هتل های پیشنهادی سن پترزبورگ در جام جهانی 2018

هتل های پیشنهادی سن پترزبورگ در جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اردیبهشت ، 1397

هتل های پیشنهادی سن پترزبورگ در جام جهانی 2018

شهر سن پترزبورگ یک مرکز توریستی بزرگ دنیا است..هتل های سن پترزبورگ تمام زیرساخت های لازم برای اقامت بلند مدت را دارا است و میزبان اصلی جام کنفدراسیون 2017، سه مسابقه از مرحله گروهی و همچنین مسابقه فینال بوده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر سن پترزبورگ یک مرکز توریستی بزرگ دنیا است.زیبایی این شهر سالانه میلیون ها توریست را از سراسر دنیا به خود جذب می کند و تعداد بازدیدکنندگان هر سال بیشتر می شود.هتل های سن پترزبورگ تمام زیرساخت های لازم برای اقامت بلند مدت را دارا است. شهر سن پترزبورگ میزبان اصلی جام کنفدراسیون 2017، سه مسابقه از مرحله گروهی و همچنین مسابقه فینال بوده است.

هتل های نزدیک استادیوم پیتر آرنا (Piter Arena)

استادیوم پیتر آرنا (Piter Arena) در جزیره کرستوفسکی (Krestovsky) قرار گرفته است.در این جزیره اصلی ترین پارک تفریحی شهر سن پترزبورگ قرار گرفته است جایی که شما می توانید بندر قایق های تفریحی و حاشیه رودخانه نوا را بیابید همچنین شما می توانید رستورانها،کافه ها، اسکیت و دوچرخه اجاره ای پیدا کنید.استادیوم فاصله زیادی از مرکز شهر ندارد و با اقامت در شهر به راحتی می توانید به استادیوم بروید اما به دلیل موقعیت و جاذبه های منطقه قیمت هتل ها و آپارتمان ها در جزیره کرستوفسکی بالاتر از شهرهای اطراف است.
Hotel Park Krestovskiy
Arena Hotel
Hotel on Krestovskom
Hotel Alfavit

هتل های  پیتر آرنا-الفبای سفر

هتل های ارزان قیمت

در شهر سن پترزبورگ تعداد زیادی هتل های ارزان قیمت یک یا دو ستاره وجود دارند.هتل ها اصالتا خانه هایی در قرن 17-19 بوده اند.هتل های کوچک و اقامتگاه ها در فاصله کوتاهی از ایستگاه مرکزی مترو قرار گرفته اند.

Mini Hotel Petropavlovsky
Alluria on Vosstaniya Hotel
Swift Camel
Lancelot Hotel
Troitskiy Hotel
Kapital Ekonom Hotel

هتل ها در مرکز شهر
در بالا ما در مورد هتل های ارزان قیمت در مرکز تاریخی شهر سن پترزبورگ صحبت کردیم اگرچه در قلب سن پترزبورگ شما می توانید برندهای معروف هتل های جهانی را بیابید.از ویژگی های اقامت در مرکز شهر اینست که از پنجره اتاق چشم اندازی به شهر داشته باشید و همچنین با رستوران ها و موزه های شهر فاصله کمی خواهید داشت.برخی از هتل ها عهبارتند از:

Belmond Grand Hotel Europe
Majestic Boutique Hotel Deluxe
Four Seasons Hotel Lion Palace
Domina St.Petersburg
M-Hotel
Artefact
Hotel Indigo

هتل های  پیتر آرنا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt