چه کشورهایی کرونا ندارند

چه کشورهایی کرونا ندارند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 خرداد ، 1399

چه کشورهایی کرونا ندارند

کشورهایی که ویروس کرونا ندارند یا کشورهایی که مبتلایان کمتری از کووید 19 را دارند مبحث جذاب این بخش از مجلات گردشگری الفبای سفر می باشد.همراه ما باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در ماه های اخیر داغ ترین اخبار همواره مربوط به ویروس کرونا بوده است از طرفی این بیماری همچنان در حال تاخت و تاز در کروه زمین می باشد و در بسیاری از مناطق مردم هنوز نتوانستند به زندگی عادی خود برگردند. از طرفی کشورهایی نیز هستند که به دلایل گوناگونی در وضعیت سفید به سر می برند. در بخش چه کشورهایی کرونا دارند، به بررسی بیشترین آمار مبتلایان به کووید 19 در دنیا پرداختیم. حال در این قسمت می خواهیم نگاهی به کشورهایی که ویروس کرونا ندارند و یا میزان مبتلایان بسیار کمتری دارند، داشته باشیم.

واتیکان در ایام کرونا

همانگونه که گفته شد ویروس کرونا تقریبا توانست تمامی نقاط کره زمین را تحت سلطه خود بگیرد اما اگر بخواهیم اشاره ای به کشورهایی که کمترین آمار مبتلا به ویروس کرونا را دارند داشته باشیم میتوانیم از جزیره سن پیر میکلون که در دریای آتلانتیک شمالی قرار دارد و همینطور لسوتو کشوری در آفریقای جنوبی نام ببریم که فقط یک مورد مبتلا به کووید19 در آن ها گزارش شده است.

صحرای شرقی، جزائر کارائیب هلند، گینه نو، جزایر ویرجین بریتانیا از مناطقی به شمار می روند که تا تاریخ اول خرداد 99 دارای کمتر از 10 مبتلا به ویروس کرونا هستند.

دیگر کشورهایی که کمترین آمار مبتلا به کرونا را دارند

سیشل، گرینلند، سورینام، مونتسرات، شهر واتیکان،تورك و كايكوس، جزایر فالکلند، سنت کیتس و نوویس، نامیبیا، دومینیکا، سنت لوسیا، کالدونیای جدید، فیجی، بلیز، لائوس، بوتان، گرنادا، تیمور شرقی، گامبیا ، آنتیگوا و باربودا، بوتسوانا، کامور، اریتره،  سنت مارتین، بوروندی،  ماکائو، زیمبابوه از کشورهایی هستند که میزان مبتلا به وروس کرونا در آن ها کمتر از 50 نفر است.

با کشوری که کمترین آمار مبتلا به کرونا را دارد آشنا شوید

شاید هنگام نام بردن تعدادی از کشورها از جمله سن پیر میکلون، سوالاتی از قبیل اینکه "آیا این منطقه واقعا یک کشور است؟"در ذهن خود پرسیده باشید. می توان گفت سن پیر میکلون، آخرین بازمانده از استعمار فرانسه است که اگر ریزبینانه تر نگاه کنید می بینید که پرچم فرانسه به عنوان پرچم رسمی این منطقه می باشد. موقعیت این جزیره ۲۵ کیلومتر دورتر از ساحل کانادا، در اقیانوس آتلانتیک شمالی، می باشد که به رغم این‌ که ۴۰۰۰ کیلومتر دورتر از سرزمین اصلی واقع شده‌، اما هنوز هم تحت سلطه فرانسه است. 

سن پیر و میکلون

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt