعه می‌کنند و البته هرچه را بخواهند هم پیدا می‌کنند.

در بازار بزرگ مارماریس، بیش از ۱۰۰۰ مغازه و فروشگاه کوچک و بزرگ وجود دارد که طیف وسیعی از کالاها از قبیل: کیف و کفش، محصولات چرم، محصولات سرامیکی، اشياء دکوری و تزیینی، آثار هنری، سوغات گوناگون، جواهرات و اکسسوری، صنایع دستی، انواع ادویه‌جات و چاشنی‌ها، اسباب بازی و... را به فروش می‌رسانند.

قیمت‌ اجناس این بازار، از بیشتر مراکز خرید مارماریس پایین‌تر و منصفانه‌تر است و به‌راحتی می‌توانید کالاهای باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر پس از خرید و گشت‌وگذار در این بازار پرهیاهو و سرزنده، احساس گرسنگی کردید، به اغذیه‌فروشی‌ها و غذاهای خیابانی این بازار نیز سری بزنید؛ چراکه اغذیه‌فروشی‌های این منطقه به طعم عالی و لذیذ شهرت دارند.

آدرس: منطقه Tepe، خیابان ۳۸

ساعات کار: ۸ صبح تا ۱ بامداد، دوشنبه تا یکشنبه

بازار بزرگ مارماریس از مراکز خرید معروف در مارماریس

عکسی از بازار بزرگ مارماریس

مرکز خرید نتسل؛ از بهترین مراکز خرید مارماریس

در منطقه مارینای مارماریس که به بورلی هیلز مارماریس مشهور است، یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید مارماریس قرار دارد: مرکز خرید نتسل مارینا (Netsel Marina Mall). این مرکز خرید که در منطقه‌ای سرسبز با منظره لنگرگاه مارماریس بنا شده، در ساختمان‌هایی سفیدرنگ، با طاق‌های گرد، سایبان‌های زیبا و بالکن‌های جذاب، به فروش محصولاتی از ۴۰ برند مختلف بین‌المللی و ترکی می‌پردازد.

اگر به دنبال خرید پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، جواهرات یا سوغاتی از برندهای اصلی و معتبر هستید و البته از خرج کردن باکی ندارید، بهترین جا برای شما مرکز خرید نتسل است. چند کافه و رستوران با منوهای متنوع ترکی و بین‌المللی نیز در اطراف این مرکز خرید قرار دارند و شما می‌توانید یک وعده غذای عالی با منظره دریا و اسکله میل کنید.

آدرس: ساریانا، خیابان ۱۸، مرکز خرید نتسل مارینا

ساعات کاری: ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ بامداد، دوشنبه تا شنبه

مرکز خرید نتسل یا بورلی هیلز مارماریس

تصویری از مرکز خرید نتسل

مرکز خرید پوینت سنتر مارماریس

مرکز خرید پوینت سنتر (Point Center)، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مارماریس محسوب می‌شود که در مرکز این شهر قرار دارد و از این رو دسترسی به آن آسان است. در پوینت سنتر، حدود ۴۰ مغازه وجود دارد که عمدتاً به عرضه پوشاک و کیف و کفش از برندهای معتبر می‌پردازند. قیمت کالاها در این مرکز خرید نیز ممکن است کمی بالا باشد؛ ولی باتوجه به اینکه عمده اجناس عرضه‎شده، از برندهای اصلی هستند، این موضوع قابل‌توجیه است. در مرکز خرید پوینت سنتر نیز کافه، رستوران، سینما و کلاب بازی وجود دارد.

آدرس: بلوار Kemal Seyfettin Elgin، پلاک ۵۴

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱ بامداد

مرکز خرید تانساش؛ از معروف ترین مراکز خرید مارماریس

یکی از مراکز خرید مشهور مارماریس، مرکز خرید تانساش (Tansaş Shopping Center) است که در منطقه شرقی شهر مارماریس قرار دارد. طبقه اول این مرکز خرید محبوب، به فروش مواد غذایی اختصاص پیدا کرده و در طبقه دوم، مغازه‌های مختلفی برای عرضه پوشاک، لوازم خانگی، فرش و تابلو فرش، انواع پارچه و منسوجات و سوغاتی به چشم می‌خورد. در این مرکز خرید نیز برای رفاه حال مشتریان، رستوران، کافه و مراکز تفریحی برای کودکان وجود دارد.

بلو پورت مال؛ از مراکز خرید محبوب مارماریس

بلو پورت مال از مراکز خرید شناخته شده مارماریس است که در مرکز این شهر قرار دارد. اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که هرچه می‌خواهید را یکجا داشته باشد، به بلو پورت مال (Blue Port Mall) سر بزنید. این مرکز خرید در سه طبقه، محصولاتی همچون لوازم خانگی، مواد غذایی، خوراکی‌ها و شیرینی‌های سنتی ترکی، انواع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی و... را از بهترین برندهای بین‌المللی و ترکی به فروش می‌گذارد. محصولات بیش از ۴۵ برند مختلف در این مرکز خرید بزرگ به مساحت 10 هزار متر مربع به فروش می‌رسد. مانند دیگر مراکز خرید خوب مارماریس، در طبقه انتهایی بلو پورت مال نیز چند رستوران، کافه و سالن سینما وجود دارد.

آدرس: پلاک ۴۷، Sisteler, Kemal Seyfettin Elgin

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، دوشنبه تا جمعه

بلو پورت مال از مراکز خرید محبوب مارماریس

تصویری از بلو پورت مال

آرموتالان و شنبه بازار مارماریس

در منطقه آرموتالان که یکی از جاهای دیدنی مارماریس است، در روزهای شنبه، بازاری برپا می‌شود که به بازار آرموتالان شهرت دارد. منطقه آرموتالان به دلیل هتل‌های باکیفیت ولی ارزان‌قیمتش بین گردشگران محبوب است. به همین دلیل، فروشگاه‌ها و بازار آرموتالان یک منطقه شناخته‌شده بین گردشگران به شمار می‌رود. بازار آرموتالان (Armutalan) را می‌توان شنبه‌ بازار مارماریس دانست که در آن، انواع کالاهای مختلف مانند میوه، سبزی، ادویه، صنایع دستی، سوغاتی‌های ترکیه و شیرینی‌های مخصوص ترکی عرضه می‌شود.

آدرس: منطقه آرموتالان

ساعت کاری: شنبه‌ها

بازار ترنج؛ دوشنبه بازار مارماریس

بازار ترنج را می‌توان یک دوشنبه بازار محلی دانست که در منطقه ترنج برپا می‌شود. اگر در روزهای دوشنبه با قایق‌های تفریحی مارماریس همراه شوید و در مناطق ساحلی گشت‌وگذاری داشته باشید، احتمالاً در منطقه ترنج (Turunç) نیز توقف خواهید کرد. در این بازار، محصولات مختلف کشاورزی تازه و ارگانیک، خشکبار، صنایع دستی، سوغاتی، پارچه‌های ترکی و زیورآلات سنتی را می‌توانید به وفور پیدا کنید.

آدرس: نزدیک به لنگرگاه، ترنج

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر، دوشنبه

بازار موگلا؛ از بزرگترین بازارهای مارماریس

بازار موگلا (Mugla Market) یکی از بزرگترین‌ بازارهای محلی در فضای باز است که حدود ۴۰ کیلومتر با مارماریس فاصله دارد. در این بازار می‌توانید انواع محصولات ارگانیک تازه و محلی، پارچه و منسوجات سنتی، پوشاک، جواهرات، عطر و... را تهیه کنید. به‌علاوه، اگر قصد خرید سوغاتی و صنایع دستی خاص مارماریس یا مواد غذایی ترکی مانند ادویه‌جات و چاشنی‌ها را دارید، این بازار یک گزینه عالی به شمار می‌رود.

آدرس: موگلا، منطقه داتچا، خیابان vatan، اسکله

ساعات کاری: پنجشنبه‌ها، ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر

بازار موگلا از بزرگترین بازارهای مارماریس

عکسی از بازار موگلا

مرکز شهر مارماریس؛ پر از مراکز خرید و مغازه

در مرکز شهر مارماریس، جایی که خیابان اصلی این شهر آغاز می‌شود و درنهایت به منطقه گرند یازیچی می‌رسد، طیف وسیعی از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارند که می‌توانند همه کالاهای موردنظر شما را تأمین کنند. این مغازه‌ها شبیه به مغازه‌های بازار بزرگ هستند؛ اما کالاهای آن‌ها را اکثراً محصولات برندهای معتبر جهانی تشکیل می‌دهند. فروشگاه‌های این منطقه به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، شناخته‌شده و بیشتر اوقات شلوغ هستند و از لحاظ تنوع محصولات نیز شرایط خوبی دارند.

آدرس: مرکز شهر مارماریس

بازار جواهرات پاشا؛ مخصوص علاقه‌مندان به زیورآلات

اگر به دنبال خرید جواهرات و اکسسوری‌های ارزشمند هستید، این بازار، یکی از بهترین مراکز خرید مارماریس است که به صورت اختصاصی به فروش انواع جواهرات قیمتی می‌پردازد. بازار جواهرات پاشا (Pasha & Co Jewellery) که بزرگترین فروشگاه جواهرات در مارماریس محسوب می‌شود، در سال ۱۹۹۲ تأسیس شده است و به کمپانی پاشا و شرکا تعلق دارد.
در این فروشگاه می‌توانید انواع سنگ‌های قیمتی، انواع الماس، ساعت‌های اصیل سوئیسی، جواهرات سنتی ترکیه و انواع زیورآلات نقره یا طلا را خریداری کنید.

آدرس: محله آرموتالان، بلوار جمهوریت، پلاک 64/A

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ شب، دوشنبه تا یکشنبه

بازار جواهرات پاشا از بهترین مراکز خرید مارماریس

تصویری از بازار جواهرات پاشا

بازار کیف و کفش آتنتیک مارماریس

یکی از بهترین مراکز خرید مارماریس که به فروش کیف‌ و کفش‌های چرم اختصاص دارد، فروشگاه آتنتیک (Authentic) است. این فروشگاه کلکسیونی از بهترین کیف‌های دستی و مجلسی، کفش‌های طبی یا لوکس را که از جنس چرم هستند، در یک‎جا جمع کرده است. در این فروشگاه، شما می‌توانید محصولات برندهای معتبری همچون لویی ویتون، شنل، هرمس، مولبری و محصولات مشابه آن‌ها را پیدا کنید.

آدرس: منطقه Tepe، خیابان بارباروس، پلاک ۱۰۷

ساعت کاری: ۹:۳۰ تا ۱:۳۰ بامداد، دوشنبه تا یکشنبه

چهارشنبه بازار ایچملر در مارماریس

چهارشنبه بازار ایچملر یکی از بازارهای محلی مارماریس است که در منطقه ایچملر در ۸ کیلومتری مارماریس برپا می‌شود. این بازار، یک بازار کوچک سنتی است که میوه و سبزیجات محلی، عسل معروف مارماریس، نان محلی تازه، لباس و پارچه‌های سنتی، کیف و کفش و انواع سوغاتی‌های کشور ترکیه و صنایع دستی را به مشتریان عرضه می‌کند. باتوجه به اینکه این بازار یک بازار محلی است، قیمت‌های آن بسیار کمتر از مراکز خرید و بازارهای سطح شهر است.

آدرس: GolenyenMh. 48720 Icmeler

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۸ شب، چهارشنبه‌ها

چهارشنبه بازار ایچملر ماماریس

عکسی از چهارشنبه بازار ایچملر 

پنجشنبه بازار مارماریس

پنجشنبه بازار مارماریس که به نام بازار محلی نیز شناخته می‌شود، یکی از بازارهای معروف مارماریس است که کشاورزان و ماهیگیران روستاها و شهرهای کوچک اطراف مارماریس، محصولات خودشان را در آن به فروش می‌رسانند. در این بازار محلی، رنگ‌ها و بوها با حواس شما بازی می‌کنند و تجربه‌ای لذت‌بخش از یک خرید سنتی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

پنیرهای خانگی، میوه‌ها وسبزیجاتی که مستقیماً از باغ و مزرعه به بازار آورده شده‌اند، عسل طبیعی، انواع آجیل و خشکبار، زیتون و شیرینی‌های محلی، همگی از طعم‌هایی هستند که این بازار برای شما فراهم می‌کند. علاوه‎بر این‎ها بازار محصولات دریایی نیز در پنجشنبه بازار مارماریس داغ است و انواع ماهی‌های تازه‌، صدف‌های دریایی، میگو و... در این بازار به فروش می‌رسد.

آدرس: خیابان G. Mustafa Muglali

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۷ شب، پنج‌شنبه و یکشنبه

پنجشنبه بازار از معروفترین بازارهای مارماریس

عکسی از پنجشنبه بازار مارماریس

یکشنبه بازار بلدیبی مارماریس

بلدیبی در مارماریس، یک دهکده ساحلی است که شغل عمده ساکنان آن، کشاورزی و دامداری است؛ بنابراین در یکشنبه بازار مارماریس می‌توانید انواع محصولات تازه کشاورزی و دامی را تهیه کنید. اگر عاشق سبزیجات و دیدن تنوع رنگ و عطر محصولات طبیعی هستید، یکشنبه بازار بلیدیبی یکی از بهترین مراکز خرید مارماریس است که شما را به تماشای ثمرات طبیعت دعوت می‌کند.

آدرس: بیلدیبی

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۹ شب، یکشنبه‌ها

یکشنبه بازار مارماریس

عکسی از یکشنبه بازار مارماریس

در مارماریس کجا خرید کنیم؟

مارماریس به‎عنوان یکی از شهرهای پرطرفدار ترکیه که سالانه گردشگران پرشماری را به خود جذب می‌کند، برای خرید نیز گزینه‌های متنوعی را برای گردشگران تدارک دیده است. از مراکز خرید مدرن و لوکسی مانند نتسل گرفته تا مراکز خرید محلی و بازارهای هفتگی. اگر مسافر تور مارماریس هستید، از سر زدن به این بازارها غافل نشوید تا هم خریدی دلچسب را تجربه کنید و هم با فرهنگ مردمان بومی ترکیه بیشتر آشنا شوید.

سؤالات متداول:

1 . بهترین بازارهای محلی مارماریس کدامند؟

شنبه بازار آرموتالان، دوشنبه بازار ترنج، چهارشنبه بازار ایچملر، پنجشنبه بازار مارماریس، یکشنبه بازار بلدیبی از بازارهای محلی محبوب مسافران هستند.

2. برای خرید کیف و کفش در مارماریس کجا برویم؟

مرکز خرید آنتتیک، معروف‌ترین و بهترین فروشگاه برای خرید انواع کیف و کفش است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt