افزایش 53 درصدی سفر به کیش

افزایش 53 درصدی سفر به کیش

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 خرداد ، 1403

افزایش 53 درصدی سفر به کیش

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش خبر از رشد چشمگیر آمار سفر به جزیره کیش در نیمه نخست خرداد ماه ۹۸ داد. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

افزایش ورود مسافران به کیش در خرداد امسال

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه این مسافران از دو مسیر هوایی و دریایی به جزیره  کیش سفر نمودند گفت: در ۱۵ روز ابتدایی سومین ماه سال، ۸ هزار و ۳۰۰ مسافر به این شهر سفر کردند که این رقم در مقایسه با سال قبل 56 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این مدت هزار و ۱۸۰ نفر نیز با خودرو به این جزیره وارد شدند که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش پیدا کرده است. همچنین در مورد سفرهای دریایی در ۱۵ روز نخست خرداد امسال نیز نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۴۱ درصدی بودیم.

 علی عرب به افزایش ۱۱ درصدی آمار پروازهای داخلی و ۱۴ درصدی مسافری از مسیر هوایی در ۱۵ روز نخست خرداد امسال اشاره کرد و افزود: در این مدت کوتاه از شهرهای مختلف کشور ۴۲۳ پرواز به مقصد جزیره کیش صورت گرفته و ۵۷ هزار و ۳۹۲ مسافر نیز وارد این جزیره شده‌اند.( از قیمت تور کیش مطلع شوید)

وی افزود: در بخش مسافران خارجی نیز در این دوره زمانی ۱۵ روزه، ۷۱۵ مسافر به جزیره کیش سفر کردند که نسبت به زمان مشابه سال قبل رشد ۱۳ درصدی داشته است.مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش تصریح کرد: به عنوان دو درگاه ورودی به این منطقه گردشگری، خدمات فرودگاه این جزیره و همچینین بندرگاه کیش در افزایش رضایتمندی گردشگران نقش مؤثری دارند.

 از جمله اقدامات محوری شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش می تواند افزایش خدمات دهی به افراد در دو بخش مسافری و تجاری، سهولت در تردد گردشگران در مبادی ورودی، تسریع  انجام امور و فرایندهای مربوط به تردد مسافران و تجار، توسعه امکانات رفاهی همراه با افزایش کیفیت خدمات دهی آنها، ایجاد بسترهای الکترونیکی برای سهولت در دسترسی به اطلاعات فرودگاهی و بندرگاهی در حوزه مسافری و کالا، آموزش نیروی انسانی شاغل را برشمارد.

کیش،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt