بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 تیر ، 1403

بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

اگر به دنبال بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا هستید و می‌خواهید برای نگهداری و سرگرمی کودکان مجهز باشند، این مقاله می‌تواند کمک‌تان کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سواحل آنتالیا همه ساله خیل عظیم مسافران را از سراسر جهان به سوی خود می‌کشانند. هتل های لوکس و لاکچری، زیبایی طبیعی سواحل و آب‌های فیروزه‌ای دریای مدیترانه سهم بسزایی در افزایش گردشگری این منطقه داشته‌اند. اگر شما هم قصد دارید یک سفر خانوادگی را به آنتالیا تجربه کنید، پس حتما باید با بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا و امکانات آنها آشنا شوید.

هتل باروت لارا آنتالیا (Lara Barut Collection)

هتل لارا باروت کالکشن، یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا به شمار می‌آید که در منطقه محبوب و دیدنی لارا قرار دارد. این هتل مجموعه‌ای وسیع و سرسبز است که یک باغ گرمسیری خوش‌منظره و خط ساحلی اختصاصی را دربر‌می‌گیرد. این هتل ۵ ستاره با دربرداشتن واحدهای اقامتی لوکس و مدرن، امکانات رفاهی مطلوب مانند ارائه خدمات uall، وجود ۹ رستوران، ۳ استخر، مرکز اسپا، زمین بازی کودکان و... از جمله هتل های خانوادگی آنتالیا به شمار می‌رود. هزینه اقامت در هتل لارا باروت کالکشن با توجه به فصل سفر و نوع اتاق متفاوت است؛ با این حال برای یک شب اقامت باید هزینه‌ای بین ۴۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار را در نظر بگیرید.

هتل باروت لارا از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده

عکسی از هتل باروت لارا

هتل گرند میر آمور آنتالیا (Miramor Hotel & Spa)

هتل میرامور یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر آنتالیاست که با ارائه خدمات عالی، وجود ساحل اختصاصی و قیمتی مناسب یک گزینه فوق‌العاده برای خانواده‌هایی که آنتالیا را به عنوان مقصد تعطیلات خود برگزیده‌اند، محسوب می‌شود. این هتل با دارا بودن اتاق‌های لوکس و مجهز، ۳ استخر، ۴ رستوران، مرکز تناسب اندام، امکانات فعالیت‌های ورزشی مختلف و همچنین برخورداری از خدمات یوآل، می‌تواند اقامتی به یاد ماندنی را برای خانواده‌ها رقم بزند. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۹۲ تا ۲۰۵ دلار است.

هتل زانادو ریزورت (Xanadu Resort Hotel Belek)

یکی‌دیگر از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از سفر خانوادگی با کودکان را در ذهن شما به جا می‌گذارد، هتل زانادو ریزورت در منطقه بلک است. واحدهای اقامتی این هتل کاملاً لوکس و مجلل هستند و خدمات آن نیز به صورت all inclusive ارائه می‌شود. این هتل دارای ۶ رستوران، ۳ استخر، ساحل خصوصی، امکانات ویژه کودکان مانند محیط بازی در داخل هتل، خدمات نگهداری از کودک، بازی‌های فکری، کلاب کودکان، پارک آبی، استخر مخصوص کودکان و… است. از این رو هتل زانادو ریزورت یک گزینه خوب و باکیفیت برای لذت بردن و تفریح کردن همه اعضای خانواده به شمار می‌رود. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۳۰۰ تا ۷۵۰ دلار است.

هتل زانادو ریزورت آنتالیا بهترین هتل برای خانواده

تصویری از هتل زانادو ریزورت

دلفین بی گرند ریزورت (Delphin Be Grand Resort)

یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان که در منطقه لارا قرار دارد، هتل دلفین بی گرند ریزورت است. این هتل پنج ستاره با ارائه اتاق‌های بزرگ، تفریحات متنوع، ۶ استخر مختلف، خدمات اسپا و ماساژ، خدمات زیبایی و خدمات ویژه کودکان مانند تخت مخصوص، وعده غذایی مخصوص، کلاب کودکان، پارک آبی و محوطه بازی توانسته است رضایت خانواده‌هایی که قصد اقامت در آنتالیا را دارند، جلب کند. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۴۲۷ تا ۷۲۰ دلار است.

هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا (Concorde De Luxe Resort)

یکی‌دیگر از هتل‌های لوکس منطقه لارا، کنکورد دلوکس ریزورت است. این هتل ۵ ستاره از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است، خدمات یوآل ارائه می‌کند، از حضور کارکنان حرفه‌ای و خوش‌اخلاق بهره می‌برد و امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای دارد. از جمله خدماتی که مهمانان این هتل از از آن برخوردارند می‌توان به ۴ استخر، ۸ رستوران، مرکز تناسب اندام و اسپا و تجهیزات ورزش‌های مختلف اشاره کرد. امکانات ویژه کودکان نیز مانند وعده غذایی مخصوص کودک، تخت کودک، کالسکه، محوطه بازی کودکان، پارک آبی و استخر کودکان در این هتل به چشم می‌خورد. بنابراین کنکورد دلوکس را می‌توان بهترین هتل آنتالیا برای خانواده دانست. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۶۴۰ تا ۱۳۰۰ دلار است.

تصویری از هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا

هتل لند آو لجندز کینگدام (The Land Of Legends Kingdom)

لند آو لجندز کینگدام را به جرئت می‌توان خفن ترین هتل آنتالیا به ویژه برای کودکان دانست.. این هتل ۴۰۱ واحد اقامتی دارد که تعدادی از آنها به طور اختصاصی برای اقامت خانواده‌ها به همراه فرزندانشان طراحی شده است. خدمات این هتل نیز به صورت یوآل ارائه می‌شود. آنچه این هتل ۵ ستاره را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان تبدیل می‌کند، فضا و معماری خاص این هتل است که از کاخ‌های انیمیشن‌ها و قصرهای سرزمین دیزنی الهام گرفته شده است. از این رو اقامت در این هتل برای کودکان مانند زندگی کردن در دنیای افسانه‌هاست.

علاوه بر این‌ها، موارد دیگری نیز وجود دارد که باعث می‌شود هتل لند او لجندز کینگدام برای کودکان دوست‌داشتنی باشد، از جمله: استخر ویژه کودکان، پارک آبی با سرسره‌های متنوع و امن برای کودکان، شهربازی مناسب کودکان، وعده غذایی مخصوص کودکان، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی و زمین بازی کودک، اتاق‌های ویژه کودکان با دکوراسیون، طراحی و تخت‌های مخصوص و موارد بسیار دیگر. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار است.

هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا (Calista Luxury Resort)

یکی از هتل‌های لاکچری منطقه بلک، هتل ۵ ستاره کالیستا لاکچری ریزورت است که با امکانات مطلوب و موقعیت مکانی عالی، انتخاب خوبی برای همه مسافران آنتالیا محسوب می‌شود. این هتل ۵۰۲ اتاق و سوئیت مختلف، ۹ رستوران و ۸ استخر متنوع و وسیع دارد. علاوه بر اینها امکاناتی همچون ساحل خصوصی مجهز، مرکز اسپا، سالن زیبایی، کلاب کودکان و زمین بازی کودکان هم در این هتل به چشم می‌خورد. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۵۵۰ تا ۱۱۰۰ دلار است.

هتل کالیستا لاکچری ریزورت از هتل های منطقه بلک آنتالیا

تصویری از هتل کالیستا لاکچری ریزورت

هتل تایتانیک مردان پالاس (Titanic Mardan Palace)

هتل تایتانیک مردان پالاس از بهترین هتل‌های ۵ ستاره لارا است که می‌تواند یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا لقب بگیرد. اتاق‌های شیک و لوکس به همراه وجود بزرگترین استخر و آکواریوم اروپا و خدمات رفاهی و تفریحی کامل برای کودکان و بزرگسالان این هتل را به یک هتل خوب خانوادگی تبدیل کرده است. ۱۰ رستوران با منوهای متنوع، ۶ استخر، ساحل خصوصی، مرکز ماساژ و اسپا، مربی خصوصی، مرکز تناسب اندام، سونا و جکوزی از جمله امکانات این هتل لوکس هستند. البته که این هتل برای دیگران هم مناسب است و یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها محسوب می‌‎شود. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب، بین ۵۰۰ تا ۱۷۰۰دلار است.

هتل اورنج کانتی بلک (Orange County Belek)

یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا در منطقه توریستی بلک، هتل اورنج کانتی بلک فمیلی اونلی است. این هتل لاکچری ۵ ستاره، با دربر داشتن ۲۰ نوع اتاق مختلف، ۵ استخر، مرکز اسپا و ماساژ، دو رستوران، یک بار، سونا، باشگاه بدنسازی، محوطه بازی کودکان، کلاب کودکان و استخر کودکان بدون تردید می‌تواند یک اقامت خانوادگی دلچسب و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزند. این هتل از فرودگاه آنتالیا ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۱۷۰ تا ۵۰۰ دلار است.

هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا

تصویری از هتل اورنج کانتی بلک

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا (Sueno Hotels Deluxe Belek)

هتل سوئنو دلوکس بلک یکی از بهترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شود که در سواحل زیبای بلک قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره دارای ۴ استخر روباز و سرپوشیده، سرسره‌های آبی برای کودکان و بزرگسالان، بار ساحلی، یک رستوران، صندلی و چتر ساحلی، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، کلاب کودکان و زمین گلف و زمین تنیس است. هتل سوئنو دلوکس بلک با فرودگاه آنتالیا تنها ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی آن نیز سه رستوران و کافه شیک و باکیفیت به چشم می‌خورد. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است.

هتل گرند پارک کمر (Corendon Playa Kemer)

هتل گرند پارک کمر که اکنون به نام کورندون پلایا کمر شناخته می‌شود، پس از بازسازی کامل در سال ۲۰۱۹ به یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا تبدیل شده است. این هتل دارای ۳ رستوران، ۲ استخر، اسپا، ساحل اختصاصی، مرکز بدنسازی، کلاب کودکان، محوطه بازی کودکان، بازی‌های فکری، سرویس مراقبت از کودک، پارک آبی، سالن زیبایی، سونا و اتاق‌های خانوادگی است. این هتل با سواحل آنتالیا مثل ساحل بلدیبی و ساحل گوینوک کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا نیز ۲۸ کیلومتر است. حداقل هزینه این هتل برای یک شب اقامت در اتاق استاندارد بین ۱۹۰ تا ۳۸۱ دلار است.

هتل گرند پارک کمر از بهترین هتل آنتالیا با قیمت مناسب

تصویری از هتل گرند پارک کمر

هتل دیونیسوس بلک (Dionysus Hotel Belek)

هتل دیونیسوس شهر بلک که یکی از بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب محسوب می‌شود، یکی از خاص‌ترین هتل‌های منطقه به شمار می‌آید. این هتل ۴ ستاره نام خود را از یکی از اساطیر یونانی وام گرفته و در طراحی و معماری آن نیز عناصر متعددی از فرهنگ یونانی به چشم می‌خورد. این هتل ۸۰ اتاق بزرگ، پرنور و تمیز دارد که به زیباترین شکل دکور شده‌اند. خدمات آل اینکلوسیو، باغ، پارک آبی، سونا، مرکز اسپا، استخر مخصوص کودکان، زمین بازی، تخت و کالسکه کودک و کلاب کودکان از جمله امکاناتی هستند که این هتل را به یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا تبدیل کرده است. این هتل از مرکز شهر آنتالیا ۳۵ کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا ۱۷ کیلومتر فاصله دارد. یک شب اقامت در یک اتاق استاندارد این هتل می‌تواند بین ۴۲ تا ۱۱۱ دلار هزینه داشته باشد.

هتل سون سیز لایف کمر (Seven Seas Hotel Life)

یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان، سون سیز هتل لایف است که در منطقه زیبای کمر قرار دارد. این هتل می‌تواند خاطره‌ای ماندگار در ذهن کودکان شما به جا بگذارد؛ چراکه امکانات متعددی برای کودکان در این هتل وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به اتاق‌هایی با دکوراسیون، طراحی و تجهیزات مخصوص کودکان، اتاق بازی مجهز، اجرای نمایش برای کودکان، سرویس مراقبت از کودک، استخر مخصوص کودکان و انواع سرگرمی‌ها در فضای باز ویژه کودکان اشاره کرد. ارائه این خدمات در کنار ارائه خدمات uall و وجود امکانات تفریحی عالی، این هتل در فهرست بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا قرار داده است. میانگین هزینه‌ای که به ازای یک شب اقامت در این هتل باید بپردازید ۴۷۴ دلار است.

هتل سون سیز لایف کمر از خفن ترین هتل های آنتالیا

تصویری از هتل سون سیز لایف کمر

هتل رویال سگینوس آنتالیا (Royal Seginus Antalya)

هتل ۵ ستاره رویال سگینوس، در منطقه لارا قرار دارد و با دارا بودن ۲ استخر، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، اتاق خانواده، یک رستوران و بار، تجهیزات مخصوص کودکان، کلاب کودکان و استخر ویژه کودکان از جمله هتل‌های محبوب بین گردشگرانی است که خانوادگی سفر می‌کنند به دنبال هتل های کیدز کانسپت آنتالیا هستند. این هتل تنها ۷ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و فاصله آن با جاهای دیدنی آنتالیا مانند دروازه هادریان ۱۷ کیلومتر، موزه آنتالیا ۱۹ کیلومتر و با ساحل هالک لار ۶ کیلومتر است. هزینه یک شب اقامت در این هتل بین ۲۷۰ تا ۸۵۰ دلار متغیر است.

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا (Transatlantik Hotel & Spa)

ترنس آتلانتیک هتل اند اسپا یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا در منطقه کمر است که اتاق‌های مختلف از جمله اتاق‌های اکونومی دارد و با نزدیکی به سواحل مهمی همچون گوینوک، بلدیبی و کمر، تفریحات ساحلی متعددی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ۳ رستوران، ۲ استخر، مرکز اسپا، خط ساحلی اختصاصی، باشگاه بدنسازی، کلاب کودکان و محوطه بازی در داخل هتل برای کودکان، از جمله عواملی است که باعث می‌شود اقامت خانوادگی دلچسبی را در این هتل تجربه کنید. ترنس آتلانتیک با فرودگاه آنتالیا ۳۱ کیلومتر فاصله دارد. هزینه اقامت در این هتل به ازای یک شب بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است.

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا از هتل های پنج ستاره آنتالیا

عکسی از هتل ترنس آتلانتیک

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا (Ramada Resort Lara)

هتل رامادا ریزورت لارا یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده است. این هتل پنج ستاره با داشتن اتاق‌های مدرن و مجهز به امکانات رفاهی کامل، محیطی لوکس و راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل رامادا ریزورت لارا دارای ۳ استخر بزرگ، ساحل خصوصی، چندین رستوران با منوهای متنوع و فعالیت‌های ورزشی و مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی و خدمات لاکچری دیگر است. برای کودکان نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، از جمله کلاب کودکان، زمین بازی، استخر کودکان و برنامه‌های سرگرمی گوناگون که تجربه‌ای لذت‌بخش و به یادماندنی را برای کودکان دلبند شما رقم می‌زند. یک شب اقامت در یک اتاق استاندارد این هتل می‌تواند بین ۴۲ تا ۱۱۱ دلار هزینه داشته باشد.

هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)

هتل گرانادا لاکچری بلک یکی از برترین هتل‌های آنتالیا برای خانواده‌ها به‌شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره با اتاق‌های شیک و امکانات رفاهی بی‌نظیر و ارائه خدمات uall، اقامتی لوکس و راحت را به مهمانان هدیه می‌دهد. گرانادا لاکچری بلک با ۱۵ استخر روباز و سرپوشیده وسیع، ساحل خصوصی، رستوران‌ و بار، فعالیت‌های ورزشی متنوع، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی و سالن زیبایی یک تجربه فوق‌العاده را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. کودکان در این هتل از امکانات گوناگونی همچون کلاب کودکان، زمین بازی، استخر مخصوص و برنامه‌های سرگرمی جذاب بهره‌مند می‌شوند، تا لحظاتی شاد و فراموش‌نشدنی را در کنار خانواده خود سپری کنند. اقامت در این هتل بین ۱۳۰ تا ۲۲۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

تصویری از هتل گرانادا لاکچری بلک

هتل فیم رزیدنس لارا اند اسپا (Fame Residence Lara & Spa)

هتل فیم رزیدنس لارا اند اسپا را می‌توان به قول امروزی‌ها بهترین هتل آنتالیا برای گذراندن یک تعطیلات خانوادگی فوق‌العاده دانست. این هتل پنج ستاره با اتاق‌های شیک و دلباز و مجهز به امکانات رفاهی مدرن، محیطی آرام و دلنشین را برای مهمانان فراهم می‌کند. فیم رزیدنس لارا اند اسپا دارای ۳ استخر بزرگ، ساحل خصوصی با امکانات کامل، یک رستوران‌ باکیفیت با منوی متنوع، و امکانات ورزشی گسترده‌ای مانند زمین تنیس و سالن‌های ورزشی است.
برای کودکان نیز امکانات خاصی از جمله کلاب کودکان با برنامه‌های آموزشی و سرگرمی، زمین بازی ایمن، استخر کودکان با سرسره‌های آبی و سرگرمی‌های متنوع در نظر گرفته شده است تا همه اعضای خانواده از اقامت خود نهایت لذت را ببرند. بازه قیمتی این هتل برای اتاق‌های استاندارد بین ۲۶۴ تا ۴۵۵ دلار متغیر است.

هتل کریستال واترورد آنتالیا (Crystal Waterworld)

هتل کریستال واترورد در بلک آنتالیا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد اقامتی برای خانواده‌ها و زوج‌ها در آنتالیا به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره با معماری زیبا و مدرن، ارائه خدمات uall، اتاق‌های مجهز به امکانات رفاهی پیشرفته، و چشم‌اندازهای فوق‌العاده از دریای مدیترانه، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان فراهم می‌کند. کریستال واترورد دارای ۲ استخر بزرگ، پارک آبی و ساحل خصوصی با امکانات کامل است. این هتل همچنین امکانات ورزشی کامل شامل باشگاه بدنسازی، زمین تنیس و تجهیزات ورزش‌های آبی را برای مهمانان خود مهیا کرده است. برای کودکان نیز کلاب کودکان با برنامه‌های سرگرمی، زمین بازی، و استخر مخصوص با سرسره‌های آبی جذاب در نظر گرفته شده است. بازه قیمتی این هتل برای اتاق‌های استاندارد بین ۲۶۴ تا ۴۵۵ دلار متغیر است.

هتل کریستال واترورد آنتالیا

عکسی از هتل کریستال واترورد آنتالیا

هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا (Aydinbey Queen’s Palace)

هتل آیدین بی کویین پالاس، یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا در شهر بلک است که امکانات بسیار خوبی را برای خانواده‌ها و کودکان فراهم کرده است. این هتل ۳۶۰ اتاق مجهز به همه امکانات رفاهی دارد که در کنار دکوراسیون مناسب و طراحی زیبا، فضایی راحت و دلنشین را برای مهمانان ایجاد می‌کند. در این هتل، برای سرگرمی کودکان تمهیدات مختلفی اندیشیده شده و کلاب کودکان، استخر مخصوص، محوطه بازی و سرویس مراقبت از کودک در این هتل فرصت سرگرمی و خوش‌گذرانی را برای کودکان فراهم می‌کنند. به علاوه، هتل آیدین بی کویین پالاس ۳ رستوران، ۵ استخر، مرکز اسپا و امکانات ورزشی و باشگاه بدنسازی هم دارد و یک هتل تمام و کمال برای یک اقامت خانوادگی دلچسب به شمار می‌آید. بازه قیمتی این هتل برای اتاق‌های استاندارد بین ۱۲۱ تا ۲۵۰ دلار متغیر است.

هتل ریوس لته بیچ آنتالیا (Rios Latte Beach)

هتل ریوس لته بیچ در بلدیبی یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا به‌شمار می‌رود. این هتل چهار ستاره با ۱۷۰ اتاق‌ شیک و امکانات رفاهی مطلوب، اقامتی دلچسب و راحت را برای مهمانان رقم می‌زند. هتل ریوس لته، با ساحل خصوصی، استخر روباز، ۲ رستوران‌ و بار، سونا و خدمات ماساژ و زمین بازی کودکان، یک اقامت خانوادگی باکیفیت و در عین حال مقرون‌به صرفه را برای شما رقم خواهد زد. بازه قیمتی این هتل برای اتاق‌های استاندارد بین 46 تا 122 دلار متغیر است.

هتل ریوس لته بیچ از بهترین هتل های آنتالیا

عکسی از هتل ریوس لته بیچ آنتالیا

هتل کریستال پرستیژ الایت (Crystal Prestige Elite)

هتل کریستال پرستیژ الایت یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا در منطقه کمر به شمار می‌ورد که دارای ساحل خصوصی، دو استخر روباز با سرسره‌های آبی، سالن بدنسازی و مرکز اسپا است و خدمات uall را نیز ارائه می‌دهد. این هتل ۴ ستاره امکانات متنوعی برای اقامت خانوادگی دلچسب دارد که از جمله آنها می‌توان به کلاب کودکان، زمین بازی و اتاق خانوادگی اشاره کرد. بازه قیمتی این هتل به ازای هر شب از ۴۴۵ تا ۸۵۰ دلار متغیر است.

هتل گلوریا گلف (Gloria Golf Resort)

گلوریا گلف ریزورت یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان به شمار می‌رود؛ چرا که در دسته هتل‌های کیدز کانسپت قرار می‌گیرد. این هتل دارای رستوران مخصوص کودکان، محوطه مخصوص بازی، سرویس مراقبت از کودک، کلاب کودکان و دیگر سرگرمی‌های متنوع برای کودکان است. به‌علاوه، همه امکانات تفریحی و رفاهی برای لذت بردن بزرگسالان نیز فراهم شده و آنها می‌توانند از ۳ استخر، تفریحات ساحلی و آبی، مرکز اسپا و ماساژ، سالن زیبایی و... بهره ببرند. بازه قیمتی این هتل به ازای هر شب از ۵۵۰ تا ۱۷۰۰ دلار متغیر است.

هتل فیم رزیدنس کمر (Fame Residence Kemer & Spa)

هتل فیم رزیدنس کمر اند اسپا را به‎عنوان یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا می‌شناسند. این هتل پنج ستاره با اتاق‌های شیک مجهز به امکانات مدرن، محیطی آرام و دوست‌داشتنی را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند. فیم رزیدنس کمر اند اسپا دارای ۲ استخر بزرگ، پارک آبی، ساحل خصوصی، یک رستوران‌ باکیفیت با منوی ترکی و امکانات ورزشی مانند دارت، بولینگ و سالن‌ بدنسازی است. برای کودکان نیز امکانات ویژه‌ای از جمله کلاب کودکان، زمین بازی، بازی‌های فکری و سرویس مراقبت از کودک در نظر گرفته شده است. بازه قیمتی این هتل برای اتاق‌های استاندارد بین 163 تا 325 دلار متغیر است.

هتل فیم رزیدنس کمر از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

تصویری از هتل فیم رزیدنس کمر

هتل شروود دریمز ریزورت (Sherwood Dreams Resort)

یکی از برترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بلک، هتل شروود دریمز ریزورت است که ۷ استخر، پارک آبی با سرسره‌های متنوع، مرکز اسپا با خدمات سونا و ماساز، ۵ رستوران و ۴ کافه از جمله امکانات رفاهی آن به شمار می‌رود. این هتل دارای کلاب کودکان، تجهیزات بازی کودکان در محوطه هتل، اتاق بازی، انواع بازی‌های فکری، سرویس مراقبت از کودک و استخر کودکان است. همانطور که از امکانات کامل و متنوع این هتل می‌توان حدس زد، این هتل یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا محسوب می‌شود. بازه قیمتی این هتل برای اتاق‌های استاندارد بین 212 تا 431 دلار متغیر است.

هتل ریکسوس سان گیت (Rixos Sungate)

هتل ریکسوس سان گیت در منطقه گوینوک آنتالیا قرار دارد و با دسترسی به لند آو لجندز، مهیج‌ترین و زیباترین پارک آبی آنتالیا، به یکی از هتل‌های محبوب آنتالیا تبدیل شده است. این هتل پنج ستاره با دارا بودن ۷ رستوران، ۳ استخر، ساحل خصوصی، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، پارک آبی و ورزش‌های آبی متنوع، یک اقامت لوکس و راحت را برای خانواده‌ها رقم می‌زند. به ویژه اینکه هتل رکسوس سان گیت دارای امکانات متنوع برای سرگرم کردن کودکان است و همچین به سرزمین افسانه‌ها یا همان لند آو لجندز دسترسی دارد. بازه قیمتی این هتل به ازای هر شب از ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار متغیر است.

هتل ریکسوس سان گیت از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

تصویری از هتل ریکسوس سان گیت

هتل آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace)

هتل پنج ستاره آستریا کرملین پالاس در منطقه لارا، با الهام از کاخ باشکوه کرملین در روسیه، ساخته شده است و تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد را برای شما رقم می‌زند. این هتل ۲ استخر و ۶ رستوران دارد و امکانات تفریحی رفاهی آن هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان کامل است. در این هتل، باشگاه بدنسازی و مرکز اسپا و تجهیزات ورزشی مختلف به چشم می‌خورد و کودکان نیز می‌توانند از کلاب کودکان لذت ببرند. میانگین هزینه‌ای که برای هر اتاق در این هتل باید بپردازید ۴۹۴ دلار است.

هتل رگنوم کاریا آنتالیا (Regnum Carya)

هتل رگنوم کاریا در منطقه بلک، یکی از هتل ‌های گران آنتالیا به شمار می‌رود که ۶ استخر و پارک آبی با سرسره‌های متنوع را در خود جای داده است. در هتل رگنوم کاریا ۷ رستوران و انواع امکانات رفاهی و تفریحی وجود دارد که هم کودکان و هم خانواده‌ها را سرگرم خواهد کرد. این هتل دارای کلاب کودکان، اتاق بازی، انواع بازی‌های فکری، سرویس مراقبت از کودک و استخر کودکان است. بازه قیمتی این هتل به ازای هر شب از 740 تا 1200 دلار متغیر است.

هتل رگنوم کاریا از بهترین هتل های آنتالیا 5 ستاره

عکسی از هتل رگنوم کاریا آنتالیا

هتل آیدین بی کینگ پالاس (Aydinbey King's Palace & Spa)

این هتل پنج ستاره که در منطقه اورنسکی قرار دارد، یکی از هتل های لوکس آنتالیا به شمار می‌رود که دارای ۸ رستوران، ۶ استخر، یک مرکز اسپا و بدنسازی لوکس، ساحل خصوصی با امکانات کامل و امکانات ویژه برای کودکان است. هتل آیدین بی کینگ پالاس دارای یک پارک آبی با سرسره‌های متنوع، کلاب کودکان و زمین بازی کودکان به همراه سرویس مراقبت از کودک است که این هتل را به یک انتخاب عالی برای اقامت خانوادگی تبدیل می‌کند. بازه قیمتی این هتل برای اتاق‌های استاندارد بین 165 تا 331 دلار متغیر است.

هتل ترندی لارا آنتالیا (Trendy Lara)

این هتل لوکس پنج ستاره در منطقه لارا ۷ استخر متنوع و یک مرکز اسپای کامل با خدمات ماساژ، سونا، جکوزی و... دارد. آنچه این هتل را برای اقامت خانوادگی مناسب می‌سازد وجود اتاق خانوادگی و امکانات مطلوب برای کودکان است که از جمله آنها می‌توان به کلاب کودکان، اتاق بازی، انواع بازی‌های فکری، سرویس مراقبت از کودک و استخر کودکان اشاره کرد. بازه قیمتی این هتل بین 452 تا 884 دلار متغیر است.

تصویری از هتل ترندی لارا آنتالیا

یک اقامت خانوادگی لوکس و هیجان انگیز در بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

هتل های آنتالیا به قدری زیبا، لاکچری و مملو از امکانات تفریحی و رفاهی هستند که اقامت در آنها به تنهایی می‌تواند شما را سرگرم کند و خاطره‌ای خوش برایتان رقم بزند. اگر قصد دارید با خانواده خود به آنتالیا بروید و در کنار عزیزانتان از سواحل مدیترانه لذت ببرید، پس باید به دنبال بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا بگردید. هتل‌هایی که علاوه‌بر تفریحات بزرگسالان، نیازها و سرگرمی‌های کودکانه را در نظر گرفته باشد. در این مقاله ما سعی کردیم کار شما را راحت کنیم و فهرستی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا را آماده کردیم. اگر فکر می‌کنید اقامت در هر یک از این هتل‌ها می‌تواند یک سفر هیجان‌انگیز را برای خود و خانواده‌تان رقم بزند، پس تردید نکنید و برای همراه شدن با تور آنتالیا اقدام کنید.

سوالات متداول

1- بهترین هتل های کیدز کانسپت آنتالیا کدامند؟

بهترین هتل های کیدز کانسپت آنتالیا عبارتند از: لند آو لجندز کینگدام، سون سیز لایف، زانادو ریزورت و تایتانیک مردان پالاس

2- در سفر به آنتالیا با بچه بهتر است چه هتلی انتخاب کنیم؟

در سفر به آنتالیا زمانی که کودکان نیز همراهتان هستند، باید به دنبال هتل‌هایی بگردید که سرگرمی‌های مناسب کودکان مانند اتاق بازی داشته باشند، خدمات نگهداری از کودک را ارائه دهند، ترجیحاً خدمات یو آل داشته باشند تا نگرانی بابت خورد و خوراک نداشته باشید و تخت و تجهیزات مناسب کودکان را برای شما در نظر بگیرند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt