اقامتی متفاوت در هاستلهای شیک و خاص استانبول

اقامتی متفاوت در هاستلهای شیک و خاص استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1401

اقامتی متفاوت در هاستلهای شیک و خاص استانبول

استانبول دارای هتلهای لوکس و هاستل های ارزان زیادی است. در این مطلب هاستل های زیبا با طراحی خاص و امکانات منحصر به فرد در استانبول را معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استانبول شهری با تضادهای زیبا است از هتلهای لوکس گرفته تا هاستلهایی با بودجه مناسب که مخصوص افرادی است که ساده سفر میکنند. اما الفبای سفر هاستلهای زیبا با طراحی خاص و امکانات منحصر به فرد در استانبول را معرفی میکند.

هاستل Juliet Rooms&Kitchen استانبول

یکی از جذاب ترین و در عین حال راحترین مکانهایی که میتوانید در آن اقامت داشته باشید هاستل Juliet است. جایی که احساس میکنید همیشه میخواهید در آنجا اقامت کنید.اتاق های مجلل در یک خانه بازسازی دوست داشتنی مدرن و راحت، حمام های سنگ مرمر و خوردن صبحانه های خوشمزه ترکی در کافه جولیت در فضای باز از جمله مزایای اقامت در این هاستل در تور ارزان استانبول است.

هاستل Juliet Rooms&Kitchen استانبول،الفبای سفر

هاستل Bahane استانبول

یکی دیگر از گزینه های عالی برای اقامت در استانبول که در سمت آسیایی قرار دارد، هاستل Bahane است که در خیابان Kadife واقع شده است که معروف به داشتن زندگی و تفریحات شبانه است. اتاق های این محل ساده و مدرن هستند. بار و رستوران این محل تا نیمه های شب باز هستند و میتوانید تا پاسی از شب و تا قبل از اینکه به رختخواب خود بروید در این هاستل شب زنده داری کنید و لحظات خوشی در تور استانبول داشته باشید.

هاستل Bahane استانبول،الفبای سفر

هاستل Mansion by Cheers استانبول

هاستل Mansion یکی از بهترین هاستلهای شهر است که در محله توریستی سلطان احمد (نزدیک به جاذبه های دیدنی استانبول مانند مسجد ایا صوفیه و مسجد آبی) قرار دارد. سرو نوشیدنی در بدو ورود برای استقبال، حوله و ملحفه های تمیز، صبحانه های رایگان، شاتل فرودگاهی و تورهای گردشگری بخشی از امکانات این هاستل است که اقامت فراموش نشدنی در تور لحظه آخری استانبول به جای خواهد گذاشت. 

هاستل Mansion by Cheers استانبول،الفبای سفر

هاستل پورتوس Portus استانبول

پورتوس یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در محله کادیکوی استانبول است که دارای فضای راحت با اتاق دو نفره یا سه نفره با حمام مشترک است. استفاده رایگان از آشپزخانه مشترک و صبحانه روزانه نیز بخشی دیگر از امکانات این هاستل است. این هاستل در ساختمان 1930s Art Nouveau قرار دارد و دارای طراحی داخلی زیبایی است.

هاستل پورتوس Portus استانبول،الفبای سفر

هاستل Stay Inn تکسیم استانبول

یکی دیگر از هاستل های استانبول که فضای دیدنی و طراحی جذابی دارد هاستل Stay Inn است که در قلب میدان تکسیم قرار گرفته است و مناسب گردشگرانی است که علاقه مند هستند تا در مرکز شهر اقامت کنند. اتاقهای این محل دارای دیوارهای سفید و شامل اتاقهای یک نفرو و دو نفره همراه با تراس هستند.برای رزرو هتل استانبول با ما همراه باشید.

هاستل Stay Inn تکسیم استانبول،الفبای سفر

هاستل bunk استانبول

هاستل bunk, Papa Roncalli Sokak در سال 2011 تاسیس شد و یک محل اقامت اقتصادی است که تمیز و شیک و دارای امکاناتی با کیفیت بالا میباشد.هاستلی با طراحی دیدنی و 32 تخت در اتاق یک تخته، دو تخته و اتاقهای خصوصی میباشد. این هاستل دارای یک پشت بام با فضایی دلنشین، یک سالن، موسیقی زنده و یک بار با فضایی شاد و جذاب است.

هاستل bunk استانبول،الفبای سفر

هاستل Hush Hostel Lounge استانبول

هاستل هاش یک اقامتگاه جذاب با نقاشیهای دیواری زیبا است و کارکنان آن نیز رفتار بسیار دوستانه ایی با شما دارند. این هاستل یک مکان عالی برای افرادی است که علاقه مند تا در بخش آسیایی اقامت کنند و با مردم محلی ارتباط داشته باشند. اتاقهای خصوصی هاستل هاش ساده ولی تمیز هستند و همیشه رنگارنگ و زیبا هستند. برای رزرو تور استانبول، الفبای سفر را دنبال کنید.

هاستل Hush Hostel Lounge استانبول،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt