شهربازی دبی

معرفی ۱۲ شهربازی دبی برای تجربه نهایت تفریح و هیجان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 مرداد ، 1403

۱۲ شهربازی دبی برای تجربه نهایت تفریح و هیجان

12 شهربازی دبی را همراه با امکانات، قیمت بلیط و آدرسشان در این مقاله می‌شناسید. درباره دیزنی لند دبی هم حرف های مهمی زده‌ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در دبی، یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرهای خاورمیانه، گزینه‌های تفریحی کم نیستند. برای کسانی که به دنبال تجربه متفاوتی از هیجان، تفریح، شادی و خوش‌گذرانی می‌گردند یا می‌خواهند لحظات خوشی را برای کودکانشان خلق کنند، بهترین انتخاب، رفتن به یکی از شهربازی های دبی است. در این مقاله به معرفی ۱۲ شهربازی دبی که هرکدام با برخورداری از امکانات گوناگون و سرگرمی‌های متنوع می‌توانند اوج هیجان را برای شما به ارمغان بیاورند می‌پردازیم.

چیزی به نام دیزنی لند دبی (Disneyland) وجود ندارد!

جایی تحت عنوان دیزنی لند در دبی وجود ندارد و پروژه‌ای شبیه به آن تحت عنوان دبی لند در دست اجرا بوده که فعلاً متوقف شده یا هنوز به ثمر نرسیده است. آنچه در دبی به‎عنوان دیزنی لند شناخته شده است، یکی از پارک‌های مجموعه پارکز اند ریزورت بوده و در خود سایت پارکز اند ریزورت، چیزی تحت عنوان دیزنی لند وجود ندارد. بنابراین اگر می‌خواستید بدانید که دیزنی لند در دبی کجاست یا قیمت ورودی دیزنی لند دبی چقدر است، متأسفانه باید شما را ناامید کنیم.

شهربازی IMG یا آی ام جی ورلدز ادونچر دبی (IMG Worlds of Adventur)

شهربازی آی ام جی ورلدز ادونچر، بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان است که با ارائه انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، یک روز شاد و مفرح را برای شما رقم می‌زند. تم‌ها و موضوعات این شهربازی عمدتاً بر روی شخصیت‌های انیمیشنی و ابرقهرمان‌های دنیای مارول، کارتون نتورک و دنیای دایناسورها تمرکز دارد.

شهربازی IMG بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان

عکسی از آی ام جی ورلدز ادونچر دبی 

امکانات شهربازی IMG دبی

شهربازی IMG دبی، چهار بخش موضوعی مختلف را دربرمی‌گیرد. بخش اول، به کارتون نتورک اختصاص دارد و شما شاهد شخصیت‌ها و فضاسازی‌های مشابه این کارتون خواهید بود.

بخش دوم به دنیای مارول و شخصیت‌های محبوب آن مانند مرد عنکبوتی، هالک و... اختصاص دارد.

سومین بخش نیز شما را به ماجراجویی در دره گمشده، جایی که محل زندگی دایناسورهاست می‌برد و بخش چهارم نیز که آن را خیابان یا بلوار IMG می‌نامند، محل خوشامدگویی، راهنمایی و هدایت بازدیدکنندگان به شمار می‌آید.

شهر تسخیرشده و بخش اختصاصی کودکان نیز از دیگر بخش‌های شهربازی IMG محسوب می‌شود. بیش از ۱۸ نوع وسیله و ابزار سرگرمی مهیج در این بخش‌ها گنجانده شده است که هریک می‌توانند اوقات لذت‌بخشی را برای شما رقم بزنند.

از دیگر امکانات این شهربازی می‌توان به وجود ۱۲ سالن سینما، چندین رستوران و کافی شاپ، فروشگاه‌های متنوع، پارکینگ، صندوق امانات، دستگاه‌های خودپرداز و مرکز کمک‌های اولیه اشاره کرد.

قیمت شهربازی ای ام جی دبی

هزینه بازدید شهربازی IMG براساس نوع بلیطی که تهیه می‌کنید متفاوت است. قیمت بلیط‌های مختلف این مجموعه به شرح زیر است:

  • ورودی پارک: ۳۶۵ درهم امارات
  • بخش کودکان: یک ساعت ۵۰ درهم، کل روز ۱۰۰ درهم
  • عضویت سالانه: ۷۶۵ درهم
  • پکیج وی آی پی: ۷۷۲۵ درهم

آدرس شهربازی IMG دبی

شهربازی IMG در بزرگراه شیخ محمد بن زاید، نزدیک به مزارع عربی، جنب دهکده جهانی دبی واقع شده است.

سایت شهربازی IMG دبی

برای آشنایی دقیق‌تر با هر یک از بخش‌های این شهربازی و اطلاع از رویدادهای این مجموعه می‌توانید به سایت آن به نشانی www.imgworlds.com مراجعه کنید.

شهربازی کیدزانیا؛ شهربازی دبی مال (KidZania Dubai Mall)

یکی از باحال ترین شهربازی های دبی، شهربازی کیدزانیاست که با ایده آموزش از طریق بازی و سرگرمی ساخته شده است. این شهربازی سعی دارد با دخیل کردن کودکان و نوجوانان ۲ تا ۱۶ ساله در فعالیت‌های مختلف آنها را با مهارت‌های گوناگون آشنا کند.

امکانات شهربازی کیدزانیا دبی مال

در شهربازی کیدزانیا کودکان می‌توانند در ۴۰ فعالیت مختلف به ایفای نقش بپردازند تا مهارت‌های اساسی زندگی مانند مهارت‌های شغلی، مهارت‌های مالی و مهارت‌های مدیریتی آنها تقویت شود. در این مجموعه، بخش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک به آموزش یک مهارت اختصاص پیدا کرده است. این بخش‌ها عبارتند از:

  • بخش آموزشی: آموزش و آشنا ساختن کودکان با شاخه‌های علمی، هنری و مهارت‌های رفتاری
  • بخش سرگرمی: آشنایی کودکان با دنیای موسیقی، تئاتر، رقص و...
  • بخش مواد غذایی: آشنایی کودکان با آشپزی و تهیه غذاهای سالم
  • بخش سلامت: معرفی بیماری‌ها و راه‌های انتقال و مبارزه با آنها
  • بخش رسانه: ایفای نقش کودکان در مقام مجری، گوینده رادیو، خبرنگار و...
  • بخش فروشگاهی: در این بخش، کودکان درآمد حاصل از نقش‌هایی که در مراحل قبلی برعهده داشتند را در فروشگاه خرج می‌کنند تا از این طریق با مفهوم پول، دخل و خرج و مدیریت مالی آشنا شوند.
  • بخش خدمات: آشنایی کودکان با مشاغل خدماتی مانند آتش‌نشانی و...
  • بخش حمل و نقل: آشنایی با شغل‌های مرتبط با صنعت حمل و نقل
  • بخش بازی‌ها: به چالش کشیدن مهارت‌ کودکان در بازی‌ها و ورزش‌های مختلف مانند بیلیارد، فوتبال و...

شهربازی دبی مال از باحال ترین شهربازی های دبی

تصویری از شهربازی دبی مال

    قیمت شهربازی کیدزانیا دبی مال

    هزینه بازدید شهربازی کیدزانیا دبی مال براساس نوع بلیطی که تهیه می‌کنید متفاوت است. قیمت بلیط‌های مختلف این مجموعه به شرح زیر است:

    • بلیط اکونومی، ۴ تا ۱۶ سال: ۱۹۵ درهم
    • بلیط پریمیوم ۴ تا ۱۶ سال: ۲۶۰ درهم
    • بلیط بزرگسالان ۱۷ سال به بالا: ۸۰ درهم
    • بلیط کودکان ۲-۳ ساله: ۱۱۰ درهم
    • نوزدان تا یک سال: رایگان

    آدرس شهربازی کیدزانیا دبی مال

    شهربازی کیدزانیا در مجتمع تجاری معروف دبی، یعنی دبی‌مال قرار دارد. به‌طور دقیق‌تر، کیدزانیا در طبقه دوم مجتمع دبی مال، واقع در خیابان مرکز مالی، جنب برج خلیفه دبی قرار گرفته است.

    سایت شهربازی کیدزانیا دبی مال

    برای آشنایی بیشتر با هر یک از بخش‌های این شهربازی و اطلاع از رویدادهای کیدزانیا می‌توانید به سایت آن به نشانی www.dubai.kidzania.com مراجعه کنید.

    شهربازی متل پلی دبی (Mattel Play Town)؛ از بهترین شهربازی های دبی

    متل پلی تاون یکی از شهربازی های دبی و یکی از پارک‌های آموزشی سرپوشیده محبوب این شهر است که با داشتن ۵ بخش موضوعی مختلف، به آموزش مهارت‌های اجتماعی و افزایش قدرت خلاقیت و قدرت حل مسئله کودکان می‌پردازد.

    این شهربازی دبی پذیرای کودکان ۲ تا ۱۰ سال است و با استفاده از دکوراسیون خلاقانه و عناصر کارتونی محبوب کودکان، محیطی شاد، مفرّح و جذاب را برای کودکان خلق کرده است.

    امکانات شهربازی متل پلی دبی

    مهم‌ترین بخش‌های شهربازی متل پلی دبی را بخش‌های موضوعی مبتنی بر شخصیت‌های کارتونی متل تشکیل می‌دهند که عبارتند از:

    • محوطه بارنی: یک باغ سرسبز که با محوریت شخصیت دایناسور بارنی شکل گرفته است و در آن، کودکان می‌توانند با دایناسورهای عروسکی بازی کنند، آواز بخوانند، با گروه‌های رقص همراه شوند و فعالیت‌های آموزشی را تجربه کنند.

    • توماس اند فرندز: این بخش، یک محوطه بازی ایمن با تم انیمیشن توماس اند فرندز است که کودکان را به دنیای این مجموعه کارتونی محبوب می‌برد. در این بخش، کودکان می‌توانند در نقش‌آفرینی‌های مرتبط با کارتون توماس اند فرندز، قطار سواری و بازی‌های مختلف آموزشی شرکت کنند.
    • باب سازنده: این بخش از شهربازی متل پلی، کودکان را وارد دنیای کارتون باب سازنده می‌کند که در آن، کودکان می‌توانند نقش‌آفرینی در محیطی خلاقانه را تجربه کنند. در این بخش، کودکان می‌توانند حرفه‌هایی مثل مهندسی، معماری، طراحی، ساخت سازه‌های مختلف و افزایش خلاقیت و کار تیمی را بیاموزند.

    • آنجلینای بالرین: برای کودکانی که به حرکات موزون، رقص و باله علاقه دارند، این بخش با محوریت کارتون آنجلینای بالرین، محیطی ایدئال به شمار می‌آید.

    • سم آتش‌نشان: کودکانی که دلشان می‌خواهد یک آتشنشان قهرمان باشند، با شرکت در این بخش که دنیای کارتون سم آتش‌نشان را به تصویر می‌کشد، می‌توانند رویای خود را محقق کنند.

    شهربازی متل پلی بهترین شهربازی دبی 

    عکس شهربازی های دبی

    علاوه‌بر بخش‌های اصلی که به آنها اشاره شد، امکانات دیگری از قبیل اجراهای زنده، نمایش‌های عروسکی، کارگاه‌های مختلف آموزشی و هنری، فروشگاه‌های مختلف اسباب‌بازی، پوشاک و سوغاتی و کافه‌ها و رستوران‌های گوناگون در شهربازی متل پلی تاون در دسترس گردشگران قرار دارد.

    قیمت شهربازی متل پلی دبی

    قیمت بلیط شهربازی متل پلی دبی برای هر کودک، 80 درهم امارت است و معمولاً بزرگسالان همراه کودک می‌توانند به رایگان وارد مجموعه شوند.

    آدرس شهربازی متل پلی دبی

    شهربازی متل پلی دبی در تقاطع خیابان الوصل و خیابان الصفا، مجتمع سیتی واک واقع شده است. 

    شهربازی موشن گیت دبی؛ از شهربازی های معروف دبی

    شهربازی موشن گیت، یکی از جاهای دیدنی دبی است که در مجموعه بسیار بزرگ دبی پارکز اند ریزورتز (Dubai Parks and Resorts) قرار دارد. این شهربازی دبی، یکی از پارک‌های موضوعی محبوب به شمار می‌رود که انیمیشن‌های هالیوودی، الهام‌بخش فضاسازی و طراحی بخش‌های مختلف آن بوده‌اند.

    در موشن گیت وارد دنیای کمپانی‌های فیلم‌سازی مشهوری همچون Dreamworks Animation، Columbia Pictures و Lionsgate خواهید شد و لذت ماجراجویی‌های مختلف، بازی با انواع وسایل هیجان‌انگیز و سرگرمی‌های مختلف در ارتباط با انیمیشن‌های پرطرفدار را تجربه خواهید کرد.

    امکانات شهربازی موشن گیت دبی

    در شهربازی موشن گیت دبی، 5 بخش مختلف وجود دارد که هر یک تم موضوعی خاص خود را دارند. سه بخش به انیمیشن‌هایی سه کمپانی Dreamworks Animation، Columbia Pictures و Lionsgate اختصاص پیدا کرده است. یک بخش نیز شما را به دنیای کارتون اسمورف‌ها می‌برد و دهکده اسمورف‌ها نام دارد. بخش آخر نیز استودیو سنترال نامیده شده است که پایتان را به عصر طلایی هالیوود و دوران درخشش سینما باز می‌کند.

    در این بخش‌ها ۲۷ وسیله بازی و سرگرمی مختلف و هیجان‌انگیز، ۲ محوطه بازی خردسالان، ۷ رستوران و ۱۵ فروشگاه جهت تهیه سوغاتی و محصولات مرتبط با سرگرمی وجود دارد.

    قیمت شهربازی موشن گیت دبی

    قیمت بلیط شهربازی موشن گیت دبی از 215 درهم برای هر نفر آغاز می‌شود. البته بلیط‌هایی با تخفیف‌ فصلی یا تخفیف برای بازدید خانوادگی نیز وجود دارد.

    آدرس شهربازی موشن گیت دبی

    شهربازی موشن گیت یکی از شهربازی‌های دبی پارکز اند ریزورتز است که در بزرگراه شیخ محمد بن زاید قرار دارد.

    سایت شهربازی موشن گیت دبی

    برای آشنایی بیشتر با هر یک از بخش‌های این شهربازی و اطلاع از رویدادهای شهربازی موشن گیت می‌توانید به سایت آن به نشانی https://www.dubaiparksandresorts.com/en/motiongatetm-dubai مراجعه کنید.

    شهربازی بالیوود پارک دبی (Bollywood Parks) تعطیل شده است!

    این شهربازی یکی از شهربازی‌های دبی پارکز اند ریزورت بوده که در آوریل ۲۰۲۳ تعطیل شده است. شاید در آینده، دوباره کار خودش را آغاز کند؛ اما فعلاً به دنبال بالیوود پارک نگردید.

    شهربازی لگولند دبی (Legoland Dubai)؛ غرق شدن در دنیای لگوها

    شهربازی لگولند دبی را شاید بتوان بهترین شهر بازی دبی دانست که یکی از بخش‌های مجموعه پارکز اند ریزورتز دبی محسوب می‌شود. این شهربازی دبی که از کودکان ۲ تا ۱۲ سال پذیرایی می‌کند، دارای بخش‌های مختلف با محوریت اسباب‌بازی‌های محبوب LEGO است.

    امکانات شهربازی لگولند دبی

    شهربازی لگولند دارای ۶ بخش مختلف است که عبارتند از:

    • بخش کارخانه: در این بخش، کودکان با فرایند طراحی و ساخت اسباب‌بازی‌های لگو آشنا می‌شوند و می‌توانند از فروشگاه‌هایی که متنوع‌ترین لگوها را عرضه می‌کنند خرید کنند.
    • بخش شهر لگو: در شهر لگو، همه ابزار و وسایل از لگو ساخته شده‌اند و کودکان می‌توانند تجربه بازی با وسایل لگویی در ابعاد واقعی را داشته باشند.

    • بخش تخیل: پارکی سرشار از بازی و ماجراجویی برای افزایش خلاقیت و توانمندی‌های کودکان با استفاده از لگوها.
    • بخش سلسله‌های پادشاهی: این بخش، سفری تاریخی به دوران قرون وسطی و ماجراجویی در قلعه‌ها و کاخ‌های قرون وسطایی را رقم می‌زند.
    • بخش ماجراجویی: ماجراجویی روی آب، سفر با زیردریایی، پیدا کردن گنج با دزدان دریایی و گشت و گذار در خرابه‌های باستانی، از جمله فعالیت‌های هیجان‌انگیزی هستند که کودکان در این بخش تجربه می‌کنند.
    • بخش اصلی: در این بخش، شاهد برخی از مهم‌ترین بناهای خاورمیانه و همچنین آسمان‌خراش‌های خاص دبی خواهید بود که با بیش از ۲۰ میلیون قطعه لگو ساخته شده‌اند.

    علاوه‌بر این ۶ بخش، در لگولند، ۲۹ وسیله هیجان‌انگیز، ۷ رستوران، ۶ فروشگاه مختلف وجود دارد که سپری کردن یک روز پرهیجان را در این شهربازی دبی تضمین می‌کند.

    لگولند از بهترین شهربازی های دبی

    عکسی از شهربازی لگولند دبی

    قیمت شهربازی لگولند دبی

    هزینه خرید بلیط شهربازی لگولند بر اساس نوع بلیطی که انتخاب می‌کنید متفاوت است و از ۲۲۱ درهم آغاز می‌شود.

    آدرس شهربازی لگولند دبی

    شهربازی لگولند یکی از شهربازی‌های دبی پارکز اند ریزورتز است که در بزرگراه شیخ محمد بن زاید قرار دارد.

    سایت شهربازی لگولند دبی

    برای آشنایی بیشتر با هر یک از بخش‌های این شهربازی می‌توانید به سایت آن به نشانی https://www.dubaiparksandresorts.com/en/legoland-dubai مراجعه کنید.

    شهربازی و پارک آبی واندرلند دبی (Wonderland UAE)

    اگر به‌دنبال جایی می‌گردید که هم هیجان تفریحات آبی را تجربه کنید، هم از سرگرمی‌های شهربازی لذت ببرید، این شهربازی دبی برای شما ایدئال است. این مجموعه، یکی از قدیمی‌ترین اماکن تفریحی دبی است که بازی‌های خانوادگی، تفریحات آبی و سرگرمی‌های رایج همه شهربازی‌ها را در کنار هم دارد.

    امکانات شهربازی واندرلند دبی

    در شهربازی و پارک آبی واندرلند، یک بخش ویژه سرگرمی در فضای باز وجود دارد که انواع وسایل بازی و سرگرمی در آن به چشم می‌خورد. بخش دیگر این مجموعه نیز پارک آبی است که بیش از ۳۰ سرسره مختلف دارد. همچنین در پارک آبی واندرلند، استخر مخصوص و سرسره‌های ویژه و ایمن برای کودکان نیز تعبیه شده است.

    اگر تصمیم گرفتید به این شهربازی دبی سری بزنید، فراموش نکنید که از فروشگاه‌های مختلف این مجموعه، رستوران‌ها و اجراهای زنده مفرح نیز دیدن کنید. به‌علاوه در واندرلند، فضای مخصوص پیک نیک نیز وجود دارد و شما می‌توانید یک دورهمی لذت‌بخش خانوادگی را در این مجموعه تجربه کنید.

    قیمت شهربازی واندرلند دبی

    قیمت بلیط این مجموعه برای کودکان ۲-۴ سال، ۶۰ درهم (به صورت جداگانه برای پارک آبی و برای شهربازی) و برای کودکان ۵ سال به بالا، ۱۲۵ درهم (به صورت جداگانه برای هر بخش) است.

    آدرس شهربازی واندرلند دبی

    شهربازی و پارک آبی واندرلند در نزدیکی خور دبی، خیابان ریاض، القرهود، جنب پارک خور دبی قرار دارد.

    سایت شهربازی واندرلند دبی

    برای اطلاع از آخرین اخبار، ساعات کاری و قیمت‌های این شهربازی دبی به سایت این مجموعه به آدرس https://www.wonderlanduae.com مراجعه کنید.

    شهربازی واندرلند دبی

    تصویری از واندرلند دبی

    شهربازی شهر بچه ها در دبی (Children’s City)

    یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی – تفریحی دبی، شهربازی شهر بچه‌هاست. این مرکز برای کودکان ۲ تا ۱۵ سال طراحی شده است و در آن، کارگاه‌های آموزشی و هنری، نمایشگاه‌های تعاملی و برنامه‌های شاد و مفرّح برای آشنایی کودکان با علم، طبیعت، نجوم، زیست‌شناسی و... برگزار می‌شود.

    امکانات شهر بچه ها در دبی

    در این شهربازی بچه ها دبی، خانواده‌ها و کودکانشان از امکانات زیر بهره‌مند می‌شوند:

    • نمایشگاه‌های تعاملی و گالری‌های مختلف که به موضوعاتی همچون کاوش‌های فضایی، بدن انسان، طبیعت، گیاه‌شناسی و... می‌پردازند و کودکان را با مفاهیم اولیه علمی آشنا می‌سازند.

    • کارگاه‌ها و برنامه‌هایی آموزشی در شهربازی شهر بچه‌های دبی برگزار می‌شود که آنها را با علم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات آشنا می‌کند.

    • اجرای نمایش، تئاتر و نمایش فیلم‌های آموزشی در سینمای سه بعدی

    • محوطه بازی کودکان به صورت سرپوشیده و روباز

    • محوطه پیک نیک، کافی‌شاپ و رستوران

    قیمت شهر بچه ها در دبی

    قیمت بلیط این مجموعه برای کودکان ۲- ۱۵ سال، ۱۰ درهم و برای بزرگسالان، ۱۵ درهم است.

    آدرس شهربازی شهر بچه ها در دبی

    شهربازی شهر بچه‌های دبی در پارک خور دبی و خیابان ریاض قرار دارد.

    سرزمین بازی و تفریح کودکان واو (WOW Kids Amusement Arcade)

    سرزمین بازی و تفریح کودکان واو جایی است که عاشقان بازی‌های ویدیویی را به خود فرامی‌خواند. اگر کودکان شما دوست دارند بازی‌های ویدیویی خاص و بازی‌های مرتبط با فناوری و تکنولوژی را در محیطی هنری و آرامش‌بخش تجربه کنند، باید به این شهربازی دبی سر بزنید.

    امکانات شهربازی Wow در دبی

    در شهربازی Wow دبی، مهم‌ترین بخش‌ها به بازی‌های ویدیویی و دیجیتالی اختصاص یافته‌اند. بازی‌های این مجموعه به موضوعاتی همچون کاوش در دنیای زیر آب، مبارزات فضایی، طراحی، نقاشی و موضوعات هنری گوناگون مرتبط هستند. به‌علاوه، یک محوطه بازی ایمن نیز در شهربازی Wow وجود دارد که کودکان کم‌ سن و سال‌تر می‌توانند در آن، سرگرمی‌های مفرحی را تجربه کنند. پس از تجربه همه این تفریحات می‌توانید به یکی از رستوران‌ها یا کافه‌های این شهربازی بروید و از غذاهای باکیفیت که غذای ویژه کودکان را نیز دربرمی‌گیرند، نوش جان کنید.

    قیمت شهربازی Wow دبی

    قیمت بلیط شهربازی Wow دبی برای هر نفر، ۱۳۵ درهم است و برای کودکان زیر سه سال، به ۶۵ درهم کاهش می‌یابد.

    آدرس شهربازی Wow در دبی

    شهربازی Wow در جاده جمیرا، جمیرا مال قرار دارد.

    سرزمین بازی و تفریح کودکان واو از بهترین شهربازی های دبی

    عکسی از سرزمین بازی و تفریح کودکان واو

    شهربازی مجیک پلنت دبی (Magic Planet Mall of Emirates)

    شهربازی مجیک پلنت دبی از شهربازی های معروف دبی است که با برخورداری از وسیله‌های هیجان‌انگیز متعدد، بازی‌های ویدیویی و سرگرمی‌های مختلف، محلی ایدئال برای یک خوشگذرانی خانواده محسوب می‌شود.

    امکانات شهربازی مجیک پلنت دبی

    این شهربازی دبی، بازی‌های ویدیویی متنوع، ماشین‌های آرکید مختلف و بازی‌های الکترومکانیکی جذابی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم آورده است. به‌علاوه، بازی‌های مهارتی و تعاملی که هم کودکان و هم بزرگسالان را به چالش می‌کشند، وسایل بازی هیجان‌انگیز مناسب برای کودکان و خردسالان، محوطه بازی ایمن و بخش بازی بولینگ، از دیگر امکانات این شهربازی هستند.

    قیمت شهربازی مجیک پلنت دبی

    برای استفاده از خدمات شهربازی مجیک پلنت، بازدیدکنندگان باید در ابتدا مجیک پلنت کارت تهیه کرده و آن را بسته به دستگاه‌ها و سرگرمی‌های موردنظر خود شارژ کنند.

    آدرس شهربازی مجیک پلنت دبی

    شهربازی مجیک پلنت دبی در نقاط مختلف دبی شعبه دارد؛ ولی معروف‌ترین شعبه آن در Mall of the Emirates به آدرس البرشا، جاده شیخ زاید، Mall of the Emirates، طبقه دوم قرار دارد.

    سایت شهربازی مجیک پلنت دبی

     برای آشنایی بیشتر با بخش‌های مختلف و امکانات این شهربازی، به سایت آن به نشانی https://www.magicplanetmena.com/en-ae مراجعه کنید.

    شهربازی مادهش ورلد دبی (Modesh World)

    شهربازی مادهش ورلد، یکی از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده دبی است که به صورت فصلی فعالیت می‌کند و تنها در فصل تابستان، پذیرای گردشگران است. این شهربازی به‌عنوان بخشی از فستیوال Dubai Summer Surprises، فعالیت‌های تفریحی مختلفی را برای کودکان و خانواده‌هایشان برگزار می‌کند.

    امکانات شهربازی مادهش دبی

    در این شهربازی دبی، امکانات مختلفی همچون انواع وسایل بازی هیجان‌انگیز، اجراهای زنده موسیقی، شعبده‌بازی و...، بخش‌های تعاملی با هدف تقویت توانایی‌های هنری، علمی و آموزش مسائل علمی، محوطه‌های بازی ایمن برای خردسالان و رویدادهای ویژه با موضوعات مفرّح و جذاب برای گردشگران در نظر گرفته شده است. مانند دیگر شهربازی‌های مشهور دبی در مادهش ورلد نیز می‌توانید از فروشگاه‌های مختلفی اسباب‌بازی، کالای فرهنگی، سوغاتی و... بخرید و بهترین غذاهای عربی و بین‌المللی را در کافه‌ها و غرفه‌های غذایی میل کنید.

    قیمت شهربازی مادهش ورلد دبی

    قیمت شهربازی مادهش ورلد دبی، سالانه متفاوت بوده و معمولاً قیمت ورودی اصلی حدود ۲۵ درهم امارات است.

    آدرس شهربازی مادهش ورلد دبی

    شهربازی مادهش ورلد دبی در مرکز تجارت جهانی دبی در جاده شیخ زاید قرار دارد.

    سایت شهربازی مادهش دبی

    برای اطلاع از اخبار، زمان برگزاری و خرید بلیط، به صفحه مادهش ورلد در سایت مرکز تجارت جهانی دبی به آدرس https://www.dwtc.com/en/events/modesh-world-2024/ مراجعه کنید.

    شهربازی سلطنت فانتزی دبی (Fantasy Kingdom)

    شهربازی سلطنت فانتزی دبی از شهربازی‌های سرپوشیده دبی است که با در برداشتن انواع وسایل بازی، سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، بازی‌های آرکید و با طراحی داخلی رویایی و خیره‌کننده، اوقات خوشی را برای کودکان شما رقم می‌زند.

    امکانات شهربازی سلطنت فانتزی دبی

    این شهربازی دبی بازی‌های ویدیویی، ماشین‌های آرکید مختلف و بازی‌های الکترومکانیکی جذابی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم آورده است. به‌علاوه، وسایل بازی هیجان‌انگیز مناسب برای کودکان و بزرگسالان، محوطه بازی ایمن و فود کورت نیز از دیگر امکانات این شهربازی هستند.

    قیمت شهربازی سلطنت فانتزی دبی

    قیمت بلیط شهربازی سلطنت فانتزی دبی از ۳۸۰ درهم آغاز می‌شود.

    آدرس شهربازی سلطنت فانتزی دبی

    این شهربازی دبی در منطقه القصیص، خیابان النهضه، مرکز تجاری البستان قرار دارد.

    شهربازی فانتزی دبی از شهربازی های معروف دبی

    عکسی از شهربازی فانتزی دبی

    شهربازی آکواونچر دبی (Aquaventure Water park)

    اگر به دنبال آن شهربازی دبی می‌گردید که گردشگران از آن به عنوان «خفن ترین شهربازی دبی» یاد می‌کنند، پس باید به سراغ آکوانچر بروید. این پارک آبی وسیع و پرامکانات، یکی از بهترین پارک‌های آبی دبی به شمار می‌رود که در جزیره مصنوعی نخل جمیرا قرار دارد. آکوانچر درواقع بخشی از امکانات تفریحی هتل آتلانتیس دبی محسوب می‌شود که استفاده از آن برای عموم مردم نیز ممکن است.

    امکانات شهربازی آکواونچر دبی

    این شهر بازی دبی، بزرگترین پارک آبی دنیا است و تعجبی ندارد که شاهد بیشترین امکانات تفریحی در آن باشید. بیش از ۱۰۵ سرسره مختلف برای کودکان و بزرگسالان در آکوانچر وجود دارد. یک رودخانه مصنوعی خروشان، یک آکواریوم بزرگ و چشمگیر برای کاوش در زندگی موجودات زیر آب، کوسه سافاری و شنا کردن با کوسه‌ها، امکانات ورزش‌های آبی، اسنورکلینگ و شیرجه، بخش ویژه کودکان شامل دنیای کودکان و کلاب و دنیای دلفین‌ها از جمله بخش‌های هیجان‌انگیز این پارک آبی به شمار می‌روند.

    قیمت شهربازی آکواونچر دبی

    قیمت بلیط‌های این مجموعه بسته به نوع پکیج و سرویس‌هایی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود و کمترین قیمت بلیط از ۳۲۰ درهم امارات آغاز می‌شود.

    آدرس شهربازی آکواونچر دبی

    شهربازی آکوانچر دبی در جزیره نخل جمیرا قرار دارد.

    سایت شهربازی آکواونچر دبی

    برای آشنایی بیشتر با بخش‌های مختلف و امکانات این شهربازی، به سایت آن به نشانی https://www.aquaventureworld.com/ مراجعه کنید.

    تفریح و سرگرمی در بهترین شهربازی های دبی

    کسانی که به دبی رفته‌اند می‌دانند که تفریح و سرگرمی در این شهر مدرن خاورمیانه حد و مرز ندارد. شهربازی های دبی از جمله بهترین، متنوع‌ترین و مجهزترین شهربازی‌های جهان هستند و شما می‌توانید هم برای سرگرمی کودکانتان، هم گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده، به این شهربازی‌ها سر بزنید. اگر مسافر تور دبی باشید این فرصت را پیدا خواهید کرد تا ماجراجویی سرشار از هیجانی را برای فرزندان دلبندتان رقم بزنید. اگر به دبی رفتید، پیشنهادهای تفریح و سرگرمی این مقاله را فراموش نکنید.

    سؤالات متداول

    1- بهترین شهربازی دبی برای کودکان کجاست؟

    شهربازی‌های لگولند، کیدزانیا، آی ام جی ورلدز، شهر بچه‌ها و مجیک پلنت از جمله شهربازی های محبوب دبی برای کودکان به شمار می‌روند.

    2- شهربازی های دبی که پارک آبی هم دارند کدامند؟

    شهربازی لگولند، شهربازی واندرلند و شهربازی آکوانچر از جمله شهربازی های دبی هستند که از پارک آبی نیز برخوردارند.

    3- شهربازی دبی فراری کجاست؟
    به اشتباه تصور می‌شود که این شهربازی در دبی قرار دارد؛ اما واقعیت این است که شهربازی فراری متعلق به شهر ابوظبی است.

    6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt