بهترین رستورانهای اقتصادی ایروان با غذاهای لذیذ

بهترین رستورانهای اقتصادی ایروان با غذاهای لذیذ

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 خرداد ، 1403

بهترین رستورانهای اقتصادی ایروان با غذاهای لذیذ

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ایروان طیف گسترده ای از رستورانهای لوکس و ارزان قیمت را ارائه میدهد که میتوانید غذاهای سنتی و محلی و یا غذاهای بین الملی را با دستپخت آشپزان ارمنی امتحان کنید.اما اگر سفر شما به این کشور  با بودجه مشخصی است الفبای سفر رستورانهای مقرون به صرفه را به شما معرفی میکند.

رستوران Room5 ایروان

اگر میخواهید هم غذاهای محلی ارمنی و هم غذاهای بین الملی را امتحان کنید به رستوران روم 5 بروید تا غذاهای آمریکایی، مکزیکی و بین المللی را با قیمت مناسب در این محل امتحان کنید.رفتار کارکنان این رستوران بسیار دوستانه است و با غذاهای خوشمزه و سالم از شما پذیرایی میکنند.

اگر احساس گرسنگی زیادی میکنید و در تور ایروان تابستان 98 کمی در انتخاب غذا در این محل شک دارید، سعی کنید پیتزا مکزیکی را امتحان کنید چراکه ممکن است از طعم فوق العاده آن شگفت زده شوید.

رستوران Room5 ایروان،الفبای سفر

رستوران Adzoukh ایروان

سفر شما به ایروان بدون خوردن غذاهای رستوران Adzouk کامل نخواهد بود. فضای این رستوران بسیار دوستانه است و با خوردن غذای خوش طعم آن میخواهید انگشتانتان را هم بخورید! این رستوران یکی از بهترین ساندویچ های باربیکیو در شهر را با گوشت آبدار سر میکند.

با این حال، گیاهخواران نیز می توانند از خوردن ساندویچ سبزیجات گریل لذت ببرند. در تور ارمنستان تابستان 98 سعی کنید حتما غذاهای رستوران Adzouk را امتحان کنید.

رستوران Adzoukh ایروان،الفبای سفر

رستوران At Gayane's ایروان

رستوران Gayane مکان دیگری است که غذاهای خوشمزه محلی را با قیمت مناسب میتوانید میل کنید. این رستوران در پشت ساختمان ها و در یک خانه مسکونی قرار گرفته است، فضای این رستوران بسیار گرم و دوستانه است که تصور میکنید یک مهمان خاص در این محل هستید. این رستوران مثل یک جواهر پنهان در شهر است. 

رستوران Gayane یک رستوران خانوادگی است که میزبانان آن نیز در آنجا زندگی میکنند، بنابراین با شما مانند یک میهمان خانواده ارمنی برخورد خواهد شد. در مورد منوی این رستوران نیز میتوانید از آنها سوالاتی بپرسید. اگر در تور ارزان ایروان دنبال تجربه متفاوتی هستید حتما سری به این رستوران بزنید.

رستوران At Gayane's  ایروان،الفبای سفر

رستوران Mer Taghe ایروان 

این رستوران مکانی است که غذاهای ارمنی  را میتوانید در آن امتحان کنید به خصوص  از خوردن گوشت و پیتزا حتما لذت خواهید برد. تخصص آنها لاهامجون و یا چیزی که گردشگران آن را پیتزا ارمنی می نامند است اما شما می توانید دیگر غذاهای خوشمزه را در رستوران مرتاق امتحان کنید. زمانی که در تور ارزان ارمنستان پیتزاهای لذیذ این را میل میکنید پیشنهاد میکنیم کمی لیمو به آن اضافه کنید. برای سفر به این شهر و خوردن غذاهای سنتی ارمنی، بلیط پرواز ایروان را رزرو کنید.

رستوران Mer Taghe ایروان،الفبای سفر

رستوران Zhinglyanov Hats ایروان

انتظار نداشته باشید که انواع غذاهای مختلف را در منوی این رستوران مشاهده کنید. در حقیقت، تنها غذایی که آنها سرو میکنند zhingyal است، نوعی ساندویچی که در نان لواش قرار دارد که برای ماههای تابستان غذای لذیذی محسوب میشود. 

اگر در تور لحظه آخری ایروان به این رستوران میروید پیشنهاد میکنیم ساندویچهای zhingyal را از آنها بخرید و سپس به پارک بروید یا پکنیک کنید و در کنار مشاهده اماکن توریستی ارمنستان این غذای خوشمزه را امتحان کنید.

رستوران Zhinglyanov Hats ایروان،الفبای سفر

رستوران Tun Lahmajo ایروان

Tun Lahmajo محل دیگری است که در آن میتوانید پیتزا ارمنی یعنی لاهامجون را بخورید. علاوه بر این غذاهای محلی متنوع را  نیز میتوانید در این رستوران سفارش دهید. قیمت غذاهای این رستوران ارزان و اقتصادی است و بنابراین همیشه مملو از جمعیت است. اما با توجه به غذاهای خوشمزه ارزشش را دارد که برای رفتن به این رستوران کمی منتظر بمانید.

رستوران Tun Lahmajo ایروان،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt