منطقه های اصلی اقامت در استانبول

منطقه های اصلی اقامت در استانبول

هتل های استانبول
به طور کلی در هر منطقه ی استانبول می توانید برای اقامت خود مکانی را پیدا کنید. در اینجا قصد داریم، لیست مختصری از مکانهایی که بهترین تمرکز هتل ها را دارند، ارائه دهیم:

تقسیم
تقسیم مرکز اصلی شهر جدید استانبول در بخش اروپایی آن می باشد. ساکنین استانبول و گردشگران برای خرید و تفریح به این منطقه می روند. هتل های متنوعی در این منطقه ساخته شده است، که از مهمترین آنها می توان به هتل های 4 ستاره Lion، Kervansaray، Crystal، Seminal، Park City، Golden Age و Avantgard و هتل های 5 ستاره Marti Istanbul، Divan و Grand Hyatt اشاره کرد.

حربیه
این منطقه یکی از مراکز اصلی شهرجدید در بخش اروپایی استانبول و مکان پر طرفداری برای اقامت می باشد و طیف متنوعی از آپارتمان های استاندارد بین المللی، هتل های لوکس و همچنین اقامتگاه های متوسط را ارائه می دهد. حربیه فقط 5 دقیقه با مناطق توریستی نیزانتاسی و تقسیم فاصله دارد. از مهمترین هتل های 5 ستاره این منطقه می توان به Crown Plaza و Hilton اشاره کرد.

سلطان احمد
سلطان احمد مرکز اصلی شهر قدیم استانبول در بخش اروپایی آن می باشد و مجموعه ای از هتل های با کیفیت، با قیمت های مناسب و تراس هایی که به سمت شاخ طلایی (Golden Horn)، دریای مرمره و مسجد آبی چشم انداز دارند، را در خود جای داده است. از مهمترین هتل های این منطقه می توان به هتل های Hotel Prince، Hour Season، Hotel Sultania، Tulip House، Blue House Hotel، Rose Garden Suites، Sultan Hill و Armada اشاره کرد.
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt