برنامه های گردشگری بافت تاریخی تهران در عید ۹۸ اعلام شد

برنامه های گردشگری بافت تاریخی تهران در عید ۹۸ اعلام شد

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 آذر ، 1397

برنامه های گردشگری بافت تاریخی تهران در عید ۹۸ اعلام شد

بر اساس گزارش خبر گزاری مهر، در نشست شواری راهبردی گردشگری شهرداری تهران، برنامه های پیشنهادی گردشگری شهرداری منطقه ۱۱ برای عید نوروز ۹۸ اعلام شد. در ادامه خبر الفبای سفر را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بر اساس گزارش خبر گزاری مهر، در نشست شواری راهبردی گردشگری شهرداری تهران، برنامه های پیشنهادی گردشگری شهرداری منطقه ۱۱ برای عید نوروز ۹۸ اعلام شد. در ادامه خبر الفبای سفر را دنبال کنید.

ارائه مهم ترین برنامه گردشگری ویژه نوروز ۹۸

طبق گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، مهم ترین برنامه گردشگری برای ایام نوروز ۹۸ در طی جلسه ای با حضور حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ و ابوالحسنی مدیرکل مطالعات شهرداری تهران ارائه شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خلیل آبادی، اقدامات اخیر شهرداری منطقه ۱۱ در حوزه گردشگری را ارزیابی مطلوبی دانست و بافت تاریخی این منطقه را با ارزش خواند و گفت: بازدید شهروندان تهرانی از خانه تیمورتاش یکی از میراث تاریخی ارزشمند، یک اتفاق خوب و مورد قبول در شهر تهران بوده که با همکاری دانشگاه جنگ این امکان صورت گرفته است. ( برای اطلاع ار قیمت تورهای خارجی با الفبای سفر همراه باشید.)

وی با اشاره به اینکه اقتصاد گردشگری در شهر تهران مورد غفلت قرار گرفته است ادامه داد: در شهر تهران اقتصاد گردشگری باید پویا و پایدار گردد و می توان از طریق ظرفیت گردشگری و حیات شبانه برای شهروندان ، نقاط ناایمن شهر تهران مانند بافت تاریخی را ایمن نمود.

خلیل آبادی همچنین بر اهمیت ستاد گردشگری شهرداری تهران تاکید کرده و در مورد ضرورت ارتقا این ستاد به سطح معاونت در شهرداری تهران صحبت نمود. ( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف الفبای سفر را دنبال کنید.)

در ادامه این نشست، شهردار منطقه ۱۱ نصرالله آبادیان، گزارشی از عملکرد این منطقه در حوزه گردشگری در نوروز ۱۳۹۷ در ۵ مسیر گردشگری بافت تاریخی را ارائه کرد و سپس به استقبال خوب شهروندان از مسیرهای گردشگری نوروزی اشاره کرد و در مورد برنامه های پیش بینی شده برای نوروز سال 98 گفت: برای نوروز ۹۸ دو سایت تاریخی به صورت ویژه در نظر گرفته ایم، یکی در محور خیابان حضرت ولی عصر(عج) از میدان راه آهن تا چهارراه ولی عصر(عج) و دیگری در میدان تاریخی حسن آباد.

 از جمله برنامه های پیش بینی شده در حوزه گردشگری ایام نوروز می توان به ایجاد خاطره جمعی برای شهروندان در کالبد ارزشمند میدان حسن آباد و استفاده از ویدئو مپینگ اشاره کرد.

بافت تاریخی تهران-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt