معرفی چند مکان دیدنی در بوستون

معرفی چند مکان دیدنی در بوستون

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 اسفند ، 1399

معرفی چند مکان دیدنی در بوستون

بوستون شهری در آمریکا که دارای جاهای دیدنی بی شماری است. پیاده روی، دوچرخه سواری، قایقرانی، قدم زدن در بوستون بسیار لذت بخش است و یک شهر عالی برای کاوش و ماجراجویی است.اما جاذبه های گردشگری بوستون شامل چه جاهایی است ؟با الفبای سفر چند مکان دیدنی را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بوستون شهری در آمریکا که دارای جاهای دیدنی بی شماری است. پیاده روی، دوچرخه سواری، قایقرانی، قدم زدن ...  در بوستون  بسیار جذاب و لذت بخش است و یک شهر عالی برای کاوش و ماجراجویی است. اما جاذبه های گردشگری بوستون شامل چه جاهایی است ؟؟ با الفبای سفر چند مکان دیدنی را بررسی می کنیم.

گشت و گذار در خیابان نیوبری

 خیابان نیوبوری معروف ترین خیابان بوستون است، خیابانی شلوغ و پر هیاهیو و با انواع تفریحات و سرگرمی های متنوع. مراکز خرید گوناگون، غذاهای خوشمزه، مغازه های کتاب فروشی و انواع جاذبه های توریستی بستون در این خیابان قرار دارد. نوشیدن قهوه در کافی شاپ، قدم زدن در کوچه های اطراف، تماشای مغازهای محلی و ساختمان های زیبای این شهر بسیار جذاب و دیدنی است.

قایق سواری در رودخانه چارلز

رودخانه چارلز و مناظر زیبای اطراف آن از دیگر نقاط دیدنی بوستون است. قایق سواری بروی آب و پدال زدن و تماشای چشم انداز فوق العاده یک تفریح لذت بخش است. می توانید قایق پدالی اجاره کنید و گشت و گذار خود را آغاز کنید اما از آنجایی که آب و هوای بستون قابل پیش بینی نیست قبل از حرکت آب و هوا را چک کنید و لباس مناسب همراه ببرید. همراه خود تنقلات و خوراکی ها خوشمزه ببرید و از دیدنی های منطقه عکس بگیرید.

قایق سواری در رودخانه چارلز-الفبای سفر

مسیر آزادی

سعی کنید در سفر به بوستون تجربه برخی تفریحات خاص را از دست ندهید. پیاده روی در مسیر آزادی با حدود دو و نیم مایل شامل بازدید از تعداد زیادی از آثار تاریخی این شهر می شود. در طول مسیر با خانه  پائول ریور، مواجه می شوید.در امتداد آن نیز  Charlestown یک مکان عالی و محلی برای گذراندن وقت است.

مسیر آزادی بوستون-الفبای سفر

منطقه تفریحی بندر و جزایر بوستون

از دیگر تفریحات بوستون رفتن به بندر و جزایر آن است و دسترسی به این ناحیه نیز به آسانی امکان پذیر است. پرسه زدن و وقت گذرانی اطراف این جزایر شگفت انگیز را از دست ندهید. از سواحل زیبا گرفته تا ماهیگیری و تماشای قلعه های تاریخی تجربه کم نظیری است. این 12 جزیره با انوع جذابیت های منحصر به فرد خود تمامی افراد را مجذوب خود می کند.

منطقه تفریحی بندر و جزایر بوستون-الفبای سفر


دوچرخه سواری در بوستون

ایستگاه های دوچرخه سواری در این شهر قرار دارد که می توانید از آنجا دوچرخه اجاره کنید و سراسر شهر را همراه با رکاب زدن تماشا کنید. استفاده از دوچرخه بسیار آسان و به صرفه تر از تاکسی و اتوبوس است و شهر بوستون به اندازه ای است که فرصت می کنید قسمت های مهم و زیبای شهر را با دوچرخه سواری تماشا کنید.شما می توانید دوچرخه ای کرایه کنید و بعد از رسیدن به مقصد آن را در استگاه قرار داده و سپس دوچرخه دیگری را انتخاب کنید بدون قفل کردن آن و اینکه نگران باشید کدام دوچرخه را کرایه کردید و در کدام ایستگاه قرار دادید.

دوچرخه سواری در بوستون-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt