مرکز خرید پلومریا در آلانیا

مرکز خرید پلومریا در آلانیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 تیر ، 1403

مرکز خرید پلومریا در آلانیا

مرکز خرید پلومریا (Plumeria) یکی از جدیدترین مراکز خرید آلانیا است که فروشگاه‌های متنوعی دارد و پوشاک، مواد غذایی، مبلمان و... را در آن می توانید پیدا کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آلانیا، یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه، در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این شهر کوچک و دوست‌داشتنی در جلب رضایت گردشگران و به ویژه توریست‌های اروپایی بسیار موفق عمل کرده و به یکی از مقاصد اصلی آن‌ها تبدیل شده است.

آلانیا مراکز خرید بسیار شیک و مدرنی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که خرید کردن در سفر را دوست دارید، باید از مراکز خرید آلانیا دیدن کنید. پلومریا (Plumeria) یکی از جدیدترین و مجهزترین مراکز خرید آلانیا است که فروشگاه‌های متنوعی دارد. شما می‌توانید برای خرید پوشاک، مواد غذایی، مبلمان و هر چیزی که فکرش را بکنید، به این مرکز خرید مراجعه کنید. اگر همراه ما باشید، در این مقاله اطلاعات بیشتری درباره مرکز خرید پلومریا در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مرکز خرید پلومریا در آلانیا

مرکز خرید پلومریا در آلانیا

آشنایی با مرکز خرید پلومریا آلانیا

مرکز خرید پلومریا در سال 2013 در منطقه در حال رشد و توسعه کارگیجاک ساخته شد. این مرکز خرید دو طبقه و یک زیرزمین دارد. طبقه همکف و زیرزمین شامل فروشگاه‌ها و طبقه دوم شامل رستوران و کافه تریا است. انواع برندهای مطرح ترک و جهان را در فروشگاه‌های پلومریا پیدا خواهید کرد.

حتی اگر قصد خرید از پلومریا را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از رستوران آن در طبقه دوم دیدن کنید؛ زیرا منظره خیره‌کننده دریای مدیترانه در مقابل این مرکز خرید قرار گرفته و چه چیزی لذت‌بخش‌تر از صرف یک وعده غذایی با این چشم‌انداز خارق‌العاده است؟ شما می توانید در تور آلانیا از این مرکز خرید بازدید کنید.

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید پلومریا

پلومریا فقط یک مرکز خرید ساده نیست، بلکه امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارد و از جاهای دیدنی آلانیا نیز به شمار می‌رود. رستوران و کافه تریای طبقه دوم این مجموعه، به دلیل منظره جذابی که دارند، به پاتوقی برای گردشگران و مردم محلی تبدیل شده‌اند. این مرکز خرید وسعت چندانی ندارد؛ اما بسیار لوکس است و کلیه انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده می‌کند. شما می‌توانید انواع مایحتاج خود از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، لوازم منزل، محصولات چرم و همچنین مواد غذایی و خوراکی را در فروشگاه‌های موجود در پلومریا پیدا کنید. با مراجعه به این مکان می‌توانید خرید خوبی داشته باشید همچنین و برای چند ساعت، از منظره رویایی آن لذت برید.

برندهایی که در پلومریا شعبه دارند اغلب از برندهای مشهور ترک و جهانی هستند. شما می‌توانید بهترین اجناس را با کیفیت اورجینال از فروشگاه‌های این مجموعه خریداری کنید.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از همه‌ی جاهای دیدنی ترکیه مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

تصویری از مرکز خرید پلومریا

فروشگاه های مرکز خرید پلومریا آلانیا

ساعت کار و آدرس مرکز خرید پلومریا در آلانیا

مرکز خرید پلومریا در آلانیا، محله کاراگدیک، جاده کوییجی، منطقه کارگیجاک واقع شده است. برای رسیدن به این مرکز خرید می‌توانید از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری استفاده کنید؛ البته اتوبوس‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند و برای یک سفر اقتصادی پیشنهاد می‌شوند.

پلومریا همه روزه به غیر از روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 8:00 تا 22:00 باز و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است. این مرکز خرید چشم‌انداز زیبایی دارد؛ زیرا در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته و در شب‌ها بسیار دیدنی است.

چه هتل‌ها و رستوران‌های نزدیک مرکز خرید پلومریا است؟

منطقه کارگیجاک یکی از مناطق رو به رشد آلانیا است که در چند سال اخیر به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است؛ ازاین‌رو هتل‌ها و رستوران‌های متعددی در این محدوده ساخته شده‌اند. اگر می‌خواهید در سفر به آلانیا در نزدیکی مرکز خرید پلومریا اقامت کنید، هتل‌های دریتا، فرست کلاس و دینلر هتل آلانیا از بهترین و مجهزترین هتل‌های منطقه کارگیجاک هستند. این هتل‌ها همگی در فاصله کمتر از 10 دقیقه‌ای مرکز خرید پلومریا قرار دارند.

اگر پس از یک خرید طولانی احساس خستگی، گرسنگی تا تشنگی کردید، خود را فورا به رستوران‌های نزدیک پلومریا برسانید. رستروان‌های پورا ویدا، آپ هیل لانگ و ورلد کاسین همگی در فاصله کمتر از 2500متری این مرکز خرید قرار گرفته‌اند و منوی غذا و نوشیدنی متنوعی دارند؛ البته رستوران‌های داخل مجموعه پلومریا نیز برای صرفیک وعده غذایی گزینه‌های مناسبی هستند و کیفیت مطلوبی دارند.

نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به مرکز خرید پلومریا

اگر پس از یک خرید جانانه و مفصل، هنوز انرژی داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که از دیدنی‌های اطراف مرکز خرید پلومریا نیز بازدید کنید. البته آلانیا شهر کوچکی است و اغلب جاذبه‌های آن در فاصله کم از یکدیگر قرار دارند. از مهم‌ترین اماکن گردشگری این شهر می‌توان به موزه و خانه آتاتورک، مسجد سلیمانیه و برج کیزیل کولی اشاره کرد.

سفر به آلانیا با تورهای ارزان قیمت الفبای سفر

در این مقاله به معرفی مرکز خرید پلومریا واقع در آلانیا پرداختیم. پلومریا یکی از بهترین و مشهورترین مراکز خرید آلانیا است که اغلب گردشگران به آن مراجعه می‌کنند. اگر قصد خرید پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم ورزشی اصل و باکیفیت را دارید، پلومریا انتخاب بسیار مناسبی است.

الفبای سفر همواره در تلاش است تا با عرضه بهترین خدمات گردشگری، رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فقط با چند کلیک، انواع تورهای داخلی و خارجی را با قیمت مناسب از همین سایت خریداری کنید و همچنین هتل موردنظرتان را برای تعداد روزهای و شب‌های دلخواه رزرو کنید. به شما این اطمینان را می‌دهیم که با یک بار استفاده از خدمات آژانس هواپیمایی الفبای سفر، به همراه همیشگی این مجموعه تبدیل خواهید شد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt