6 راه فوق العاده برای گذراندن یک تعطیلات عالی

6 راه فوق العاده برای گذراندن یک تعطیلات عالی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 تیر ، 1403

6 راه فوق العاده برای گذراندن یک تعطیلات عالی

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با وجود هوای سرد و روزهای کوتاه، زمستان می تواند یکی از بهترین فصل های سال برای سفر کردن باشد که برف، کریستمس، تعطیلات و انواع غذاهای خوشمزه را با خود به ارمغان می آورد. در این جا است که شما و خانواده تان به فکر گذراندن یک تعطیلات خوب در اروپا و با استفاده از تور لحظه آخری اروپا یا آمریکا می افتید. حالا چه محل های برای گذراندن یک تعطیلات خوب مناسب است؟؟ در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

کشف و تماشای بازارهای کریستمس معروف مونیخ

بازارهای معروف کریستمس مونیخ را کشف کنید. از جمله بازار  بزرگ مارین پلاتزای ، روستای کریسمس در مونیخ و  یک بازار  قدیمی قرون وسطایی در نزدیکی Odeonsplatz.  در طول مسیر، از فستیوالهای و آداب و رسوم جشن کریستمس هیجان زده خواهید شد وتست غذاهای خوشمزه فصلی مانند lebkuchen (نوعی شیرنی زنجبیلی) Glühweinو سوسیس براتورست را فراموش نکنید، همچنین می توانید کفش های اسکیت خود را همراه ببرید و در میدان های یخی در فضای باز اسکیت سواری کنید.

بازارهای کریستمس  مونیخ-الفبای سفر

 هنر و زیبایی در فستیوال نور آمستردام

جشنواره نوروزی آمستردام در دسامبر و ژانویه برگزار می شود، جشنواره نوروزی آمستردام یکی از جشنواره های نورپردازی در اروپا است ، انواع مدل های نورپردازی هنری و بسیار زیبا وطرحهای نورپردازی با مدل های خلاقانه و شگفت انگیز که توسط هنرمندان انجام می شود. برای تماشای این فستیوال می توانید با قایق از میان آبهای رنگی از این فستیوال عبور کرده و یا با دوچرخه و حتی پیاده در میان این نورپردازهای زیبا به گشت و گذار و تماشا بپردازید و لذت ببرید.

فستیوال نور آمستردام-الفبای سفر

تجربه تعطیلات متفاوت در نیویورک

اگر برای گذراندن تعطیلات خود آمریکا را انتخاب کرده اید، سفر به نیویورک کاری اجتناب ناپذیر است. اسکیت روی یخ در پارک مرکزی یا بازدید ازتالار موسیقی رادیو سیتی، از کارهای جذاب در شهر نیویورک است. بازارهای کریستمس،  قدم زدن در خیابان های منهتن، تماشای آتش بازیهای پر هیجان و تماشای فیلم مورد علاقه خود در کریستمس از جمله تفریحات فراموش نشدنی در شهر نیویورک است.

کریسمس،نیویورک-الفبای سفر

سورتمه سواری پر هیجان در میان برف های فلاند

لاپند در زمستان با چشم اندازی زیبا و جنگل های سفید و پوشیده  از برف و یخ و گله گوزن های جنگلی تبدیل به سرزمین شگفتی ها شده است. برای یک تجربه فراموش نشدنی حتما سورتمه سواری با گوزن در امتداد قطب شمال از دست ندهید، همچنین بازدید از روستای سانتا کلاوس را جزو برنامه های خود قرار دهید. یک شب اقامت در هتل Arctic Tree در Rovaniemi در کابین شیشه ای با تماشای جنگل  پوشیده از برف می تواند تجربه ای فوق العاده باشد.

سورتمه سواری ،فلاند-الفبای سفر

تماشای لندن غرق درنور و روشنایی در کریستمس

سفر به لندن و تماشای برج ساعت بیگ بن،میدان ترافانگار به همراه فستیوال کریستمس برای گذراندن تعطیلات انتخاب بسیار جذابی است. لندن غرق در زیبایی و نور و چراغانی شگفت انگیز خیابانهای در کریستمس تعطیلات فراموش نشدنی را برای شما می سازد. دیدن مغازه های گوناگون در خیابان اکسفورد، قدم زدن در پارک هاید لندن که فضای باز برای اسکیت روی یخ در آنجا وجود دارد و  گشت و گذار در بازارهای کریستمس نیز بسیار تجربه ی لذت بخشی است.

کریستمس،لندن-الفبای سفر

امتحان یک غذای خوش طعم محلی در پاریس

در کنار تمام زیبایی ها و نور پردازیهای رنگارنگ در پاریس حتما غذاهای خوش طعم محلی مانند بوقلمون پخته،سوپ کدو و شیرینی و کیک شکلاتی را امتحان کنید.

غذاهای محلی پاریس -الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt