بهترین هتل های مارماریس

بهترین هتل های مارماریس که اقامتتان را دلپذیر می کند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 تیر ، 1403

بهترین هتل های مارماریس (۲۴ هتل تاپ و عالی)

برای شناخت بهتریین هتل های مارماریس، امکانات، ویژگی‌ها، شرایط پذیرش، نزدیکی آنها به جاهای دیدنی مارماریس و آدرس دقیقشان کلیک کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مارماریس شاید به اندازه شهرهایی مانند آنتالیا مشهور نباشد اما قطعاً به همان اندازه زیبا و پرجاذبه است. سواحل زیبای مارماریس با هتل‌های لوکس و لاکچری که در خود جای داده‌ می‌تواند یک مقصد تابستانه بی‌نظیر باشد. اگر شما هم قصد دارید بهشت گمشده ترکیه را برای سفر تابستانی خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های لاکچری مارماریس و امکانات آنها آشنا شوید.

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس (Grand Yazici Club Marmaris Palace Marmaris)

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس، از جمله هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری مارماریس در سواحل دریای مدیترانه است که با دارا بودن اتاق‌های شیک با دکوراسیون مدرن و ساده و انواع امکانات رفاهی، اقامتی دلپذیر را برای شما رقم می‌زند. این هتل دارای یک رستوران، استخر، سالن ورزشی، خدمات ماساژ و اسپا و... است و همچنین خدمات ویژه کودکان مانند پارک آبی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از نوزاد و کلاب کودکان را ارائه می‌دهد. از این رو، هتل گرند یازیچی مارماریس برای یک اقامت خانوادگی گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار خواهد بود.

آدرس: محله جمهوریت، خیابان آتاتورک

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس مارماریس

تصویری از هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس

هتل کوکس کلاب آداکوی (Cook's Club Adakoy Hotel Marmaris)

یکی از هتل های لاکچری مارماریس، هتل ۵ ستاره کوکس کلاب آداکوی است. این هتل ۱۵۱ واحد اقامتی مختلف دارد که به همه امکانات رفاهی مجهز شده‌اند. یک رستوران و یک بار نیز در این هتل وجود دارد که خدمه آن در وعده‌های مختلف از مهمانان پذیرایی می‌کنند. هتل کوکس کلاب آداکوی انواع امکانات تفریحی و رفاهی مانند استخر، مرکز تناسب اندام، مرکز ماساژ و انواع ورزش‌های آبی را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است. این هتل، از جمله هتل‌های مخصوص بزرگسالان به شمار می‌آید و یک گزینه عالی برای زوج‌های جوان و و افراد مجرد محسوب می‌شود. این هتل تا فرودگاه دالامان، 45 کیلومتر و تا قلعه مارماریس، ۴ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل، به‌طور میانگین بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ دلار خواهد بود.

آدرس: محله آداکوی، ناحیه کیزیلیکوم

هتل بلو بی پلاتینوم (Blue Bay Platinum)

هتل بلو بی پلاتینیوم، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مارماریس به شمار می‌رود که با دارا بودن خط ساحلی اختصاصی و اتاق‌های شیک با دکوراسیون ساده و آرامش‌بخش، میزبان خوبی برای شما خواهد بود. این هتل دارای دو رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات ویژه کودکان و امکانات برگزاری جلسه است. این هتل تا فرودگاه دالامان، 49 کیلومتر و تا قلعه مارماریس ۲ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ دلار خواهد بود.

آدرس: بلوار جمهوریت

هتل بلو بی پلاتینوم از بهترین هتل های پنج ستاره مارماریس

عکسی از هتل بلو بی پلاتینوم

هتل گرین نیچر ریزورت (Green Nature Resort)

هتل گرین نیچر ریزورت یکی از هتل های تاپ مارماریس با پنج ستاره است که خدمات All را نیز به مسافران ارائه می‌کند. این هتل دارای یک رستوران، ۳ استخر، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، خدمات نگهداری کودکان، کلاب کودکان، تجهیزات ورزش‌های آبی، پارک آبی و زمین بازی کودکان است. هتل گرین نیچر مارماریس یکی از هتل های خانوادگی مارماریس محسوب می‌شود و شما می‌توانید یک اقامت دلچسب همراه با فرزندانتان را تجربه کنید. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۳۰ تا ۱۸۰ دلار خواهد بود.

آدرس: آرموتالان، محله سیرین‌یر

هتل مارتی ریزورت (Marti Resort Deluxe Hotel)

یکی از بهترین هتل های مارماریس، هتل ۵ ستاره مارتی ریزورت دلوکس است که ۲۸۳ اتاق‌ شیک و دلباز با چشم‌اندازی رو به خلیج ایچملر، یکی از جاهای دیدنی مارماریس دارد. این هتل خدمات یو آل را ارائه می‌کند و انواع امکانات رفاهی – تفریحی از جمله ۶ رستوران، ۳ استخر، اسپا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلاب کودکان، زمین بازی و تجهیزات ورزش‌های آبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه دالامان، ۴۹ کیلومتر و تا قلعه مارماریس ۶ کیلومتر است. هزینه یک شب اقامت در این هتل، به‌طور میانگین بین ۲۲۰ تا ۳۰۰ دلار خواهد بود.

آدرس: منطقه Kumluörencik

هتل مارتی ریزورت از هتل های لاکچری مارماریس

عکسی از هتل مارتی ریزورت

هتل کاسا د ماریس اسپا اند ریزورت (Casa De Maris Spa & Resort Hotel Adult Only 16 Plus)

هتل کاسا د ماریس اسپا اند ریزورت، یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره مارماریس است که تنها از بزرگسالان بالای ۱۶ سال پذیرایی می‌کند. این هتل دارای خط ساحلی اختصاصی، اتاق‌های شیک و لوکس، دو رستوران، امکانات برگزاری جلسه، مرکز تناسب اندام، ماساژ، اسپا، سونا، استخر روباز و صندلی ساحلی است. هتل کاسا د ماریس اسپا اند ریزورت با فرودگاه دالامان ۱۰۰ کیلومتر و با مرکز شهر مارماریس ۳ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل، به‌طور میانگین بین ۱۶۰ تا ۲۳۰ دلار خواهد بود.

آدرس: آرموتالان، محله سیرین‌یر

هتل آکوا ریزورت (Hotel Aqua, Marmaris)

هتل آکوا ریزورت از جمله هتل‌های لاکچری و ۵ ستاره شهر مارماریس به شمار می‌رود. این هتل خدمات یو آل ارائه می‌کند و دارای امکاناتی تفریحی – رفاهی متعدد مانند رستوران، ۴ استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، صندلی آفتابگیر و... است. خدمات ویژه کودکان مانند سرویس نگهداری از نوزاد، کلاب کودکان، زمین بازی و... نیز در این هتل در دسترس مسافران قرار دارد و از این رو، هتل آکوا ریزورت یک گزینه مناسب برای اقامت خانوادگی به شمار می‌رود. فاصله این هتل تا فرودگاه دالامان ۴۹ کلیومتر است. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۲۲۰ تا ۳۰۰ دلار خواهد بود.

آدرس: خیابان جمهوریت 

هتل آکوا ریزورت از لوکس ترین هتل های مارماریس

تصویری از هتل آکوا ریزورت

هتل گرند پاشا (Grand Pasa Hotel)

یکی از بهترین هتل های مارماریس، هتل ۵ ستاره گرند پاشاست که ۲۸۰ اتاق مجهز و لوکس را در خود جای داده است. این هتل خدمات آل را ارائه می‌کند و انواع امکانات رفاهی – تفریحی از جمله یک رستوران، ۲ استخر، مرکز اسپا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلاب کودکان، زمین بازی و تجهیزات ورزش‌های آبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه دالامان، ۴۹ کیلومتر و تا قلعه مارماریس ۳ کیلومتر است. هزینه یک شب اقامت در هتل گرند پاشا مارماریس به طور میانگین بین ۱۴۰ تا ۱۹۰ دلار خواهد بود.

آدرس: آرموتالان

هتل دولوکس پینتا پارک (Pineta Park Deluxe Hotel Marmaris)

یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مارماریس هتل دولوکس پینتا پارک است که خدمات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل دارای استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، سونا، استخر کودکان و کلاب کودکان است. اگر به دنبال یک هتل باکیفیت، با هزینه مقرون‌به‌صرفه و مناسب برای اقامت خانوادگی می‌گردید، این هتل می‌تواند یک گزینه خوب برای شما باشد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار خواهد بود.

آدرس: آرموتالان، خیابان فاتح سلطان محمد

هتل دولوکس پینتا پارک از هتل های تاپ مارماریس

تصویری از هتل دولوکس پینتا پارک

هتل لونا بیچ دلوکس (Luna Beach Deluxe Hotel Marmaris)

یکی از هتل های چهار ستاره مارماریس، هتل لونا بیچ دلوکس است که اتاق‌هایی با منظره دریا و باغ و مجهز به تمامی امکانات رفاهی دارد. این هتل دارای خط ساحلی اختصاصی، ۳ استخر شنا، صندلی ساحلی، سرسره‌های آبی، زمین‌ بازی کودکان، سالن زیبایی، مرکز اسپا، خدمات ماساژ و ۲ رستوران است. این هتل یکی از گزینه‌های مقرون‌به صرفه و مناسب برای اقامت خانوادگی در مارماریس به شمار می‌رود. فاصله هتل لونا بیچ دلوکس با فرودگاه دالامان، ۱۰۰ کیلومتر، با قلعه مارماریس ۴.۵ کیلومتر و با آمفی تئاتر باستانی مارماریس ۴ کیلومتر است. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۱۰ تا ۱۶۰ دلار خواهد بود.

آدرس: آرموتالان، خیابان بارباروس

هتل گرند یازیچی کلاب توربان ترمال مارماریس ( Grand Yazici Club Turban Termal Marmaris) 

یکی از بهترین هتل های مارماریس، هتل چهار ستاره گرند یازیچی کلاب توربان ترمال مارماریس است. این هتل اگرچه چهار ستاره دارد، اما خدمات بسیار خوبی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این هتل می‌توان به وجود ۴ رستوران، ۴ استخر، سرسره‌های آبی، مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، خدمات مناسب کودکان مانند سرویس نگهداری از کودک، محوطه بازی کودکان، کلاب کودکان، استخر مخصوص و... اشاره کرد. این هتل را می‌توان یکی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و مناسب برای اقامت‌های خانوادگی دانست که از موقعیت مکانی خوبی هم برخوردار است. هتل گرند یازیچی کلاب توربان ترمال تا فرودگاه رودز ۴۷ کیلومتر و تا فرودگاه دالامان ۴۹ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار خواهد بود.

آدرس: آرموتالان، سیرین‌یر

هتل گرند یازیچی کلاب توربان ترمال مارماریس

عکسی از هتل گرند یازیچی کلاب توربان ترمال

هتل فورتزا بیچ ریزورت (Fortezza Beach Resort Marmaris)

هتل پنج ستاره فورتزا بیچ ریزورت، یکی از هتل های تاپ مارماریس به شمار می‌رود که در اتاق‌هایی مجهز، شیک و مدرن با منظره باغ، استخر، دریا و کوه از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل دارای یک رستوران، ۳ استخر، تجهیزات ورزش‌های آبی متنوع، کلاب کودکان، وعده غذایی مخصوص کودکان، زمین بازی، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، سالن زیبایی، کلاس یوگا و... است. هتل فورتزا بیچ ریزورت را با توجه به امکانات مناسب برای کودکان، می‌توان یک هتل خانوادگی ایده‌آل دانست که نیازهای بزرگسالان و کودکان را در کنار یکدیگر برآورده می‌کند. این هتل تا فرودگاه رودز ۴۳ کیلومتر و تا فرودگاه دالامان ۵۹ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۷۰ تا ۲۲۰ دلار خواهد بود.

آدرس: منطقه حصار نو

هتل پاشا گاردن بیچ (Pasa Garden Beach)

هتل پاشا گاردن بیچ از جمله هتل های خوب مارماریس با ۴ ستاره به شمار می‌رود؛ چراکه اتاق‌های مجهز و راحت، رستوران و بار، مرکز اسپا، سونا، ماساژ، صندلی‌ها و سایبان در کنار خط ساحلی اختصاصی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل پاشا گاردن بیچ می‌تواند یک گزینه مناسب برای کسانی باشد که می‌خواهند هم از کیفیت و امکانات خوب بهره‌مند باشد و هم هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری را پرداخت کنند. فاصله این هتل تا فرودگاه‌های رودز و دالامان تقریباً به یک اندازه و برابر ۴۹ کیلومتر است. موقعیت خوب این هتل باعث شده تا با جاهای دیدنی مارماریس، مانند قلعه و موزه مارماریس و میدان جوانان کمتر از ۲ کیلومتر فاصله داشته باشد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۹۰ تا ۱۴۰ دلار خواهد بود.

آدرس: خیابان اوزون یالی

هتل پاشا گاردن بیچ از هتل های خوب مارماریس

تصویری از هتل پاشا گاردن بیچ

هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ (Sentido Orka Lotus Beach)

هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ یکی از بهترین هتل های uall مارماریس محسوب می‌شود. این هتل دارای اتاق‌های بزرگ و مجهز با نمای رو به باغ، بالکن، تراس، میز و صندلی، یک رستوران و انواع امکانات رفاهی و تفریحی از جمله تجهیزات ورزش‌های آبی، کلاب شبانه، خط ساحلی اختصاصی، زمین بازی، کلاب کودکان، خدمات نگهداری از کودک، محوطه بازی کودکان در داخل و خارج هتل، ۳ استخر، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا و سالن زیبایی است. هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ با فرودگاه دالامان ۴۹ کیلومتر، قلعه مارماریس ۵ کیلومتر و با پارک جمهوریت ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ دلار خواهد بود.

آدرس: بلوار جمهوریت، خیابان آتاتورک

هتل لالیلا بلو سوییت (Lalila Blue Suites)

اگر به دنبال رزرو هتل های مارماریس هستید و می‌خواهید در یک هتل ۵ ستاره اقامت کنید، هتل لالیلا بلو سوییت می‌تواند یک انتخاب خوب و باکیفیت باشد. این هتل ۵ ستاره مجموعاً ۱۵۰ واحد اقامتی مختلف دارد که همگی به بهترین امکانات مانند تلویزیون، مبلمان، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، وسایل بهداشتی و... مجهز شده‌اند. افزون بر این، در هتل لالیلا بلو سوییت امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی مانند تجهیزات باربیکیو، استخر، مرکز اسپا، ماساژ، سالن زیبایی، صندلی و سایبان، مرکز تناسب اندام، یک رستوران و بار نیز وجود دارد که باعث رفاه و آسایش مسافران این هتل می‌شوند. فاصله این هتل تا مراکز دیدنی مارماریس مانند قلعه و موزه مارماریس ۲ کیلومتر، تا پارک آبی آتلانتیس، ۳۰۰ متر و تا فرودگاه دالامان ۴۸ کیلومتر است. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ دلار خواهد بود.

آدرس: سیتلر، بلوار کمال سیف‌الدین

هتل لالیلا بلو سوییت از بهترین هتل های UALL مارماریس

عکسی از هتل لالیلا بلو سوییت

هتل گرین نیچر دیاموند (Green Nature Diamond Hotel)

یکی از بهترین هتل های ساحلی مارماریس، هتل گرین نیچر دیاموند است که با برخورداری از اتاق‌های بزرگ با دکوراسیون مینیمال و آرامش‌بخش و خط ساحلی اختصاصی به یکی از گزینه‌های محبوب گردشگران تبدیل شده است. این هتل امکانات و خدمات متنوعی از قبیل ۳ استخر، یک رستوران، پارک آبی، کلاب کودکان، محوطه بازی کودکان، خدمات نگهداری از کودک، تجهیزات انواع ورزش‌های آبی، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، سالن زیبایی و اسپا را برای مهمانان خود فراهم کرده است. هتل گرین نیچر دیاموند از هر دو فرودگاه دالامان و رودز، ۴۹ کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن با پارک آبی دریم، پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی مارماریس و مرکز خرید بلو پورت کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی است. هزینه یک شب اقامت در این هتل، به‌طور میانگین بین ۲۱۰ تا ۲۸۰ دلار خواهد بود.

آدرس: بلوار جمهوریت، محله سیتلر

هتل دی ریزورت گرند آزور (D-Resort Grand Azur)

هتل دی ریزورت گرند آزور با ۳۲۴ اتاق پرنور و دلباز که به انواع امکانات رفاهی مجهز شده‌اند، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مارماریس محسوب می‌شود. این هتل در میان باغ‌های گرمسیری و درختان سبز و انبوه قرار دارد و دارای امکاناتی همچون سالن ورزشی، استخر، اسپا، ماساژ، رستوران و بار، تجهیزات ورزش‌های آبی و خط ساحلی اختصاصی است. هتل دی ریزورت گرند از فرودگاه دالامان ۵۰ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به‌طور میانگین بین ۲۴۰ تا ۳۲۰ دلار خواهد بود.

آدرس: سیتلر، بلوار جمهوریت

هتل دی ریزورت گرند آزور از بهترین هتل های مارماریس برای کودکان

عکسی از هتل دی ریزورت گرند آزور

هتل لابراندا مارس (Labranda Mares Marmaris)

در منطقه ایچملر، جایی که سواحل درخشان ایچملر قرار دارند، یکی از بهترین هتل های مارماریس قرار گرفته است. هتل لابراندا مارس، یکی از هتل‌های ۵ ستاره محبوب مارماریس است که با اتاق‌های بسیار تمیز، بزرگ، زیبا و مجهز به امکانات عالی، یک اقامت فوق‌العاده را برای مسافران رقم می‌زند. این هتل دارای خط ساحلی اختصاصی، ۵ رستوران با خدمات all inclusive، ۲ استخر، امکان ورود حیوان خانگی، پارکینگ رایگان، خدمات اسپا، سالن زیبایی، باشگاه بدنسازی، سونا، کلاب کودکان و تجهیزات انواع و اقسام ورزش‌های آبی است. به علاوه، این هتل خدمات نگهداری از کودک، استخر کودکان، زمین بازی داخل و خارج هتل، بازی‌های فکری، وعده غذایی مخصوص کودکان و... را نیز فراهم آورده است تا یکی از بهترین هتل های مارماریس برای کودکان باشد. پس اگر قصد اقامت خانوادگی در مارماریس را دارید، هتل لابراندا مارس یک گزینه عالی محسوب می‌شود. این هتل تا فرودگاه دالامان ۴۹ کیلومتر، مرکز خرید مال مارین ۴۰۰ متر و قلعه مارماریس ۴ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۳۰ تا ۱۸۰ دلار خواهد بود.

آدرس: ایچملر، خیابان آتاتورک

هتل هیلتون دالامان (Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa)

هتل هیلتون دالامان یکی از بهترین هتل های uall مارماریس محسوب می‌شود که ۵۳۸ اتاق و سوییت فوق‌العاده تمیز و دلباز را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. خدمات هتل هیلتون از نوع ultra all inclusive بوده و شما می‌توانید از خدمات ۸ رستوران این هتل بهره ببرید. خدمات تفریحی هتل هیلتون نیز بسیار کامل و گسترده است و از پارک آبی و کلاب شبانه و تورهای پیاده‌روی گرفته تا ارائه تجهیزات ورزش‌های آبی و مرکز اسپا و سالن بدنسازی را شامل می‌شود. همانگونه که احتمالاً از نام این هتل حدس زده‌اید، هتل هیلتون دالامان بسیار به فرودگاه دالامان نزدیک است و کمتر از ۵ کیلومتر با آن فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود.

آدرس: دالامان، منطقه ساریگرمه

هتل هیلتون دالامان از بهترین هتل های یوآل مارماریس

عکسی از هتل هیلتون دالامان

هتل پوینت بیچ (Point Beach Hotel Marmaris)

هتل پوینت بیچ یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مارماریس است که با دارا بودن خط ساحلی اختصاصی و اتاق‌های بزرگ، تمیز و مجهز به یکی از انتخاب‌های محبوب گردشگران تبدیل شده است. این هتل یک رستوران، بار، ۲ استخر و چتر و صندلی ساحلی دارد و اگر به دنبال گزینه‌ای با کیفیت ولی کم‌هزینه هستید، یک انتخاب خوب محسوب می‌شود. فاصله هتل پوینت بیچ تا فرودگاه دالامان ۴۸ کیلومتر، تا قلعه مارماریس ۳ کیلومتر و تا پارک آبی آتلانتیس ۱ کیلومتر است. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۸۰ تا ۱۳۰ دلار خواهد بود.

آدرس: بلوار کمال سیف‌الدین

هتل الگانس اینترناسیونال (Elegance Hotels International Marmaris)

یکی دیگر از بهترین هتل های مارماریس، هتل الگانس اینترناسیونال است که از جمله هتل‌های پنج ستاره و محبوب مارماریس به شمار می‌آید. این هتل ۳ رستوران، ۵ بار و ۲ استخر روباز را در خود جای داده است و خدمات رفاهی تفریحی متنوعی از قبیل تجهیزات ورزش‌های آبی، زمین بازی، ماساژ، اسپا، سونا، سالن بدنسازی، کلاب کودکان، خدمات نگهداری از کودک، محوطه بازی کودکان و... را برای مهمانان خود فراهم کرده است. هتل الگانس اینترناسیونال یکی از هتل‌های خوب مارماریس برای اقامت خانوادگی به همراه کودکان به شمار می‌رود. این هتل با فرودگاه دالامان، ۴۸ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۵۰ تا ۲۲۰ دلار خواهد بود.

آدرس: خیابان اوزون یالی

هتل الگانس اینترناسیونال مارماریس

عکسی از هتل الگانس اینترناسیونال

هتل الیت ورد (Hotel Elite World Marmaris)

یکی از هتل هایی که می‌تواند در سفر به مارماریس، انتخابی مناسب برای افراد مجرد یا زوج‌های جوان باشد، هتل الیت ورلد مارماریس است. این هتل پنج ستاره، یکی از هتل‌های مخصوص بزرگسالان بالای ۱۶ سال به شمار می‌رود. هتل الیت ورد اتاق‌هایی بزرگ و پرنور دارد که با ترکیبی از رنگ‌های سفید، آبی و قهوه‌ای دکور شده‌اند. این هتل دارای خط ساحلی اختصاصی، ۲ رستوران، استخر روباز، بار، تجهیزات ورزش‌های آبی، مرکز بدنسازی، صندلی‌های ساحلی، خدمات ماساژ و... است. این هتل به فرودگاه رودز کمی نزدیک‌تر است و با آن ۴۴ متر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به‌طور میانگین، بین ۱۶۰ تا ۲۳۰ دلار خواهد بود.

آدرس: محله جمهوریت، خیابان استقلال

هتل ایدئال پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو (Ideal Prime Beach Marmaris)

یکی از لوکس ترین هتل های مارماریس هتل ایدئال پرایم بیچ است که به عنوان هتلی ۵ ستاره با خدمات uall شناخته می‌شود. این هتل دارای ۶۳۲ واحد اقامتی شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع است و امکانات گوناگونی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به خط ساحلی اختصاصی، ۳ رستوران، ۴ استخر، کلاب شبانه، پارک آبی و تجهیزات ورزش‌های آبی اشاره کرد. این هتل در فاصله ۴۹ کیلومتر فرودگاه دالامان و فاصله ۳ کیلومتری از قلعه مارماریس قرار دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۴۰ تا ۱۹۰ دلار خواهد بود.

هتل ایدئال پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو مارماریس

عکسی از هتل ایدئال پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو

هتل تی یو آی بلو گرند آزور (TUI BLUE Grand Azur Hotel)

تی یو آی بلو گرند آزور هتل پنج ستاره‌ای است که مانند نگینی در قلب باغ‌های گرمسیری مدیترانه می‌درخشد. این هتل دارای ۳۲۴ اتاق متنوع است که با امکانات رفاهی کامل مجهز شده‌اند. ۳ رستوران، ۴ استخر، خط ساحلی اختصاصی، تجهیزات ورزش‌های آبی، استخر کودکان، کلاس یوگا و بدنسازی، ماساژ، اسپا، صندلی و چتر ساحلی و خدمات زیبایی نیز در این هتل برای آسایش و رفاه مهمانان مهیا شده است. هزینه یک شب اقامت در این هتل به‌طور میانگین بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ دلار خواهد بود.

آدرس: بلوار جمهوریت 

تجربه ای بی نظیر در سواحل دریای مدیترانه با اقامت در بهترین هتل های مارماریس 

مارماریس، شهری میان کوه‌ها و دریاها، یکی از بهترین مقاصد گردشگری ترکیه محسوب می‌شود که با سواحل طلایی، هتل‌های لوکس و لاکچری و تفریحات هیجان‌انگیز خود مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. بهترین هتل های مارماریس در کرانه‌های دریای مدیترانه قرار دارند و نه‌تنها اقامتی دلپذیر را رقم می‌زنند، بلکه سرگرمی‌ها و انواع تفریحات مختلف را نیز برای شما به ارمغان می‌آورند. اگر می‌خواهید با تور مارماریس همراه شوید و به این شهر دل‌انگیز ساحلی بروید، می‌توانید در انتخاب هتل، از هتل‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، کمک بگیرید. اگر هم قبلاً به مارماریس رفته‌اید، تجربه اقامت خود در بهترین هتل های مارماریس را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول 

1. بهترین هتل های مارماریس پنج ستاره کدامند؟

از جمله بهترین هتل های پنج ستاره مارماریس می‌توان به هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس، هتل ایدئال پرایم بیچ، هتل هیلتون دالامان، لابراندا مارس، لالیلا بلو سوییت، دی ریزورت گرند آزور و فورتزا بیچ ریزورت اشاره کرد.

2. قیمت هتل های مارماریس چقدر است؟

هزینه‌ای که باید به ازای هر شب اقامت در بهترین هتل های مارماریس بپردازید به تعداد روزهای اقامت، زمان سفر (فصل شلوغ و خلوت)، یوآل بودن یا نبودن خدمات هتل، تعداد افراد، نوع اتاق و امکانات درخواستی شما بستگی دارد. حداقل هزینه برای یک شب اقامت در هتل ۵ ستاره مارماریس، ۱۲۰ دلار است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt