10 تا از بهترین رستوران های بنتوتا را بشناسید

10 تا از بهترین رستوران های بنتوتا را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 اسفند ، 1399

10 تا از بهترین رستوران های بنتوتا را بشناسید

شهر بنتوتا که در جنوب غربی کشور سریلانکا قرار دارد با داشتن سواحل زیبا و غذاهای سنتی دریایی لذیذ و خوشمزه، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این مقاله سعی کردیم ده مورد از بهترین رستوران‌های شهر بنتوتا را به شما معرفی کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر بنتوتا شهری ست در جنوب غربی کشور سریلانکا و شهری ساحلی محسوب می‌شود. دلیل شهرت این منطقه غذاهای سنتی بنتوتا و داشتن سواحل زیبا است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. علاوه بر ماسه‌های طلایی و چشم نواز این ساحل که مناظری رویایی را به وجود آورده اند، غذاهای سنتی بنتوتا نیز میل هر گردشگری را به سفر به این شهر بر می‌انگیزاند.

رستوران‌های بنتوتا به دلیل دارا بودن غذاهای دریایی بسیار لذیذ و غذاهای سنتی مخصوص شهر بنتوتا معروفند. در این مقاله سعی کردیم بهترین رستوران‌های شهر بنتوتا را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت و با اطمینان بتوانید یکی را برای غذا خوردن انتخاب کنید.

1. رستوران دیا سیسیلا بنتوتا ( Diya Sisila Restaurant)

رستوران Diya Sisila بنتوتا

رستوران Diya Sisila بنتوتا

ابتدا بیایید با بهترین رستوران‌ غذاهای دریایی در بنتوتا شروع کنیم زیرا غذاهای دریایی دلپذیر همان چیزی است که بنتوتا با آن در سراسر جهان شناخته شده است. Divya Sisila دارای منوی وسیعی از غذاهای دریایی است که از جمله آن می‌توان به خرچنگ‌های آغشته سس سیر، میگوهای شیلی که با برنج و سالاد سبزیجات سرو می‌شوند و بسیاری از غذاهای معروف سریلانکا اشاره کرد. ضمن داشتن غذاهای خوشمزه در یکی از محبوب ترین رستوران‌های دریاچه در بنتوتا، آماده دیدن غروب آفتاب زیبا شوید.

  • مکان: جاده Elpitiya، بنتوتا - آداگانتوتا، بنتوتا 50800، سریلانکا
  • بهترین برای: دیا سیسیلا ویژه با مخلوط سیر و پیاز
  • رتبه بندی: 4.5 / 5

2. رستوران راندهلی بنتوتا (Randholee Restaurant)

رستوران Randholee در بنتوتا

رستوران Randholee در بنتوتا

آیا دوست دارید طعم‌های اصلی کاری و برنج را امتحان کنید؟ کاری و برنج یک غذای محلی معروف در سریلانکا است و همه رستوران‌های بنتوتا آن را در منو خود دارند. در رستوران Randholee انواع طعم‌های سنتی کاری و برنج را می‌توانید تست کنید و در این هنگام رو به استخر، در زیر آسمان آبی از خود با غذاهای بسار لذیذ راندهلی پذیرایی کنید. Randholee منوی گسترده ای دارد و همچنین می توانید غذاهایی مانند ماکارونی ، پیتزا و ... داشته باشید.

  • مکان: جاده گال ، بنتوتا
  • بهترین برای: کاری و برنج
  • رتبه بندی: 5/4

3. رستوران ماسالای بالیوود بنتوتا (Bollywood Masala Restaurant)

اگر در حال جستجو برای رستوران‌های گیاهی در بنتوتا هستید، نگران نباشید؛ ماسالای بالیوود نجات‌دهنده است. بالیوود ماسالا غذاهای اصیل هندی سرو می کند و غذای فاقد گلوتن ارائه می‌دهد به طوری که هیچ یک از میهمانانشان با معده خالی به خانه نمی‌روند. این رستوران که به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های هندی در بنتوتا شناخته شده است، نه تنها برای هندی‌ها بلکه برای افرادی که می‌خواهند غذاهای گیاهی، سبزیجات، ادویه‌جات و انواع ترشی‌جات مورد استفاده در غذاهای هند را کشف کنند، بسیار جذاب است.

  • مکان: جاده گال، بنتوتا
  • بهترین برای: کره مرغ، دال تادکا
  • رتبه بندی: 4.5 / 5

4. رستوران فرانگیپانی (Frangipani Restaurant)

رستوران Frangipani که بخشی برجسته از استراحتگاه و آبگرم معروف Avani Bentota است، محلی است که می‌توانید غذاهایی با طعم‌های آسیایی و بسیار لذیذ نوش جان کنید. همچنین این رستوران در لیست اول رستوران‌های ساحلی در بنتوتا قرار دارد و بنابراین برای صرف یک وعده غذای عالی در ساحل حتماً باید از این رستوران دیدن کنید.

  • مکان: بنتوتا ، سریلانکا
  • بهترین برای: غذاهای دریایی و آسیایی
  • رتبه بندی: 5/4

5. رستوران راک بیچ (Bentota rock beach restaurant)

رستوران Rock beach در بنتوتا

رستوران Rock beach در بنتوتا

این رستوران معروف که یکی دیگر از جواهرات موجود در لیست رستوران‌های بنتوتا است، غذاهای دریایی خوشمزه‌ای آغشته به گیاهان محلی و ادویه‌جات را ارائه می‌دهد که عطر و طعم غذاهای سریلانکا را افزایش می‌دهد. رستوران ساحلی راک در بنتوتا که به داشتن میگوهای نارگیل و نوشیدنی‌های لذیذ معروف است، هرگز شما را ناامید نخواهد کرد و قطعاً دوباره برگشته و غذاهای لذیذ محلی آنها را میل خواهید کرد.

مکان: آتورولا، بنتوتا 80500، سریلانکا
بهترین برای: میگوهای نارگیل
رتبه بندی: 4.5 / 5

6. رستوران گریل طلایی (Golden Grill Restaurant)

این بهشت ​​مسافران که در سال 1980 تاسیس شده است، یکی از بهترین رستوران‌های بنتوتا در سریلانکا محسوب می‌شود زیرا یک رستوران چند غذایی است. رستوران Golden Grill در بنتوتا یک رستوران مشهور است و غذاهای محلی، غذاهای هندی و همچنین غذاهای جهانی را سرو می کند تا مهمانان آنها گزینه‌های زیادی داشته باشند. از Golden Grill دیدن کنید و از انواع غذاهای آنجا در حیت تماشای ریل و قطارها لذت ببرید. 

  • مکان: پل بنتوتا، استراحتگاه ملی تعطیلات، بنتوتا 80500 ، سریلانکا
  • بهترین برای: خرچنگ‌های داغ و تند با ادویه کاری، انواع استیک
  • رتبه بندی: 5/4

7. رستوران دریایی مالیس (Malli's Seafood Restaurant)

رستوران غذای دریایی مالیس

رستوران غذای دریایی مالیس

آیا شما عاشق کاری ماهی هستید؟ مالیس یکی از بهترین رستوران‌ها در بنتوتا است که دارای غذاهای خوشمزه با ماهی سریلانکا است که آنها را با سس انبه و نان چیپسی پاپادوم سرو می‌کند. این غذای اصیل ترکیبی از گیاهان غنی از سریلانکا و ادویه‌جات است که با هم ترکیب شده‌اند و احساس لذت را در شما برآورده می‌کنند. رستوران مالیس یکی از رستوران‌های بنتوتاست که غذاهای گیاهی نیز سرو می‌کند و گزینه‌های غذایی بدون گلوتن دارد.

  • مکان: ساحل جاده، 80500، بنتوتا
  • بهترین برای: گوتی کولا، کاری ماهی سریلانکا
  • رتبه بندی: 4.5 / 5

8. رستوران نوار رودخانه اسکله 88 (Pier 88 Nebula Restaurant)

آماده نوشیدن آبجو با منظره باشکوه رودخانه هستید؟ رستوران Pier 88 Nebula یک رستوران بی‌عیب و نقص واقع در ساحل رودخانه بنتوتاست. رستوران اسکله رودخانه 88 مکان عالی برای پاتوق افرادی است که دوست دارند هنگام غروب در کنار رودخانه‌ای زیبا از آبجو و غذا لذت ببرند. این رستوران که یکی از بهترین رستوران‌های بنتوتا محسوب می‌شوند، دارای غذاهای دریایی و دسرهای استوایی‌ای است که هر عاشق غذا باید امتحان کند.

  • مکان: رودخانه بنتوتا، بنتوتا
  • بهترین برای: غذاهای دریایی پلاتر
  • رتبه بندی: 4.5 / 5

9. رستوران بریز ات اوانی ریزورت بنتوتا (Breeze at Avani Resort Restaurant)

رستوران Breeze در هتل Avani Resort

رستوران Breeze در هتل Avani Resort

رستوران Breeze در هتل Avani Resort یک رستوران کلاسیک است که دارای گزینه‌های عالی غذایی بسیار زیادی است. در این رستوران، از صبحانه تا شام، غذاهای سریلانکا، غذاهای دریایی تازه و غذاهای کلاسیک بین المللی را پیدا خواهید کرد. با ورود به استراحتگاه Avani یا از طریق ساحل، Breeze Restaurant را پیدا کنید. مشتریان می توانند در Breeze غذا بخورند بدون اینکه در هتل مهمان شوند.

  • مکان: هتل جاده ، بنتوتا ، استان جنوبی ، 80500 ، سریلانکا
  • بهترین برای: انواع غذاهای محلی و جهانی
  • رتبه بندی: 4.5 / 5

10. رستوران آمال ویلا (Amal Villa Restaurant)

رستوران Amal Villa

رستوران Amal Villa

رستوران Amal Villa یکی از معدود رستوران‌های بنتوتا است که دارای مجوز مشروبات الکلی است، این رستوران در داخل Amal Villa Residences واقع شده است. در انتخاب غذا تنوع زیادی وجود دارد و از غذای کلاسیک اروپایی گرفته تا غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذاهای دریایی تازه و کاری محلی تهیه شده با بهترین مواد تشکیل دهنده را می‌توانید سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید.

  • مکان: 135 A2 ، بنتوتا ، استان جنوبی ، 80500 ، سریلانکا
  • بهترین برای: غذاهای دریایی
  • رتبه بندی: 4.5 / 5

شما هم دوست دارید بدانید در تور سریلانکا چخبر است؟ همراه ما باشید:

بهترین پارک های ملی سریلانکا

بهترین مراکز خرید بنتوتا 

دیدنی های بنتوتا 

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt