بهترین هتل های بدروم

بهترین هتل های بدروم

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 تیر ، 1403

بهترین هتل های بدروم

بهترین هتل های بدروم را با خواندن این مقاله می‌شناسید. برای شناخت هتل های لاکچری بدروم و هتل های مخصوص بزرگسالان کلیک کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آشنایی با بهترین هتل های بدروم برای کسانی که این مقصد ساحلی شگفت‌انگیز و دیدنیِ ترکیه را کشف کرده‌اند، نه‌تنها ضروری است، بلکه به آنها نشان می‌دهد در انتخاب مقصد سفرشان اشتباه نکرده‌اند. بدروم با قدمتی باستانی و سواحلی رویایی در کرانه‌های دریای اژه، یکی از شهرهای بی‌نظیر ترکیه برای تفریح و خوش‌گذرانی محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های بدروم بپردازیم تا اگر این شهر را برای سفر انتخاب کرده‌اید، از جهت محل اقامت نیز خیالتان راحت شود.

هتل وگ بدروم (Vogue Hotel Supreme Bodrum)

هتل وگ بدروم از برترین هتل های ۵ ستاره بدروم به شمار می‌رود که در خلیج توربا (Torba Bay) قرار دارد. وسعت این هتل به بیش از ۴۰۰ هزار متر مربع می‌رسد و دارای ۶ رستوران آلاکارته و بوفه، خط ساحلی اختصاصی، ۳ استخر شنا، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، خدمات آرایشی، تجهیزات ورزش‌های آبی، صرافی، پارکینگ و... است. هتل وگ را می‌توان از هتل های برتر بدروم برای اقامت خانوادگی به همراه کودکان دانست؛ چراکه در این هتل یک پارک آبی وسیع به نام کندی‌لند با ۳۳ سرسره متنوع و هم‌چنین یک پارک دایناسورها برای تفریح و سرگرمی کودکان وجود دارد. به‎علاوه این هتل خدماتی همچون زمین بازی کودکان، کلاب کودکان، اتاق بازی در داخل هتل و سرویس نگهداری از کودک و نوزاد را نیز ارائه می‌دهد.

هتل وگ بدروم از بهترین هتل های 5 ستاره بدروم

عکسی از هتل وگ بدروم

 هتل دیاموند آف بدروم (Diamond of Bodrum)

هتل ۵ ستاره دیاموند آف بدروم، یکی از بهترین هتل های uall بدروم در چند قدمی ساحل آکان به شمار می‌رود. هتل دیاموند آف بدروم ۲۱۴ اتاق گوناگون با امکانات کامل، خط ساحلی اختصاصی، ۲ رستوران اصلی، ۲ استخر سرپوشیده و روباز، اسپا با خدمات کامل، باشگاه بدنسازی، خدمات آرایشی، پارکینگ، صرافی و اتاق بازی کودکان در داخل هتل را در خود جای داده است.

هتل ریکسوس پریمیوم بدروم (Rixos Premium Bodrum)

یکی از بهترین هتل های بدروم، هتل ریکسوس پریمیوم در منطقه توربا است که در ۴ نوع اتاق، ۵ نوع سوئیت و ۶ نوع ویلای مختلف با چشم‌انداز دریا یا باغ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل ۵ ستاره خدمات all را ارائه می دهد و انواع و اقسام امکانات از قبیل ۶ رستوران، ۳ بار، ۳ استخر، مرکز اسپا، باشگاه تناسب اندام، خدمات زیبایی و آرایشی، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، سرویس نگهداری کودک و نوزاد، تجهیزات ورزش‌های آبی، اجرای زنده موسیقی و نمایش، پارک آبی و... را برای مسافران بدروم فراهم کرده است.

هتل رویال آسارلیک (Royal Asarlik Beach)

هتل رویال آسارلیک یکی از هتل‌های معروف بدروم است که در منطقه دیدنی و زیبای گومبت در ۳ کیلومتری مرکز شهر بدروم قرار دارد. این هتل ۵ ستاره خدمات uall را برای مهمانان خود تدارک دیده و دارای یک رستوران اصلی، ۳ رستوران با منوی آلاکارته و ۶ بار مختلف است. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی هتل رویال آسارلیک نیز می‌توان به ۲ استخر شنا، تجهیزات ورزش‌های آبی، زمین بازی کودکان، پکیج اسپا و ساحل خصوصی اشاره کرد.

هتل رویال آسارلیک از هتل‌های معروف بدروم

عکسی از هتل رویال آسارلیک

هتل یاسمین بدروم (Yasmin Resort Bodrum)

یکی از بهترین هتل های بدروم ترکیه هتل یاسمین ریزروت است که در ساحل معروف گوموشلوک بدروم قرار دارد. این هتل ۵ ستاره با ارائه خدمات uall، برخورداری از ساحل خصوصی، ۴ رستوران، ۳ استخر روباز و ۲ استخر سرپوشیده، اجرای موسیقی و نمایش زنده، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، صرافی، پارکینگ، پارک آبی و امکانات رفاهی دیگر، از جمله هتل‌های محبوب بدروم بین گردشگران به شمار می‌رود.

 هتل ماندارین ریزورت بدروم (Mandarin-Resort)

ماندارین ریزورت اند اسپا یکی‌دیگر از هتل های داخل شهر بدروم است که با ساحل دریای اژه تنها ۱۵۰ متر فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره دارای ۱۸۱ اتاق و مجموعاً ۴۷۰ تخت است. ماندارین ریزورت اند اسپا خدمات all inclusive را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و امکاناتی همچون مرکز اسپا، سالن تناسب اندام، مینی کلاب، استخر، یک رستوران و یک بار در آن به چشم می‌خورد.

هتل بدروم بیچ ریزورت (Bodrum Beach Resort)

هتل بدروم بیچ ریزورت، یکی از هتل های ۴ ستاره بدروم است که در فاصله ۲۵۰ متری ساحل گومبت قرار دارد. این هتل دارای دو نوع اتاق استاندارد دبل و اتاق خانوادگی است. یک استخر روباز، پارک آبی، حمام ترکی، صندلی‌های ساحلی، یک رستوران و یک بار، از خدمات این هتل به شمار می‌روند.

 هتل بدروم بیچ ریزورت از هتل های 4 ستاره بدروم

تصویری از هتل بدروم بیچ ریزورت

 هتل ال وینو اند سوئیتز (El Vino Hotel & Suites)

 یکی‌‎دیگر از بهترین هتل های بدروم که در فهرست هتل‌های ۴ ستاره این شهر قرار دارد، ال وینو هتل اند سوئیتز است. این هتل تنها ۱۰ دقیقه با مرکز شهر بدروم و نزدیک‌ترین ساحل فاصله دارد. این هتل دارای اتاق‌های استاندارد، کامفورت و چند نوع سوئیت مختلف است که همگی به بهترین امکانات مجهز شده‌اند. رستوران این هتل نیز بر روی بام آن قرار دارد و به سرو انواع غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای می‌پردازد. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به پارکینگ، صرافی، استخر به همراه صندلی‌های ساحلی، یک رستوران، یک بار و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

 هتل سوسونا بدروم (Susona Bodrum)

یکی از بهترین هتل های بدروم که در منطقه توربا قرار دارد، هتل سوسونا است. این هتل ۵ ستاره را می‌توان در صدر لیست هتل های بدروم دانست؛ چراکه با برخورداری از خط ساحلی اختصاصی، ۳ رستوران، ۲ بار، ۲ استخر، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، کلاب شبانه، تفریحاتی مانند ماهیگیری، اسنورکلینگ، دوچرخه‌سواری، خدمات زیبایی، ماساژ و... اقامتی دلپذیر و راحت را برای مسافران بدروم رقم می‌زند.

 هتل بدروم ادیشن (The Bodrum Edition)

هتل پنج ستاره بدروم ادیشن در در سواحل سرسبز و پردرخت خلیج یالی‌کاواک، قرار گرفته است. این هتل از جمله برترین هتل های 5 ستاره بدروم به شمار می‌رود که ۱۱۰ اتاق، سوئیت و ویلای مختلف با چشم‌انداز‌های زیبا، بالکن، استخر خصوصی و... را در خود جای داده است. این هتل دارای خط ساحلی اختصاصی، ۲ استخر روباز، ۲ رستوران، بار، مرکز اسپا، حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی است.

هتل بدروم ادیشن از هتل های برتر بدروم

عکسی از هتل بدروم ادیشن

 هتل لوکس سیرن بدروم (Sirene Luxury Hotel)

اگر به اقامت در خلیج یالی‌کاواک و چشم‌اندازهای بی‌نظیر آن به دریای اژه علاقه‌مند باشید، هتل لوکس سیرن بدروم، یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره بدروم در این ناحیه محسوب می‌شود. این هتل دارای ۱۱۳ اتاق، ویلا و سوئیت با امکانات کامل و دکوراسیون مدرن است و خدمات متنوع دیگری از قبیل ۳ استخر شنا، ۲ رستوران، بار، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی، حمام ترکی، کلاب کودکان، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودک و نوزاد و... را به مهمانان ارائه می‌دهد.

هتل وو ریزورت بدروم (Wow Bodrum Resort)

هتل وو ریزورت بدروم از هتل های ۵ ستاره بدروم در ساحل گومبوت است که با برخورداری از خط ساحلی اختصاصی، رستوران و بار، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، مرکز اسپا، حمام ترکی و اتاق‌های مجهز به امکانات رفاهی مدرن یکی از انتخاب‌های محبوب گردشگران در بدروم محسوب می‌شود.

هتل وو ریزورت بدروم از بهترین هتل های uall بدروم

تصویری از هتل وو ریزورت بدروم

 هتل کاستا بیتژان بدروم (Costa Bitezhan Hotel)

در ساحل بیتز بدروم که یکی از سواحل محبوب این شهر به شمار می‌رود، هتل ۵ ستاره کاستا بیتژان قرار گرفته است که با ارائه خدمات all inclusive از مهمانان پذیرایی می‌کند. در این هتل، مهمانان می‌توانند از خدماتی همچون رستوران و بار، ۲ استخر شنا، تجهیزات ورزش‌های آبی، زمین بازی کودکان و مرکز اسپا بهره‌مند شوند.

 هتل بدروم هالیدی ریزورت (Bodrum Holiday Resort)

اگر به دنبال هتلی با چشم‌انداز خاص و خدمات رفاهی مطلوب می‌گردید، هتل بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا بر فراز یکی از تپه‌های ساحلی سرسبز بدروم، یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این هتل ۵ ستاره به دلیل موقعیت خاص خود، چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریایی اژه و کوه‌های اطراف را به تصویر می‌کشد و تجربه‌ای متفاوت برای شما خلق می‌کند. در این هتل، ۴۴۱ اتاق مختلف با امکانات رفاهی مدرن، ۴ رستوران، ۴ استخر، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، خط ساحلی خصوصی، کلاب کودکان، زمین بازی کودکان، پارک آبی، تجهیزات ورزش‌های آبی، کلاب شبانه، امکانات ورزشی متنوع مانند زمین تنیس، بیلیارد، اسکواش، دارت، تیراندازی، اتاق بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودک و نوزاد، خدمات آرابشی و... در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

 هتل دوریا بدروم (Doria Hotel Bodrum)

یکی از بهترین هتل های بدروم که از جمله هتل های داخل شهر بدروم به حساب می‌آید، هتل ۵ ستاره دوریا است. این هتل تنها ۱۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و به دلیل موقعیت خوب، خط ساحلی اختصاصی، ۲ استخر شنا، مرکز اسپا و تناسب اندام، اتاق‌های بزرگ و مجهز و وجود سرویس نگهداری از کودک و نوزاد، بین گردشگران محبوب است.

 هتل دوریا بدروم از هتل های خوب بدروم

عکسی از هتل دوریا بدروم

 هتل سان دنس بدروم (Sundance Suites Hotel)

هتل سان دنس بدروم یکی از هتل های ۴ ستاره بدروم در منطقه تورگوت رئیس این شهر است که با هزینه‌ای معقول، خدماتی بسیار مطلوب را ارائه می‌کند. این هتل دارای۴ نوع سوئيت مختلف و مجهز، ۲ رستوران، ۲ استخر، مرکز اسپا و تناسب اندام، خط ساحلی اختصاصی، کلاب کودکان، سرویس مراقبت از کودک و پارکینگ است.

 هتل ساحلی سوئیس بدروم (Swissotel Resort Bodrum Beach)

هتل ساحلی سوئیس یکی از بهترین هتل های بدروم است که در منطقه تورگوت رئیس قرار دارد. این هتل ۵ ستاره دارای ۷۰ اتاق و سوئيت مختلف، ساحل اختصاصی، ۲ رستوران، ۲ استخر، مرکز اسپا و تناسب اندام، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از کودک و کلاب کودکان است که اقامتی دلپذیر را برای مهمانان رقم می‌زنند.

هتل بایا بدروم (Hotel Baia Bodrum)

هتل بایا در منطقه قیزیل بورون بدروم قرار دارد که یکی از خلیج‌های معروف و زیبای بدروم محسوب می‌شود. هتل بایا یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره بدروم است که خدمات uall ارائه می‌کند و با برخورداری از امکاناتی همچون ساحل اختصاصی، ۲ رستوران، ۲ استخر، مرکز اسپا و تناسب اندام، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، خدمات نگهداری از کودک، کلاب کودکان، پارک آبی، تجهیزات ورزش‌های آبی، امکانات ورزشی مختلف مانند زمین تنیس، بیلیارد، بولینگ، سالن زیبایی و... می‌تواند میزبان ایدئالی برای خانواده‌ها و فرزندانشان باشد.

هتل بایا در منطقه قیزیل بورون بدروم

تصویری از هتل بایا بدروم

 هتل گرین بیچ ریزورت بدروم (Green Beach Resort Hotel)

هتل گرین بیچ ریزورت بدروم یکی از بهترین هتل های بدروم در منطقه گوندوگان به شمار می‌رود. این هتل ۵ ستاره در ۴۷۹ اتاق متنوع از جمله اتاق‌های استاندارد، چندین سوئیت و ویلاهای لوکس از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل با برخورداری از ساحل خصوصی و به تصویر کشیدن چشم‌اندازهای زیبا از دریای اژه، محیطی آرامش‌بخش و دلنشین را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکانات تفریحی این هتل مواردی همچون رستوران و بار (خدمات all inclusive)، ۴ استخر، پارک آبی، باشگاه بدنسازی، زمین‌های تنیس و بسکتبال، تجهیزات ورزش‌های آبی را دربرمی‌گیرد.

 هتل گرند یازیچی بدروم (Grand Yazici Hotel)

گرند یازیچی هتل اند اسپا که اکنون با نام هیل‌استون بدروم هتل اند اسپا شناخته می‌شود یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره بدروم است. این هتل با با ۹۶ اتاق و سوئیت لوکس، مدرن و مجهز، امکانات رفاهی مطلوب و مناظر دیدنی از خلیج بدروم، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند. امکانات هتل شامل یک رستوران و بار، استخر شنا، مرکز اسپا و سلامتی، مرکز تناسب اندام و سالن ورزشی مجهز است.

هتل جمیرا بدروم (Jumeirah Bodrum Palace hotel)

اگر می‌خواهید در یکی از بهترین هتل های بدروم که بیشتر به یک کاخ شبیه است تا هتل، اقامت کنید؛ هتل جمیرا یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. جمیرا بدروم پالاس که اکنون با نام دوجا پریمیوم بدروم شناخته می‌شود، یک هتل ۵ ستاره بسیار لوکس و مجلل با ۱۳۵ اتاق و سوئیت با طراحی لاکچری و چشم‌اندازهای فوق‌العاده از دریای اژه است. این هتل با ساحل خصوصی، ۲ استخر لوکس، ۷ رستوران، مرکز اسپا و تناسب اندام، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، خدمات نگهداری از کودک، کلاب کودکان، پارک آبی، تجهیزات ورزش‌های آبی و... محیطی بی‌نظیر را برای گذراندن تعطیلات در سواحل دریای اژه فراهم می‌کند. ویژگی‌های برجسته هتل جمیرا شامل خدمات استثنایی، فضای شیک و مجلل و برنامه‌های تفریحی و سرگرمی جذاب است.

هتل جمیرا بدروم پالاس یا وجا پریمیوم بدروم

عکسی از هتل جمیرا بدروم

 هتل تایتانیک لاکچری کالکشن بدروم (Titanic Luxury Collection Bodrum)

هتل تایتانیک لاکچری کالکشن بدروم، هتلی ۵ ستاره با ۴۱۰ اتاق و سوئیت‌های زیبا است که تجربه‌ای فوق‌العاده از اقامت در یکی از بهترین هتل های بدروم را برای مهمانان رقم می‌زند. این هتل با برخورداری از ۴ استخر، ساحل خصوصی، ۸ رستوران، بار، مرکز اسپای لوکس، سالن زیبایی و آرایش و خدمات ماساژ محیطی ایده‌آل برای استراحت و تفریح فراهم می‌کند. امکانات ورزشی این هتل باشگاه بدنسازی، زمین‌های ورزشی، پارک آبی، بیلیارد و تجهیزات ورزش‌های آبی متنوع را در برمی‌گیرد. از ویژگی‌های برجسته هتل تایتانیک لاکچری می‌توان به خدمات مناسب برای کودکان از جمله زمین بازی، اتاق بازی، کلاب کودکان، تخت مخصوص و سرویس نگهداری از کودک اشاره کرد.

 هتل کاسا نونا بدروم (Casa Nonna Bodrum)

هتل کاسا نونا بدروم یکی از بهترین هتل های بدروم است که تنها از افراد ۱۶ سال به بالا پذیرایی می‌کند. این هتل ۵ ستاره و لاکچری دارای ۳۴ اتاق و سوئيت با طراحی شیک و مدرن و مجهز به امکانات متنوع است. این هتل با چشم‌اندازهای زیبا از دریای اژه و محیطی آرام و دنج، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان فراهم می‌کند. از جمله امکانات هتل کاسا نونا می‌توان به ۳ رستوران، استخر روباز، مرکز اسپا و سلامتی، تجهیزات ورزش‌های آبی و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

 هتل رادیسون کالکشن بدروم (Radisson Collection Hotel)

هتل رادیسون کالکشن، یکی از هتل های برتر بدروم در نزدیکی ساحل آسپات است که در دامنه‌های کوه قرار گرفته و همین این مسئله باعث جذابیت چشم‌اندازهای آن شده است. این هتل لوکس ۵ ستاره دارای ۸۰ اتاق و سوئيت با طراحی شیک و مدرن و مجهز به امکانات متنوع است. از جمله امکانات رفاهی هتل رادیسون کالکشن می‌توان به ۳ رستوران، ۲ استخر، مرکز اسپا، تجهیزات ورزش‌های آبی و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

هتل رادیسون کالکشن بدروم | معرفی هتل های بدروم

عکسی از هتل رادیسون کالکشن بدروم

 هتل زانادو آیلند بدروم (Xanadu Island

هتل زانادو آیلند بدروم، یک هتل ۵ ستاره فوق‌العاده با ۲۲۲ اتاق و سوئیت لوکس است که در جزیره‌ای خصوصی واقع شده. این هتل با مناظر طبیعی بکر و زیبای دریای اژه و فضاهای سبز خیره‌کننده، محیطی رویایی و آرامش‌بخش را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند. این هتل با برخورداری از ساحل خصوصی، ۳ استخر شنا، ۴ رستوران، مرکز اسپا، زمین بازی، اتاق بازی، کلاب کودکان، تخت مخصوص و سرویس نگهداری از کودک، کلاب شبانه، تجهیزات ورزش‌های آبی، امکانات ورزشی مختلف و ... تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از تفریح و استراحت را برای شما رقم می‌زند.

 هتل تندا بدروم (Tenda Hotel)

هتل تندا بدروم یک هتل ۳ ستاره با ۱۶۳ اتاق و سوئیت‌های راحت و مقرون به صرفه است که تجربه‌ای دلپذیر و اقتصادی از اقامت در بدروم را فراهم می‌کند. این هتل دارای ۲ استخر روباز، یک رستوران و ۲ بار، استخر مخصوص کودکان و مرکز اسپا است.

هتل لوجو بدروم (Lujo Hotel)

هتل پنج ستاره لوجو یکی از بهترین هتل های بدروم به شمار می‌رود که ۳ ساحل خصوصی، ۴ استخر با طراحی متفاوت، یک مرکز اسپای مدرن و یک پارک آبی را در خود جای داده است. این هتل دارای ۲۲۰ اتاق، سوئيت، ویلا و واحدهای بنگالو است که به امکانات رفاهی کامل مجهز شده‌اند. خدمات متنوع این هتل مواردی همچون وجود ۹ رستوران مختلف، مرکز اسپا، زمین بازی، اتاق بازی، کلاب کودکان، تخت مخصوص و سرویس نگهداری از کودک، کلاب شبانه، تجهیزات ورزش‌های آبی، امکانات ورزشی مختلف و ... را دربرمی‌گیرد.

هتل مارمارا بدروم (The Marmara Bodrum)

هتل مارمارا یک هتل ۵ ستاره لوکس در بدروم با ۹۷ اتاق و سوئیت‌های لوکس و مدرن است که با مناظر فوق‌العاده از خلیج بدروم، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل از جمله هتل‌های مخصوص بزرگسالان به شمار می‌رود که با برخورداری از رستوران، بار، استخر روباز، واحدهای اقامتی متنوع، مرکز اسپا، تجهیزات ورزشی، مرکز بدنسازی و خدمات زیبایی، انتخابی مطلوب برای زوج‌های جوان به شمار می‌آيد.

هتل مارمارا هتل 5 ستاره لوکس در بدروم

تصویری از هتل مارمارا

بهترین گزینه های اقامت در بدروم

اگرچه شهر بدروم به اندازه سایر مقاصد ساحلی ترکیه، مانند آنتالیا یا مارماریس شهرت ندارد؛ اما کسانی که تجربه سفر به این شهر ساحلی را داشته باشند به خوبی می‌دانند که بدروم همچون نگینی در کرانه‌های دریای اژه می‌درخشد.

برای اینکه تجربه سفر به بدروم به یکی از بهترین خاطرات گردشگریتان تبدیل شود، در این مقاله بهترین هتل های بدروم را به شما معرفی کردیم تا دستتان در انتخاب هتل باز باشد. اگر دلتان می‌خواهد در تابستان پیش رو، در سواحل پاک و درخشان بدروم آفتاب بگیرید یا در آب‌های نیلگون دریای اژه شنا کنید، پس منتظر چه هستید؟ تور بدروم انتظارتان را می‌کشد.

سؤالات متداول

1. بهترین هتل های بدروم با پارک ابی کدامند؟

از جمله هتل‌های دارای پارک آبی در بدروم می‌توان به هتل وگ، بدروم هالیدی ریزورت، بدروم بیچ ریزورت، یاسمین بدروم، ریکسوس پریمیوم، جمیرا بدروم، گرین بیچ ریزورت بدروم و بایا بدروم اشاره کرد.

2. بهترین هتل های بدروم برای کودکان کدامند؟

هتل وگ، هتل یاسمین بدروم، زانادو آیلند بدروم، تایتانیک لاکچری کالکشن بدروم، لوکس سیرن بدروم و بدروم هالیدی ریزورت از جمله هتل هایی هستند که اقامت شیرینی را برای شما و کودکانتان رقم می‌زنند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt