حواستان باشد در این کافی شاپ های باکو دچار اضافه وزن نشوید

حواستان باشد در این کافی شاپ های باکو دچار اضافه وزن نشوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 تیر ، 1403

حواستان باشد در این کافی شاپ های باکو دچار اضافه وزن نشوید

در سفر باکو آیا به دنبال این هستید که صبح خود را با نوشیدن قهوه آغاز کنید؟ اگر پاسختان مثبت است الفبای سفر به شما بهترین کافی شاپهای باکو را معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

 در سفر باکو آیا به دنبال این هستید که صبح خود را با نوشیدن قهوه آغاز کنید و یا عصرها بعد از گشت و گذار در شهر یک میان وعده یا اسنک خوشمزه بخورید؟ اگر پاسختان مثبت است الفبای سفر به شما بهترین کافی شاپهای باکو را معرفی می کند.

کافه MOFFIE باکو

این کافی شاپ در نزدیکی ایچری شهر قرار دارد و فضا و محیط آن ترکیبی از یک کافه سنتی با بار است. از فضای آرامش بخش این محیط لذت خواهید برد و از مهمان نوازی و رفتار دوستانه خوب کارکنان برخوردار خواهید شد.

همچنین COFFEE MOFFIE یکی از بزرگترین کافی شاپ های باکو محسوب می شود. منوی این کافی شاپ شامل چای سنتی،قهوه، انواع دسرهای خوشمزه و همچنین نوشیدنیهای مختلف است که در تور باکو می توانید امتحان کنید.

کافه MOFFIE-باکو-الفبای سفر

کافه TIRAMISU COFFEE ART باکو

کافه ترامیسو انواع نوشیدنی، اسنک و میان وعده های مختلف را برای میهمانان خود سرو می کند. مدیر این کافی شاپ در ایتالیا آموزش دیده است و قهوه ها را به بهترین حالت دم  می کند.تمامی میزهای کافه ترامیسو پر است از جوانانی که از نوشیدن قهوهای خوش عطر و طعم همراه با کیک و شیرینی در یک فضای دلپذیر با طراحی داخلی زیبا لذت می برند.

چرا شما از جمله گردشگران تور باکو بهار 98 نباشید که در خیابان نظامی پس از خرید در مراکز خرید باکو در کافه ترامیسو لحظات خوشی سپری می کنند؟

کافهTIRAMISUCOFFEE ART-باکو،الفبای سفر

کافه DOUBLE COFFEE باکو

در سفر به باکو در یک عصر پس از گشت زنی و بازدید از نقاط دیدنی باکو به دنبال جایی برای رفع خستگی و نوشیدن یک فنجان قهوه هستید؟ DOUBLE COFFEE نه تنها دارای یک منوی متنوع است و انواع غذاها و نوشیدنیهای مختلف را ارائه می دهد بلکه سرعت بالایی در سرو کردن غذاها دارد و دارای فضا و محیط آرام و دنجی است.

برگرهای لذیذ این کافه را امتحان کنید یا یک دسر شیرین و میان وعده خوشمزه سفارش دهید. فراموش نکنید که یک عکس یادگاری در این کافه در تور باکو بگیرد و به این نکته توجه داشته باشید قیمت غذاهای این کافه از حد متوسط کمی بالاتر هستند ولی به دلیل کیفیت مرغوب ارزش امتحان کردن دارند.

کافه DOUBLECOFFEE-باکو،الفبای سفر

کافه COMPANY باکو

COFFEESHOP COMPANY یک کافه اتریشی است که یک شعبه در باکو دارد. این کافی شاپ در خیابان نظامی و در نزدیکی میدان فواری واقع شده است. اینجا مکانی است که عاشقان قهوه در تور باکو ارزان می توانند یک فنجان قهوه با طعم بی نظیری را امتحان کنند.

منوی COFFEESHOP COMPANY شامل غذاهای کلاسیک از جمله چای، کاپوچینو، انواع میلشیک و لاته موز و .... می باشد.مردم محلی نیز پس از گشت زنی در خیابان نظامی برای خوردن یک میان وعده و یا نوشیدنی به این کافی شاپ می روند.

کافهCOMPANY-باکو،الفبای سفر

کافه OLD SCHOOL باکو

اگر علاقه مند هستید تا در کافه ایی با فضای شوروی سابق لحظاتی را سپری کنید جای شما در کافه Old School است. طراحی و دکور داخل این کافه به شکل و فرم دوران شوری سابق است که در میان آنها دوربینهای قدیمی و ماشین تایپ نیز به چشم می خورد.

این کافی شاپ کوچک باکو میزبان افراد محلی و گردشگران تور باکو لحظه آخری می باشد و با موسیقی زنده و تخته های شطرنج خود و قیمت ارزان و مناسب، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

کافهOLD SCHOOL-باکو،الفبای سفر

کافه STATION باکو

سرویس عالی، قهوه های خوشمزه به ویژه اسپرسو و طراحی داخلی با حال و هوای سال 1930 میلادی این کافه را به یکی از بهترین مکانهای باکو برای تفریح و خوشگذرانی تبدیل کرده است.

قهوه های ایتالیایی، انواع اسنکهای لذیذ و دسرهای متنوع را در این کافی شاپ در تور ارزان باکو می توانید سفارش دهید.کافه STATION عصرهای و بعد از ساعت کاری شلوغ است، همچنین سعی کنید منوی صبحانه و ناهار این کافه را از دست ندهید.

کافهSTATION-باکو،الفبای سفر

کافه ROASTING COMPANY باکو

یکی از بهترین قهوه های باکو را در این کافی شاپ می توانید امتحان کنید. همانطور که از نام این کافه مشخص است خود کافه Roasting Company دانه های قهوه را بو می دهد ( رست Roasting  کردن قهوه به معنی برشته کردن بو دادن دانه های قهوه خام است.) این کافه تنها 10 دقیقه از ایچری شهر فاصله دارد و در منطقه یاسامال قرار گرفته است.

اینترنت وای فای رایگان، سرویس دهی استثنایی و انواع بازیهای مختلف از مزایای منحصر به فرد این کافی شاپ است. هر گردشگر تور باکو تلحظه آخری که قصد فرار از شلوغی و هیاهوی شهر را دارد و به دنبال رفع خستگی و نوشیدن قهوه فوق العاده است جایش در این کافی شاپ خالی است.

کافه ROASTING COMPANY-باکو،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt