مراکز خرید فتحیه

آشنایی با مراکز خرید فتحیه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 مهر ، 1403

مراکز خرید فتحیه | مهمترین جاها برای خرید

مراکز خرید فتحیه از مهمترین جاهای دیدنی فتحیه نیز محسوب می‌شوند. برای آشنایی با 7 مورد از مهمترین مرکز خریدهای فتحیه کلیک کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر فتحیه در سال‌های اخیر به یکی از شهرهای ساحلی پرطرفدار ترکیه تبدیل شده است و مسافران زیادی این شهر را برای گذران تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. بی‌تردید آشنایی با مراکز خرید فتحیه برای گردشگرانی که قصد سفر به این شهر را دارند، اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم می‌خواهید به فتحیه بروید و روی مراکز خرید این شهر حساب کرده‌اید، با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید فتحیه را به شما معرفی کنیم.

1- مرکز خرید اراستا (Erasta AVM)

مرکز خرید اراستا یکی از مهم‌ترین مراکز خرید فتحیه در ترکیه است که از سال ۲۰۱۴ به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به عنوان یکی از بهترین مقاصد خرید در این منطقه شناخته می‌شود. این مرکز خرید دارای ۶۲ فروشگاه از برندهای معتبر و معروف است و فضای داخلی آن با طراحی مدرن و فضایی نورگیر، محیطی دلپذیر را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. همچنین، اراستا دارای رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، پارکینگ، سرویس بهداشتی، محوطه بازی کودکان و امکانات تفریحی مختلف است.

اراستا از مراکز خرید فتحیه در ترکیه

مرکز خرید اراستا فتحیه

2- مرکز خرید فتحیه مکری (The Makri Shopping Center)

مرکز خرید فتحیه مکری، یکی دیگر از گزینه‌های محبوب در میان مراکز خرید فتحیه ترکیه است. این مرکز خرید در محله‌های باها شیکما (Baha Şıkma) و پاتلانگچ (Patlangıç) قرار دارد و طیف متنوعی از کالاها از جمله پوشاک، صنایع دستی و محصولات خوراکی را عرضه می‌کند. قیمت‌ها در این مرکز خرید در محدوده متوسط قرار دارد و از این رو گردشگران زیادی برای خرید، این مرکز را انتخاب می‌کنند.

3- سیتی سنتر فتحیه (Fethiye City Center)

سیتی سنتر فتحیه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز خرید فتحیه شناخته می‌شود که دارای فروشگاه‌های مختلف، کافه، رستوران، امکانات تفریحی و رفاهی است. در فروشگاه‌های این مرکز خرید، کالاهای مختلفی همچون پوشاک، صنایع دستی، جواهرات و کیف و کفش به فروش می‌رسد.

4- طلافروشی تلمسوس فتحیه (Telmessos Gold Center)

طلافروشی تلمسوس یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای خرید طلا و جواهرات در فتحیه است. طلافروشی تلمسوس دارای نمایندگی رسمی برخی از برندهای معتبر ساعت از جمله اُمگا، برایتلینگ، تگ هویر، لونژین، رادو، یولیس نارداین، تیسوت و سواچ است.

تلموس از مراکز خرید فتحیه

طلافروشی تلمسوس فتحیه

5- مرکز خرید اسپورتیو اراستا فتحیه (Sportive Fethiye Erasta)

مرکز خرید اسپورتیو اراستا، بخشی از مرکز خرید اراستا ای وی ام است که به صورت اختصاصی به عرضه و فروش لوازم، پوشاک و تجهیزات ورزشی می‌پردازد. نزدیکی به سواحل و فعالیت‌های آبی، این مرکز را به یک مقصد جذاب برای توریست‌ها تبدیل کرده است.

6- بازار پاسپاتور (Paspatur Bazaar)؛ از بهترین مراکز خرید فتحیه

بازار پاسپاتور، بازاری سنتی و جذاب در فتحیه است که نه تنها یکی از مراکز خرید این شهر، بلکه یکی از جاهای دیدنی فتحیه به شمار می‌رود. این بازار در قلب بافت قدیمی شهر واقع شده و به دلیل ارائه طیف وسیعی از محصولات محلی و صنایع دستی، مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. در بازار پاسپاتور می‌توان انواع پوشاک سنتی ترکی، صنایع دستی، فرش‌های دست‌بافت، ادویه‌جات، خوراکی‌های محلی و جواهرات را پیدا کرد. این تنوع گسترده، تجربه خرید لذت‌بخشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.

بازار پاسپاتور از بهترین مراکز خرید فتحیه

بازار پاسپاتور

7- سه شنبه بازار فتحیه را نیز از دست ندهید

سه شنبه بازار، یک بازار محلی در فتحیه است که هر هفته در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و شامل غرفه‌های متنوعی از جمله میوه و سبزیجات تازه، لباس و صنایع دستی است. این بازار به دلیل قیمت‌های مناسب و تنوع محصولات، مورد توجه مردم محلی و مسافران تور فتحیه قرار دارد.

تجربه خریدی دلچسب در مراکز خرید فتحیه

شاید تا چندی پیش برای شما هم سوال بود که فتحیه ترکیه کجاست؛ اما اکنون این شهر کمتر شناخته‌شده، به یکی از مقاصد محبوب گردشگران تبدیل شده است. فتحیه با داشتن مراکز خرید متنوع و جاذبه‌های گردشگری زیبا، مقصدی ایدئال برای خرید و تفریح است. اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی هستید، حتماً به این مراکز خرید سر بزنید و از زیبایی‌های این شهر لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه‌ریزی سفری فراموش‌نشدنی و اقامت در بهترین هتل های فتحیه ترکیه، به صفحه تور فتحیه مراجعه کنید.

سوالات متداول

1- کدام مرکز خرید فتحیه برای خرید پوشاک و برندهای معتبر مناسب است؟

مرکز خرید اراستا و مرکز خرید فتحیه مکری، از بهترین و معتبرترین مراکز خرید فتحیه برای خرید پوشاک و برندهای معتبر محسوب می‌شوند.

2- آیا بازارهای سنتی هم در فتحیه وجود دارند؟

بله، بازار پاسپاتور و سه‌شنبه بازار از بازارهای سنتی معروف فتحیه هستند. بازار پاسپاتور به دلیل فروش محصولات محلی و صنایع دستی و سه‌شنبه بازار به خاطر قیمت‌های مناسب و تنوع محصولات، محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt