الفبای سفر
الفبای سفر
هتل رکسوس پرمیوم گوجک

هتل رکسوس پرمیوم گوجک فتحیه|RIXOS PREMIUM GOCEK Hotel Fethiye

HOTEL RIXOS PREMIUM GOCEK

امکانات هتـل

  • رستوران
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • نگهداری بچه
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته

تور های این هتــل

هتل های مشابه

هتل رکسوس پرمیوم گوجک در نزدیکی ساحل زیبای گوجک واقع شده است. این اقامتگاه در میان انبوهی از درختان کاج قرار دارد. بهترین غذاهای ترکی، بین‌المللی و مدیترانه‌ای در رستوران‌های این محل سرو می‌شود. بهترین امکانات برای رفت‌و‌آمد به فرودگاه و مرکز شهر در این اقامتگاه فراهم شده است. برای داشتن سفری خاطره‌انگیز می‌توانید این هتل را به‌عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید.

انواع اتاق های هتل رکسوس پرمیوم گوجک

در هتل رکسوس پرمیوم گوجک ۸ نوع اتاق وجود دارد. هر یک از این دسته‌ها دارای ظرفیت، متراژ، تخت و امکانات متفاوتی هستند. دسته‌بندی اتاق‌های این هتل به این صورت است:

·        سوئیت لوکس: مناسب برای ۲ نفر، دارای یک تخت ۲ نفره با مساحت ۴۵ متر مربع

·        سوئیت دارای ۲ اتاق خواب: مناسب برای ۴ نفر، دارای یک تخت ۲ نفره بزرگ در یک اتاق و ۲ تخت یک نفره در اتاقی دیگر با مساحت ۵۵ متر مربع

·        سوئیت جونیور: مناسب برای ۲ نفر، دارای یک تخت ۲ نفره بزرگ با مساحت ۵۵ متر مربع

·        سوئیت سلامتی: مناسب برای ۲ نفر، دارای یک تخت ۲ نفره بزرگ با مساحت ۵۵ متر مربع

·        ویلا با نمای باغ: مناسب برای ۴ نفر، دارای یک تخت ۲ نفره در یک اتاق و ۲ تخت یک نفره در اتاقی دیگر با مساحت کل ۲۱۰ متر مربع

·        ویلا با منظره دریا: مناسب برای ۴ نفر، دارای یک تخت ۲ نفره در یک اتاق و ۲ تخت یک نفره در اتاقی دیگر با مساحت کل ۲۱۰ متر مربع

·        سوئیت بزرگ با ۴ اتاق خواب: مناسب برای ۸ نفر، دارای ۲ تخت یک نفره و ۳ تخت ۲ نفره با مساحت ۲۵۲ متر مربع

·        Maison Privé: مناسب برای ۴ نفر با مساحت ۲۰۰ متر مربع

در هتل رکسوس پرمیوم گوجک هیچ تخت اضافی برای افزودن به اتاق‌ها وجود ندارد. به همین دلیل، هنگام رزرو اتاق، تعداد نفرات و سن را به درستی وارد کنید. هنگام انتخاب نوع واحد نیز دقت کافی داشته باشید.

امکانات هتل رکسوس پرمیوم گوجک

در هتل رکسوس پرمیوم گوجک مهمانان می‌توانند از طریق زبان‌های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی با پرسنل هتل جهت دریافت خدمات و امکانات ارتباط برقرار کنند.

·        سلامتی: مربی شخصی، مرکز آب‌گرم، مرکز تناسب ‌اندام، صندلی ماساژور، کلاس‌های یوگا، ماساژ، سونا، اتاق بخار، امکانات اسپا، صندلی‌های آفتاب‌گیر و ساحلی و ۲ استخر در فضای باز

·        خدمات پذیرش: انبار چمدان، ورود و خروج سریع و خصوصی، سرویس دربان، نیز پذیرش فعال به‌صورت ۲۴ ساعته، تبدیل ارز و ارائه فاکتور

·        خدمات نظافت: پرس شلوار، سرویس اتو، خشک‌شویی، لباسشویی و انجام نظافت اتاق‌ها به‌صورت روزانه

·        امکانات تجاری: امکانات مورد نیاز برای برگزاری جلسه و ضیافت، کمی و فکس

·        ایمنی و امنیت: کپسول آتش‌نشانی، آلارم دود، هشدار امنیتی، دوربین مداربسته خارج از ملک و در محیط عمومی هتل، کارت کلید، صندوق امانات و نگهبانی شبانه روزی

·        عمومی: سرویس اتاق، خدمات شاتل، سیستم گرمایشی، مینی مارکت در محل، اجاره خودرو، ناهار بسته‌بندی ‌شده، تهویه مطبوع، شاتل فرودگاه و منطقه مخصوص برای سیگار کشیدن

·        بیرون از خانه: امکانات باربیکیو، باغ، تراش، شومینه فضای باز و مبلمان در فضای باز

·        فعالیت‌ها: اجاره دوچرخه، موج‌سواری، تورهای پیاده‌روی، سرگرمی عصرانه، اسکواش، تورهای دوچرخه‌سواری، شب‌های سینما، دارت، تجهیزات تنیس، اجرای موسیقی زنده و ایروبیک

·        غذا و نوشیدنی: میوه، منو رژیم غذایی ویژه، اسنک بار، رستوران، صبحانه در اتاق و بار

·        توقفگاه خودرو: پارکینگ اختصاصی رایگان در محل

اینترنت رایگان و پر سرعت در لابی و اتاق‌های هتل رکسوس پرمیوم گوجک در دسترس است. نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را هنگام اقامت در این هتل همراه خود داشته باشید.

رستوران های هتل رکسوس پرمیوم گوجک

در هتل رکسوس پرمیوم گوجک ۴ رستوران وجود دارد. هر یک از این رستوران‌ها نوعی غذا را با کیفیت فوق‌العاده آماده می‌کنند. ساعات فعالیت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. هر کدام برای تهیه غذا در وعده خاصی فعالیت می‌کنند.

رستوران دایدالا

در رستوران دایدالا انواع غذاهای مدیترانه‌ای با عطر و طعم عالی سرو می‌شود. این رستوران تنها برای وعده شام فعالیت می‌کند. محیط این محل کاملا نوین و دارای گزینه‌های غذایی حلال است.

رستوران فیروزه

در رستوران فیروزه انواع غذاهای ترکی با عطر و طعم عالی سرو می‌شود. این رستوران دارای محیطی کاملا نوین و گزینه‌های غذایی حلال است.

رستوران مال مردم

در رستوران مال مردم انواع غذاهای بین‌المللی با عطر و طعم عالی سرو می‌شود. این رستوران برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام فعالیت می‌کند. این محل دارای محیطی کاملا نوین و گزینه‌های غذایی حلال است.

رستوران آزور

در رستوران آزور انواع غذاهای ترکی با کیفیت فوق‌العاده سرو می‌شود. این رستوران تنها برای وعده شام فعالیت می‌کند. این محل دارای محیطی کاملا نوین و گزینه‌های غذایی حلال است.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل رکسوس پرمیوم گوجک

با اقامت در هتل رکسوس پرمیوم گوجک برخی از جاذبه‌های گردشگری فتحیه در نزدیکی شما قرار خواهند داشت. به همین دلیل، به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. نزدیک‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری فتحیه بر حسب فاصله از این اقامتگاه عبارت‌اند از:

·        گوون سوکاگی در فاصله ۱۱ کیلومتری از هتل

·        پناهگاه پرنده در فاصله ۱۹ کیلومتری از هتل

·        ساحل مخفی ریکسوس در فاصله ۱.۴ کیلومتری از هتل

·        ساحل بلو پوینت در فاصله ۱.۸ کیلومتری از هتل

·        ساحل عمومی اینلیس در فاصله ۴.۵ کیلومتری از هتل

·        ساحل کونلوکلو در فاصله ۹ کیلومتری از هتل

هتل رکسوس پرمیوم گوجک تا رستوران دایدالا ۲۰۰ متر، تا کافه بار The Bay Beach Club ۹ کیلومتر و تا کافه بار یلکن ۱۱ کیلومتر فاصله دارد.

فاصله هتل رکسوس پرمیوم گوجک تا فرودگاه

هتل رکسوس پرمیوم گوجک با فرودگاه دالامان ۱۱ کیلومتر، با فرودگاه بین‌المللی روز ۸۳ کیلومتر و با فرودگاه کاستلوریزو ۸۹ کیلومتر فاصله دارد.

قیمت رزرو هتل رکسوس پرمیوم گوجک

هزینه اقامت در هتل رکسوس پرمیوم گوجک در قسمت قیمت تور فتحیه در الفبای سفر قابل مشاهده است. شما می‌توانید تور فتحیه با قیمت مناسب را از طریق این آژانس تهیه کنید. با خرید تور فتحیه از الفبای سفر از مزایای آن، تخفیف‌ها و تور فتحیه ارزان بهره‌مند شوید.


آدرس
فلکه دوم صادقیه-ابتدای اشرفی اصفهانی-نبش سازمان آب غربی-نبش گلستان دوم-پلاک1 واحدهای 3 و 9 و 10 و 11 و 12 و 16
سازمان هواپیمایی کشورینماد اعتماد الکترونیکسازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری
  • Youtube
  • Instagram
  • Twitter
  • Telegram
  • Linkedin
  • Facebook