بهترین رستوران های قطر

بهترین رستوران های قطر

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 اردیبهشت ، 1401

بهترین رستوران های قطر

بهترین رستوران های قطر کدام ها هستند؟ بهترین تجربه خرید و هتل ها تا بهترین تجربه ناهار خوری عالی، بازدیدکنندگان می توانند چیزهای زیادی برای لذت بردن در پایتخت قطر پیدا کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بهترین رستوران های دوحه قطر کدامند؟

بهترین تجربه خرید و هتل ها تا بهترین تجربه ناهار خوری عالی، بازدیدکنندگان می توانند چیزهای زیادی برای لذت بردن در پایتخت قطر پیدا کنند.

به عنوان مثال، صحبت از غذاخوری شد، دوحه تعدادی از بهترین رستوران ها را در خود جای داده است که در تعدادی از غذاهای لذیذ درجه یک تخصص دارند. می توانید از اصیل ترین غذاهای لذیذ لذت ببرید و در عین حال بهترین غذاهای بین المللی را بچشید. بنابراین، آیا حاضرید از یک ماجراجویی آشپزی در قلب قطر لذت ببرید؟ خوب، در اینجا تعدادی از بهترین رستوران‌های دوحه با غذای خوب را معرفی می‌کنیم که مطمئناً می‌توانید در سفر بعدی خود به پایتخت آن‌ها را امتحان کنید.در اینجا بهترین رستوران هایی هستند که تجربه یک غذای عالی را در دوحه ارائه می دهند.

موزه ملی قطر

اطلاعیه الفبای سفر ویژه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر

اشپایس مارکت (Spice Market) 

یکی دیگر از رستوران‌های ناهار خوری عالی در دوحه که تخصص دارد تجربه شما را خاطره‌انگیز کند، اسپایس مارکت یک بار استراحت است که در یکی از بهترین هتل‌های کشور، W Hotel Residences قرار دارد. این سالن مشرف به خلیج فارس مسحورکننده است و بهترین غذاهای آسیای جنوب شرقی را که توسط سرآشپز Vongerichten طبخ می شود، سرو می کند. میهمانانی که برای صرف غذا در اینجا می آیند از فضای زیبای غذاخوری به سبک خانوادگی بازار ادویه شگفت زده می شوند.

بهترین قسمت؟ تا آنجا که به منوی رستوران مربوط می شود، غذاخوری های اینجا چیزهای زیادی برای کاوش دارند. از سوشی ها و دسرهای خوشمزه گرفته تا بهترین غذاهای کلاسیک و کاری که بهشتی هستند، حداقل می توان گفت، این رستوران هر آنچه را که از یک رستوران آسیای جنوب شرقی آرزو می کنید را دارد. در واقع، بازار ادویه پنج دوره مختلف و 10 طعم مختلف را ارائه می دهد که هر کدام یک غذای واقعی است.

مکان - W Doha Hotel & Residences, West Bay, Doha

ساعات کار -
ناهار: 12 الی 16
شام: 5 بعد از ظهر تا 11:30 شب؛ پنجشنبه و جمعه تا ساعت 12 صبح

رستوران اشپایس مارکت قطر

رستوران اشپایس مارکت دوحه

هونتر روم اند گریل (Hunters Room & Grill)

هونتر روم اند گریل، یک رستوران عالی در قطر که در هتل و اسپای زیبای وستین دوحه قرار دارد، پناهگاه خوبی برای کسانی است که می‌خواهند جوهره واقعی یک کباب‌خانه سنتی را تجربه کنند. این رستوران به دلیل سبک منحصر به فرد سرو کردنش مورد تحسین قرار گرفته است و غذاهای درجه یک از سراسر جهان ارائه می دهد. مهمانانی که در هتل اقامت می‌کنند یا برای تجربه غذا به اینجا می‌آیند، می‌توانند بهترین ناچوس و برگر را از منوی آشپز آشپز استبان گوارا بچشند.

با طعم‌های معطر غذاها و درخشش آشپزی پاپ کورن میگو، می‌توانید در اهونتر روم اند گریل منتظر چیزهای زیادی باشید. دیگه چی؟ بازدیدکنندگان قرار است با برانچ جدید گائوچو شکارچیان که بهترین گوشت‌های ریز خرد شده را سرو می‌کند، شگفت زده شوند. در حالی که عطر و طعم غذاهای لذیذ را احساس می کنید، این مکانی است که به هر طریقی الهام بخش خواهد بود.

مکان - The Westin Doha Hotel & Spa, P.O. Box 39474, Salwa Road, Fereej Bin Mahmoud, Zone 23, Doha, 39474

ساعات کار 

ساعت کاری - 16:00 الی 12:00 صبح
میان وعده - 4:00 بعد از ظهر تا 6:30 بعد از ظهر
شام - از ساعت 18:30 تا 11:30 شب
ساعت شاد - از ساعت 4:00 تا 20:00
شنبه - برانچ گائوچو - 13:00 تا 4:00 بعد از ظهر

رستوران هونترز روم اند گریل دوحه

رستوران الحباره (Al Hubara Restaurant)

یکی از بهترین رستوران های دوحه که در بین مسافران شهرت زیادی دارد، رستوران ال هوبارا در دوحه تجربه ناهار خوری خوبی را ارائه می دهد. این رستوران کاملاً طعم‌های سنتی محلی را با غذاهای معاصر ترکیب می‌کند تا چیزی را که فقط می‌توان بهشتی توصیف کرد، ارائه کرد. مهمانانی که به اینجا می آیند می توانند در عین لذت بردن از رویکرد صمیمانه رستوران، بهترین غذاهای مورد علاقه عربی را بچشند. از بهترین اوزی ها و کباب های ایرانی گرفته تا کاسه های تازه بهشتی ام علی، چیزهای زیادی در رستوران ال هوبارا در دوحه منتظر شما هستند.

چه چیز دیگری؟ شام‌ها همچنین می‌توانند از بهترین غذاهای بین‌المللی که در اصیل‌ترین طعم‌هایشان ارائه می‌شوند، لذت ببرند. از طیف وسیعی از گزینه های شرقی و مدیترانه ای گرفته تا بهترین غذاهای ایتالیایی و منوی کارته رستوران، رستوران ال هوبارا همه چیز را دارد.

مکان -Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel, Al Corniche Street, Doha, 6000

ساعات کار -

صبحانه: 6:00 صبح تا 11:00 صبح
ناهار: 12:30 تا 15:30
شام: 19:00 تا 11:30 شب

رستوران الحبارا دوحه

رستوران الحوبارا

فراینگ اسکوتسمن (The Frying Scotsman)

Frying Scotsman که در هتل فوق مجلل Radisson Blu در دوحه واقع شده و بهترین غذاهای سنتی بریتانیا را ارائه می دهد، مکان عالی دیگری برای لذت بردن از تجربه آشپزی بهشتی در دوحه است. این یکی از آن رستوران‌هایی در دوحه است که مجموعه وسیعی از غذاهای لذیذ ماهی را درست در قلب قطر ارائه می‌کند. می توانید بهترین ماهی و چیپس را بچشید.

بهترین قسمت؟ Frying Scotsman برخی از بهترین انواع اسنک و بیسکویت را سرو می کند. حتی می توانید از چای سیاه کلاسیک بریتانیایی که در رستوران ارائه می شود لذت ببرید. از Frying Scotsman دیدن کنید و آنچه را که رستوران ارائه می دهد تجربه کنید.

مکان - Salwa Road, Intersection of C, Doha, Qatar

ساعات کار -

از ساعت 4:00 تا 22:00 روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه
از جمعه تا شنبه از ساعت 1:00 تا 10:00 شب
رستوران روزهای یکشنبه تعطیل است.

موریموتو (Morimoto)

اگرچه دوحه دارای برخی از بهترین رستوران‌های سنتی است که بهترین غذاهای قطری را در دوحه سرو می‌کنند، تجربه چشیدن سایر غذاهای بین‌المللی یک نکته برجسته در بین مسافران است. موریموتو یکی از رستوران‌های دوحه برای صرف غذای خوب است و تجربه لذت‌بخشی از چشیدن غذاهای ژاپنی را ارائه می‌دهد.

این رستوران دارای دو اتاق ناهار خوری خصوصی است که به هم پیوسته اند و آثار هنری برازنده خود توسط نقاش ژاپنی هیروشی سنجو را به رخ می کشد. حتی اتاق هایی برای جلسات کاری وجود دارد که میهمانان می توانند بهترین غذاهای لذیذ را بچشند و در عین حال فضایی خصوصی برای برگزاری جلسات خود داشته باشند.

از ریزوتو برنج سوشی خرچنگ با طعم خوشمزه گرفته تا طعم‌های معطر Waygu Filets، رستوران موریموتو همه چیز و موارد دیگر را دارد. هر کسی که مایل به چشیدن غذاهای لذیذ رستوران است، می تواند با مراجعه مستقیم به وب سایت رستوران، میز خود را رزرو کند.

مکان - Mondrian Doha, West Bay Lagoon, Doha, Qatar

ساعات کار -
رستوران همه روزه از ساعت 18:00 تا 11:00 شب باز است

رستوران موریموتو قطر

رستوران موریموتو

ایدم (IDAM)

رستوران IDAM توسط Alain Ducasse که در طبقه بالای موزه نمادین هنر اسلامی قرار دارد و ترکیبی منحصر به فرد از غذاهای محلی و منطقه ای را در منوی خود ارائه می دهد، پناهگاه خوبی برای عاشقان آشپزی است که غذاخوری های خوب را در قطر ترجیح می دهند. این رستوران در غذاهای مدیترانه ای فرانسوی تخصص دارد و رنگ و بویی عربی به آن می دهد که ذهن شما را متحیر می کند.

یکی از بهترین رستوران‌های قطر، IDAM نه تنها غذاهای لذیذ سرو می‌کند، بلکه مناظر خیره‌کننده‌ای از کورنیش دوحه و خط افق شهر را نیز ارائه می‌کند.

مهمانانی که به اینجا می‌آیند می‌توانند بهترین چای‌های بعد از ظهر را ذخیره کنند و در عین حال منوی وسیعی برای ناهار و شام ارائه دهند. بهترین قسمت؟ این موزه در موزه هنرهای اسلامی قرار دارد که آن را به یکی از محبوب ترین رستوران های کشور تبدیل می کند، زیرا هزاران نفر برای تجربه تاریخی به وزارت اطلاعات می آیند. افراد از هر گروه سنی می توانند به اینجا بیایند و حتی در کلاس های آشپزی از بهترین سرآشپزهای شهر شرکت کنند. این نه تنها فرصتی برای یادگیری مهارت های جدید بلکه برای تعامل با غول های صنعت آشپزی است.

مکان - Museum of Islamic Art, 5th Floor، Corniche Promenade, Doha, Qatar

ساعات کار -

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:30 تا 21:30
پنجشنبه از ساعت 15 الی 21:30
رستوران جمعه ها تعطیل است.

تور قطر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt