گذراندن تعطیلات زمستانی در باتومی

گذراندن تعطیلات زمستانی در باتومی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 خرداد ، 1403

گذراندن تعطیلات سرد زمستان در باتومی

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

زمانی که نام باتومی گرجستان می شنوید، شما را یاد درختان نخل، دریا و ساحل زیبا و آفتاب گرم می اندازد، اما تفریحات در باتومی تنها در تابستان و سواحل آن خلاصه نمی شود. برای آشنایی با تفریحات دیگر و گذراندن تعطیلات زمستانی در باتومی و آگاهی از قیمت تور گرجستان درادامه با الفبای سفر همراه باشید.

تعطیلات زمستانی در باتومی

آیا واقعا فکر می کنید که تنها در تابستان می توانید به باتومی سفر کنید؟ فصل گرم گرجستان  از اواخر آوریل تا اواسط اکتبر است. البته قبل از برنامه ریزی سفر باید همیشه آب و هوا را چک کنید اما به طور کلی، می توانید اطمینان داشته باشید که اگر شما تصمیم سفر به باتومی درتعطیلات زمستانی خود داشته باشید می توانید از  90٪ تفریحات لذت ببرید.حتما شنا در دریا در زمستان جز گزینه های انتخابی شما نیست، اما سایر تفریحات در تور گرجستان نوروز 98 مانند تست کردن غذای معروف گرجی خاچاپوری، قدم زدن در پارک ها، دوچرخه سواری در سواحل ، رفتن به کافه ها از انتخاب های خوب و مناسب است.

باتومی در زمستان،الفبای سفر

برای امتحان کردن غذاهای محلی نباید خود را تنها به خاچاپوری محدود کنید. غذاهای گرجستان متنوع وبسیار خوش طعم است! خینکالی و چاکاپولی را امتحان کنید. همچنین به بازار ماهی باتومی که در حومه شهر واقع شده است بروید و ماهی های تازه و خوشمزه خریداری کنید و از آنها بخواهید تا آن را در نزدیکترین کافه برای شما آماده کنند. تست کردن قهوه های باتومی را از دست ندهید به ویژه پس از صرف یک غذای محلی خوشمزه. تماشای یکی از خیابان های قدیمی را فراموش نکنید که با قدم  زدن در بافت سنتی آن، انگار که به  یک شهری ترکی وارد شده اید. کسانی که تاریخ را دوست دارند، اما سفرهای طولانی مدت را دوست ندارند، می توانند قلعه پترا را ببینند.

باغ گیاه شناسی باتومی یکی دیگر از مکان های دیدنی گرجستان برای سپری کردن تعطیلات در تمام فصول است، جایی که شما می توانید کل روز را در آنجا گذرانده و از طبیعت شگفت انگیز نیمه گرمسیری و هوای تازه لذت ببرید.کوه های باتومی را حتما جزو لیست خود برای بازدید قرار دهید.برای تماشای این منطقه کوهستانی می توانید به با استفاده از تور به این ناحیه رفته و یا ماشین اجاره کنید، همچنین علاقه مندان ورزش های زمستانی می توانند از اسکی در دامنه کوه  لذت ببرند.


باتومی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt