پست اختصاصی: فقط پولدارها بخوانند

پست اختصاصی: فقط پولدارها بخوانند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 خرداد ، 1403

پست اختصاصی: فقط پولدارها بخوانند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با معروفیت و هزاران گردشگر که هر ساله از این شهر عرب بازدید می کنند، شهر سرگرمی دنیا، دبی، نیازی به معرفی ندارد!
دبی با معماری فوق العاده مدرن، شب زنده داری عجیب و غریب و پر جنب و جوش، نمایش چشم انداز دید پرنده از منظره های زیبا، مترادف با بزرگی و شیوه زندگی پرطرفدار است. اما شما باید ابتدا برنامه ریزی کنید که چه مقدار می خواهید در سفر به دبی هزینه کنید زیرا بازدید از برخی جاذبه های گردشگری دبی، برایتان بسیار گران تمام می شود. اولین پیشنهاد برای کاهش هزینه سفر به دبی این است که از تور های ویژه دبی که ارزان ترین تورهای دبی می باشند، استفاده کنید.

بهترین و گران ترین جاذبه های گردشگری دبی در سال 2019

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برای شب زنده داری ها، سواحل زیبا، ساختمان های بلند، مراکز خرید بزرگ، هتل های لوکس، موزه ها و باغ وحش های منحصر به فرد و بسیاری دلایل دیگر محبوب است. برخی از جاذبه های گردشگری دبی را که هر مسافری که می خواهد از آن بازدید کند باید هزینه زیادی را متحمل شود، در اینجا آورده ایم.اگر شما نیز می خواهید به این شهر زیبا و توریستی سفر کنید، با ما همراه باشید.

برج خلیفه، بلندترین برج در جهان

وجود بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه در لیست مسافرین برای بازدید از دبی ضروری است. 
آیا به توضیحات بیشتر نیاز دارید؟ پس با ما باشید.
 برج خلیفه، یکی از گران ترین جاذبه های گردشگری دبی و ساختمان برجسته ای در لیست مسافرانی است که از جاذبه های گردشگری دبی بازدید می کنند. دید پرنده از طبقه 124 ام، یک تجربه به اندازه طول عمر است، که در آن پوشش صحرا در یک طرف و اقیانوس آبی فیروزه ای در سمت دیگر است.
ساعتهای بازدید: روزانه 8:30 - 1:00

برج خلیفه در دبی کشور امارات متحده عربی

برج العرب، گران ترین هتل هفت ستاره جهان

برج العرب لیستی از هتل های دبی را برای بازدید در سال 2019 به نمایش گذاشته است. در این لیست خود برج العرب چهارمین،  بلندترین هتل و گرانترین هتل هفت ستاره جهان است که دارای شاهکارهای بسیاری می باشد. برج العرب در شب روشنایی زیبا و منحصر به فردی را با نورپردازی های هنری از خود خلق کرده است و تجربه ای بی نظیر از بازدید جاذبه های گردشگری دبی را ارائه می دهد. این مکان مناسب برای عکاسان و کسانی که بسیار ثروتمند هستند، می باشد.

برج العرب در دبی کشور امارات متحده عربی

ساحل جمیرا، بهترین نمایشگاه غروب خورشید

ساحل جمیرا یکی از محبوب ترین جاذبه های دیدنی دبی است که گزینه ایده ال برای همه مسافران می باشد. ساحل جمیرا در دبی را مجموعه ای از هتل های عجیب و غریب و گران در سراسر خیابان های منتهی به ساحل، امکانات کلاس جهانی و دیدگاه های غروب آفتاب در ساحل، به یکی از گزینه های مناسب برای بهترین تفریحات در دبی تبدیل کرده است.

یکی از کافی شاپ های ساحل جمیرا در دبی

وجود نمایندگی بهترین برند های جهان در مرکز خرید امارات

مرکز خرید امارات که به آن Mall of the Emirates نیز گفته می شود، چهارمین مکان در دبی است که به شما توصیه می شود بازدید و گردش در آن را هرگز فراموش نکنید. تقریبا کل این مرکز خرید دبی با یک پوشش مجهز مسقف شده است. در این مرکز خرید می توانید از برند های متعدد و مختلف از سراسر از جهان خرید کنید یا به اسکی اختصاصی دبی بروید. این پیست اسکی شامل یک پیست اسکی بزرگ و زیبا و یک محل برای نگهداری پنگوئن می باشد که در درجه حرارت متعادل با سیستم بدنشان که 4 درجه سانتی گراد است، نگه داری می شوند. مرکز خرید امارات باید در لیست بهترین جاذبه های گردشگری دبی قرار گیرد.
ساعات کار مرکز خرید امارات:
شنبه تا چهارشنبه: 10am-1am
پنجشنبه تا 10am-2am
محل مرکز خرید امارات: خیابان شیخ زاید

قسمت سردسیری پیست اسکی و محل نگهداری پنگوئن ها در مرکز خرید امارات در دبی

سالن مرکزی مرکز خرید امارات در دبی

دبی مال، مرکز بهترین فستیوال های خرید

یکی از دلایل معروفیت این شهر، محبوبیت جشنواره های خرید در دبی و فستیوال های خرید دبی شناخته شده است. دبی مال برای افرادی مناسب است که در انتخاب چیزی که می خواهند بخرند با مشکل مواجه می شوند. برای رفتن به مرکز خرید دبی وارد برج خلیفه می شوید و همچنین در این مکان می توانید از آکواریوم معروف دبی بازدید کنید و یا با مجموعه بزرگی از گزینه های سرگرمی مثل شهر بازی، اسکیت روی یخ و بسیاری سرگرمی های دیگر رو به رو می شوید.

سالن مرکزی و آب نمای مرکز خرید دبی در دبی

اما اگر این مطلب شما را به فکر هزینه های سفر به دبی فرو برد ولی علاقه مند هستید سفر به دبی با کم ترین هزینه ها را تجربه کنید و از جاذبه های فوق العاده زیبای آن دیدن کنید، در مطالب و پست های بعدی با ما همراه باشید. قصد داریم جاذبه های گردشگری، ارزان ترین هتل های دبی و همینطور ارزان ترین سفر به دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt