بهترین مکانهای خرید جواهر در بانکوک

بهترین مکانهای خرید جواهر در بانکوک

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

بهترین مکانهای خرید جواهر در بانکوک

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بانکوک با داشتن تعداد زیادی مراکز مد و لباس و زیور آلات  انتخاب را برای هر گردشگری آسان میکند.پس از آن که از جاذبه های دیدنی بانکوک بازدید میکنید احتمالا به دنبال خرید سوغات نیز میباشید. اگر قصد خرید جواهر و زیورآلات دارید، الفبای سفر بهترین جواهر فروشیهای بانکوک را به شما معرفی میکند.

گالری و جواهر فروشی مونترا Montra بانکوک

جواهر فروشی مونترا در منطقه سیلمون قرار دارد در ورود به آن به بنایی با شکل و ظاهر بنفش روشن و گلهای طلایی روبه رو می شوید. در اینجا شما دکوراسیون عجیب و غریب و جذاب و جواهرات خیره کنند را میتوانید پیدا کنید. اگر شما به دنبال خرید گردنبند هستید، گالری مونترا، دارای انواع مختلفی از گردنبندهای مختلف و رنگی است که این میزان تنوع را در هر جایی نمی توانید پیدا کنید.جواهر فورشی مونترا در کل  روزهای هفته از 8 صبح تا 12 شب و روزهای تعطیل از 11 صبح تا 12 شب باز است. میتوانید جواهرات زیبا از این محل در تور بانکوک پوکت خریداری کنید.

جواهر فروشی مونترا بانکوک،الفبای سفر

جواهری Thonglor Art Village بانکوک

تعدادی از مغازه های زیبا در محله Thonglor قرار دارد.جواهر فروشی Thonglor برندهای مطرحی از سراسر جهان، از جمله اروپا، امریکا و حتی هند را در معرض فروش قرار داده است. در بالای این جواهرا فروشی، فروشگاه های لباس ها، لوازم زینتی منزل و دکوراسیون نیز وجود دارد. فروشگاه Thonglor روزانه از 10 صبح تا 9 شب باز است. اگر بخواهید در هنگام خرید یک اسنک خوشمزه  در در تور بانکوک خرداد 98 میل کنید یک کافه کوچک در داخل این جواهر فروشی وجود دارد.

جواهری Thonglor Art Village-بانکوک،الفبای سفر

جواهر فروشی دست ساز راکمی Rock Me بانکوک

جواهرات شگفت انگیز دست ساز این فروشگاه برای کامل کردن ست لوازم جانبی شما بسیار ایده آل هستند. جواهرت دستباف راکمی بسیار زیبا و با ظریف خاصی ساخته شده اند.این قطعات با سنگ های زینتی و قیمتی در انواع مختلفی ساخته می شود. این جواهرات به حلقه یا دستبند های طلا هستند که در شکلهای مختلفی بوده و مطابق سلیقه خود در تور بانکوک پاتایا میتوانید آن را انتخاب کنید. جواهر فروشی راکمی را در هر دو بازار آخر هفته چاتوچاک و در ترمینال 21 میتوانید پیدا کنید.

جواهر فروشی Rock Me بانکوک،الفبای سفر

جواهر فروشی Sampeng Lane Market بانکوک

اگر به محله چینیهای بانکوک میروید حتما از این جواهر فروشی دیدن کنید. جواهر فروشی Sampeng Lane Market یکی از تنها فروشگاهایی است که در طول روز باز است ولی در صورت امکان بهتر است در طول هفته برای خرید به این محله بروید چراکه در آخر هفته جمعیت زیادی از مردم در اواخر هفته به این بازار می روند. (برای سفر به این شهر دیدنی تایلند، بلیط هواپیما بانکوک را تهیه کنید.)

جواهر فروشی Sampeng Lane Market بانکوک،الفبای سفر

بازار وانگ لانگ Wang Lang بانکوک

بازار وانگ لنگ برای غذای خیابانی آن شناخته شده است، اما جواهرات ارزان قیمت زیادی در این منطقه میتوانید پیدا کنید. این بازار در بین بسیاری از گردشگران شناخته شده و پر طرفدار است، بنابراین شما متوجه خواهید شد که این بازار بسیار بیشتر از هر بازار در بانکوک بزرگ است، مثل بازار آخر هفته چاتوچاک یا بازار Asiatique .بازار وانگ لانگ در نزدیکی کاخ بزرگ در رودخانه چائو فرایا واقع شده است. نزدیکترین مراکز خرید به آن Tha Maharaj و Phra Arthit هستند.

بازار  Wang Lang بانکوک،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt