پارک آبی پوکت تایلند

تفریح و آب بازی در ۷ پارک آبی پوکت

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 خرداد ، 1403

7 پارک آبی پوکت | امکانات + آدرس و ساعت کار

پارک آبی پوکت | در این مقاله به معرفی بهترین، بزرگترین و حتی کوچکترین پارک های آبی پوکت پرداخته‎ایم. با امکانات، ساعت کار و آدرسشان آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پارک‌های آبی بهترین گزینه‌ها برای فرار از گرمای طاقت‌فرسای جزیره پوکت هستند. اگر می‌خواهید یک روز هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید، در سفر به پوکت حتماً سری به پارک‌های آبی بزنید. در این مقاله قصد داریم ۷ پارک آبی پوکت را به‌همراه امکانات، آدرس و ساعت کار به شما عزیزان معرفی کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری جزیره زیبای پوکت آشنا شوید.

۱. اسپلش جانگل؛ محبوب ترین پارک آبی پوکت

اسپلش جانگل (Splash Jungle Water Park)، اولین و بهترین پارک آبی پوکت است. استخر موج، رودخانه تنبل با طول ۳۳۰ متر، سوپر بول، استخر کودکان، سرسره‌های ویزارد و بومرنگ از جذاب‌ترین امکانات تفریحی این مجموعه به شمار می‌روند. پس از تفریح و آب‌بازی نیز می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های این پارک آبی، نوشیدنی و غذا میل کنید. اسپلش جانگل برای همه سنین و خانواده‌ها مناسب است و اوقات شاد و هیجان‌انگیزی را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

برای دسترسی به پارک آبی اسپلش جانگل که در شمال جزیره پوکت واقع شده و از بهترین جاهای دیدنی پوکت محسوب می‎شود، باید به شهرستان تالانگ بروید. وارد خیابان مای خائو شوید و مسیر را تا رسیدن به مای خائو چهارم ادامه دهید؛ پس از مشاهده میدان به سمت راست حرکت کنید؛ به همین راحتی به پارک می‌رسید. هزینه استفاده از امکانات تفریحی این پارک آبی در پوکت، از 23 دلار شروع می‌شود.

آدرس پارک آبی اسپلش جانگل: پوکت، شهرستان تالانگ، ساحل مای خائو

ساعت کاری پارک آبی اسپلش جانگل: هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۴۵

اسپلش جانگل بهترین پارک آبی پوکت

عکسی از اسپلش جانگل

۲. آنداماندا؛ بزرگترین پارک آبی پوکت

آنداماندا (Andamanda Phuket)، وسیع ترین پارک آبی پوکت، ۱۰۰ هزار متر مربع زیربنا دارد و بازی‌ها و سرگرمی‌های متعددی را در خود جای داده است. سرسره‌ها و استخرهای آنداماندا برای سنین و سلیقه‌های مختلف طراحی شده‌اند و هیجان را به رگ‌های شما تزریق می‌کنند. آنداماندا به‌عنوان یک پارک آبی جدید در پوکت، به‌سرعت در میان افراد محلی و گردشگران به جایگاه خوبی دست پیدا کرده است؛ به این دلیل که تم پارک کاملاً تایلندی است و فرهنگ و رسوم این کشور را به‌خوبی نمایش می‌دهد.

محوطه جنگلی و ساحل مصنوعی پارک نیز از جاذبه‌های این مجموعه آبی محسوب می‌شوند.

برخی از افراد، آنداماندا را با عنوان پارک آبی آندامان پوکت در اینترنت جستجو می‌کنند؛ اما پارکی با این نام در آندامان پوکت وجود ندارد. برای دسترسی به آنداماندا باید به منطقه کاتو، واقع در غرب جزیره پوکت مراجعه کنید. هزینه ورودی پارک آنداماندا برای هر نفر، از ۱۶۵ دلار شروع می‌شود.

آدرس پارک آبی آنداماندا: پوکت، منطقه کاتو، خیابان کاتو

ساعت کاری پارک آبی آنداماندا: همه روزه از ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰

۳. پارک آبی بلو تری در پوکت تایلند

بلو تری (Blue Tree Phuket) یکی دیگر از پارک‌های آبی مهیج در پوکت است. این پارک، از جدیدترین سازه‌های آبی منطقه به شمار می‌رود و امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد. صخره‌های مخصوص پرش، زیپ‌لاین، امکانات بندبازی، سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، استخرهای بزرگ و کوچک و دریاچه مصنوعی، پارک آبی بلوتری را به یک مجموعه پرطرفدار و جذاب تبدیل کرده است.

برای دسترسی به بلو تری باید به منطقه چرنگ تالای بروید. وسایل نقلیه عمومی به‌راحتی شما را به این منطقه خواهند رساند. هزینه ورود به پارک بلوتری برای بزرگسالان از 32 دلار و برای کودکان از 17 دلار شروع می‌شود. برای تهیه بلیط پارک آبی پوکت می‌توانید به سایت رسمی هر پارک مراجعه کنید.

آدرس پارک آبی بلوتری: پوکت، منطقه چرنگ تالای

ساعت کاری پارک آبی بلو تری: همه روزه از ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰

پارک آبی بلو تری در پوکت تایلند

عکسی از پارک آبی بلو تری در پوکت تایلند

۴. پارک آبی سرف هاوس؛ خاص ترین پارک آبی پوکت

یکی از متفاوت‌ترین پارک‌های آبی پوکت، سرف هاوس (Surfhouse Water park) است؛ چراکه فرصت یادگیری موج‌سواری را در اختیار کودکان و بزرگسالان قرار می‌دهد. علاوه‌بر تفریح و آب‌بازی در استخرها و سرسره‌های سرف هاوس، می‌توانید به‌کمک مربی‌های مجرب، موج‌سواری یاد بگیرید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی کسب کنید. رستوران‌ها و کافه‌های مجموعه سرف هاوس با منوی متنوع سنتی و بین‌المللی نیز در شهرت این پارک آبی نقش مؤثری داشته‌اند.

برای ورود به پارک آبی سرف هاوس باید به‌ازای هر ساعت، ۲۷ دلار پرداخت کنید. هزینه استفاده از امکانات این پارک برای یک روز کامل، ۱۷۶ دلار است.

آدرس پارک آبی سرف هاوس: پوکت، منطقه کاتو

ساعت کاری پارک آبی سرف هاوس: همه روزه از ۱۱:۰۰ تا ۲۱:۰۰

۵. پارک آبی راوی وی آی پی ویلاز در پوکت تایلند

پارک آبی راوی وی آی پی ویلاز (Rawai VIP Villas Waterpark)، مجموعه‌ای از ۴۰ ویلای مجهز به‌همراه استخر و تراس است و بخشی از آن به مجموعه‌ای آبی اختصاص دارد. بازی‌های سرپوشیده و سرباز این پارک، حس شادی و هیجان را در بزرگ و کوچک زنده می‌کنند. پرطرفدارترین بازی راوی وی آی پی ویلاز، برج طناب‌نوردی است.

این پارک آبی پوکت، مکانی مناسب برای تفریح، سرگرمی، خوردن غذاهای خوشمزه و همچنین اقامت است. در راوی وی آی پی ویلاز هیچ کمبودی را احساس نخواهید کرد. برای ورود به مجموعه و استفاده از امکانات آن باید به‌ازای هر نفر، ۲۱۶ دلار پرداخت کنید.

آدرس پارک آبی راوی وی آی پی ویلاز: پوکت، منطقه کاتو، ساحل راوی

ساعت کاری پارک آبی راوی وی آی پی ویلاز: همه روزه از ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰

۶. پارک آبی آکوا کینگدام در پوکت تایلند

پارک آبی آکوا کینگدام (Aqua Kingdom Water Park) در نزدیکی پارک بلو تری واقع شده است و مساحت آن قابل‌مقایسه با پارک‌های بزرگ پوکت نیست؛ اما برای افراد و خانواده‌هایی که به‌دنبال سفر اقتصادی هستند، عالی است؛ همچنین از لحاظ امنیت، مکانی مناسب برای تفریح کودکان محسوب می‌شود. آکوا کینگدام، امکانات متوسطی دارد و تعدادی سرسره و استخر را در خود جای داده است. هر هفته، روزهای شنبه و یکشنبه، مراسم کف‌بازی در پارک برگزار می‌شود. کودکان بالاتر از ۴ سال نیز می‌توانند در کلاس‌های آموزش شنای این مجموعه ثبت‌نام کنند.

آکوا کینگدام برای همه سنین و سلیقه‌ها مناسب است و فضای زیبایی دارد؛ به همین خاطر، بسیاری از کودکان، جشن تولد خود را در این پارک برگزار می‌کنند. برای ورود به آکوا کینگدام و استفاده از امکانات تفریحی آن باید حدود سه دلار پرداخت کنید. برخلاف سایر پارک‌ها که حوله و ملزومات آب‌بازی را در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارند، در آکوا کینگدام باید حوله شخصی خود را به‌همراه داشته باشید.

آدرس پارک آبی آکوا کینگدام: پوکت، منطقه تالنگ

ساعت کاری پارک آبی آکوا کینگدام: همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ تا بامداد

پارک آبی آکوا کینگدام از معروفترین پارک های آبی پوکت تایلند

تصویری از پارک آبی آکوا کینگدام

۷. پارک آبی کی سی کاتو کانکشن؛ کوچکترین پارک آبی پوکت

کی سی کاتو کانکشن (KC Kathu)، بین پوکت و ساحل پاتونگ قرار گرفته است و از جاهای دیدنی تایلند به شمار می‌رود. این پارک ابی پوکت، کوچک‌تر از سایر پارک‌های منطقه است و فقط سه سرسره برای بزرگسالان و چندین سرسره برای کودکان دارد؛ اما همین امکانات نیز برای تفریح و سرگرم برخی افراد کافی است. معمولاً برنامه‌های مفرح و جشن‌های آخر هفته، مردم را به طرف پارک کی سی تو کانکشن می‌کشاند. کودکان کمتر از ۱۲ سال برای ورود به این پارک باید ۱۲ دلار و بزرگسالان، ۱۷ دلار بپردازند.

آدرس پارک آبی کی سی کاتو کانکشن: بین پوکت و ساحل پاتونگ، منطقه کاتو

ساعت کاری پارک آبی کی سی کاتو کانکشن: همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰

لذت آب بازی در پارک‌ های آبی پوکت، همراه با الفبا

جزیره پوکت یکی از زیباترین شهرهای تایلند است و جاذبه‌های خارق‌العاده‌ای دارد. در حقیقت، پارک‌های آبی فقط گوشه‌ای از تفریح‌ها و سرگرمی‌های این جزیره محسوب می‌شوند؛ اما طرفداران بسیاری دارند و در اغلب روزهای سال، شلوغ هستند. در این مقاله، ۷ پارک آبی پوکت تایلند را معرفی کردیم تا باتوجه به سلیقه خود، یک یا چند مورد از آن‌ها را برای بازدید انتخاب کنید. اگر به‌دنبال ماجراجویی و کسب تجربه‌های تازه هستید، در تور پوکت فرصت گشت‌وگذار و تفریح در پارک‌های آبی را از دست ندهید.

با خرید تور تایلند و پوکت از آژانس الفبای سفر، یکی از بهترین سفرهای عمرتان را آغاز می‌کنید. تورهای خارجی این مجموعه با امکانات عالی و قیمت منصفانه به مشتریان عرضه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه تور پوکت مراجعه کنید یا با کارشناسان الفبا در ارتباط باشید.

سؤالات متداول:

1. معروف ترین پارک آبی پوکت کجاست؟

اسپلش جانگل، بهترین پارک آبی پوکت در تایلند است و طرفداران زیادی دارد.

2. بزرگترین پارک آبی پوکت کجاست؟

پارک آنداماندا که به اشتباه با نام پارک آبی آندامان پوکت شناخته می‎شود، بزرگترین پارک آبی شهر پوکت است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt