اینترلاکن سوئیس

اینترلاکن سوئیس کجاست؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 تیر ، 1403

اینترلاکن سوئیس |معرفی + جاهای دیدنی

اینترلاکن سوئیس را کمتر کسی می‎شناسد؛ اما این شهر، یکی از زیباترین جاهای دیدنی سوئیس است که در این مقاله، با همه چیز آن آشنا می‎شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کشور سوئیس که آن را با شکلات‌های خوش‌طعم، ساعت‌های لوکس، مناظر کوهستانی حیرت‌انگیز در رشته کوه آلپ، امنیت مثال‌زدنی، تنوع فرهنگی و زیبایی‌های شهری خیره‌کننده می‌شناسیم، یکی از کشورهایی به شمار می‎رود که در هر گوشه و کنارش، جایی برای دیدن و کاویدن پنهان کرده است. اینترلاکن سوئیس یکی از مناطق دیدنی این کشور است که خود به تنهایی هزاران جاذبه شگفت‌انگیز را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. اگر می‌خواهید با این نقطه خاص سوئیس و جاهای دیدنی آن آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی شهر اینترلاکن سوئیس

اینترلاکن یکی از قدیمی‌ترین، زیباترین و مشهورترین شهرهای توریستی سوئيس است که با جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد خود، گردشگران بسیاری را جذب می‌کند. این شهر در ایالت برن قرار دارد و به عنوان ناحیه‌ای شناخته‌شده در دامنه کوه‌های آلپ سوئیس، دروازه‌ای برای دسترسی به کوه‌ها و دریاچه‌های منطقه برن به شمار می‌رود. در اینترلاکن سوئیس، حدوداً ۲۳ هزار نفر زندگی‌ می‌کنند که زبان رسمی آنها آلمانی و آلمانیِ سوئیسی است.

اینترلاکن سوئیس به انگلیسی، Interlaken نامیده می‌شود و همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، به معنای شهری میان دو دریاچه است. شهرت اینترلاکن به‌عنوان یک مقصد توریستی، از اوایل قرن نوزدهم آغاز شد و این شهرت را هنرمندان سوئیسی رقم زدند. آنان با سفر به اینترلاکن و الهام از مناظر خارق‌العاده این شهر که ترکیبی از کوهپایه‌های سرسبز، جنگل‌های انبوه، رودخانه‌ها و کوه‌های سپیدپوش آلپ بود، آثار هنری و نقاشی‌های حیرت‌انگیزی را خلق کردند. زمانی که این نقاشی‌ها در فستیوال‌های مهم فرهنگی و هنری به نمایش درآمد، گردشگران و مسافران زیادی برای دیدن این مناظر منحصر‌به‌فرد در دنیای واقعی به سوی اینترلاکن روانه شدند. به تدریج، این منطقه آوازه‌ای جهانی پیدا کرد و وجود هتل‌های خوب، سیستم حمل و نقل مناسب و در دسترس و وجود جاذبه‌های متعدد باعث شد نام اینترلاکن تا همین امروز نیز به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگران در سوئیس ثبت شود.

اینترلاکن از شهرهای توریستی سوئیس

عکسی از شهر اینترلاکن سوئیس

آب و هوای اینترلاکن سوئیس

یکی از جذابیت‌های اینترلاکن سوئیس، آب و هوای خوب و مطبوع آن است. به‌صورت کلی، اینترلاکن آب و هوایی ملایم و معتدل دارد که اختلاف دمای فصول سرد و گرم آن زیاد نیست. به‌علاوه، بارش‌های این منطقه نیز در فصول مختلف سال، وضعیت خوبی دارد و تقریباً همیشه احتمال بارندگی در این شهر هست. میانگین دمای سالانه اینترلاکن، ۹.۳ درجه سانتی‌گراد و میانگین بارش‌های سالانه آن، ۱۱۷۸ میلی‌متر است.

آب و هوای اینترلاکن در بهار

در فصل بهار، با فاصله گرفتن از فصل سرما، شاهد خودنمایی شکوفه‌ها، زمین‌های سبز از علف‌ها و گیاهان خودرو و جای شدن تدریجی چشمه‌ها از کوه‌ها هستیم. در این فصل، مسیرهای پیاده‌روی در دل کوه‌ها و مناطق سرسبز اینترلاکن باز می‌شوند و می‌توانند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از طبیعت‌گردی را برای شما به ارمغان بیاورند. در فصل بهار احتمال بارندگی نیز زیاد است.

آب و هوای اینترلاکن در تابستان

بیراه نیست اگر بگوییم اینترلاکن در تابستان به اوج زیبایی خودش می‌رسد. در این فصل، جنگل‌ها و باغات کاملاً انبوه و سرسبز هستند، تفریحات روی دریاچه و رودخانه‌ها رونق دارد، پیاده‌روی در طبیعت و کوه‌پیمایی به بهترین شکل برگزار می‌شود و همه این‌ها در دمایی کاملاً متعادل بین ۱۷ تا ۱۸ اتفاق می‌افتد. بارندگی در فصل تابستان نیز ادامه دارد و حتی از ماه‌های دیگر سال بیشتر است. تابستان فصل محبوب گردشگران برای سفر به اینترلاکن محسوب می‌شود و در این زمان هم تعداد گردشگران و هم فعالیت‌های تفریحی در دسترس افزایش می‌یابد.

آب و هوای اینترلاکن در پاییز

یکی از فصل‌های خاص اینترلاکن سوئیس، فصل پاییز است که در آن می‌توانید شاهد ظهور شلعه‌های آتشین برگ‌های پاییزی در جای جای اینترلاکن باشید. در این فصل نیز احتمال بارش‌ به شکل باران و گاهی برف وجود دارد.

آب و هوای اینترلاکن در زمستان

زمستان‌ های اینترلاکن کمی سرد است؛ البته دمای هوا معمولاً به زیر صفر نمی‌رسد و بارش‌ها به شکل باران و برف رخ می‌دهد. معمولاً گردشگران این فصل را برای سفر به اینترلاکن انتخاب نمی‌کنند، مگر در مواردی که بخواهند ورزش‌های زمستانی، اسکی، کوهنوردی در زمستان و... را تجربه کنند. دقیقاً به همین دلیل سفر به اینترلاکن در زمستان، ارزان‌تر از زمان‌های دیگر است.

زمستان‌ های اینترلاکن

عکسی از زمستان‌‌های اینترلاکن

آشنایی با جاهای دیدنی اینترلاکن

اینترلاکن در لیست جاهای دیدنی سوئیس یکی از صدرنشین‌ها است. دیدنی های اینترلاکن سوئيس بدون شک، یکی از دلایل محبوبیت این منطقه بین گردشگران است. اینترلاکن با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعدد، یکی از بهترین مناطقی است که می‌توانید در سوئیس از آن دیدن کنید. در ادامه، با برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی اینترلاکن سوئیس آشنا می‌شویم.

منطقه هوهوگ اینترلاکن

منطقه هوهوگ (Hoheweg) در شهر اینترلاکن سوئیس، یکی از خیابان‌ها یا بلوارهای اصلی و بسیار خوش‌منظره این شهر است که شرق و غرب اینترلاکن را به یکدیگر متصل می‌کند. به‌طور دقیق‌تر، این خیابان وسیع و زیبا بین ایستگاه قطار Interlaken Ost در شرق و Interlaken West در غرب امتداد یافته است و یکی از پیاده‌راه‌های مهم اینترلاکن به شمار می‌رود. در طول خیابان اینترلاکن، تعداد زیادی هتل‌های لوکس و لاکچری، کافه‌های کوچک و بزرگ، فروشگاه‌های متنوع و متعدد که اجناس مختلف از برند‌های معتبر تا صنایع دستی را به فروش می‌رسانند و فضاهای سبز گسترده و پر گل وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های خاص خیابان هوهوگ، وجود فضای سبزی بسیار وسیع و زیبا به نام هوهمات (Hohematte) به وسعت ۱۴ هکتار است که یکی از خاص‌ترین و چشم‌نوازترین مناطق طبیعی اینترلاکن محسوب می‌شود. موقعیت جغرافیایی خاص هوهمات در امتداد خیابان هوهوگ باعث شده گردشگران بسیاری به آن سر بزنند و از چشم‌انداز خارق‌العاده آن که رو به کوه‌های آلپ و جنگل‌های انبوه کوهستانی است لذت ببرند.

یکی از هتل‌های خاص و لوکس اینترلاکن در خیابان هوهوگ، هتل ۱۵۰ ساله Victoria Jungfrau Grand Hotel است که در مجاورت فضای سبز هوهمات قرار دارد. این هتل بزرگ و لوکس، هم از چشم‌انداز طبیعی خیره‌کننده‌ای برخوردار است و هم فضایی لوکس و آرامش‌بخش دارد؛ از این رو می‌تواند یک اقامت دلچسب را برای شما فراهم آورد.

معبد و قلعه اینترلاکن

صومعه و قلعه اینترلاکن، یکی از دیدنی‌ترین نقاط اینترلاکن هستند که گذشته غنی و کهن این منطقه را به رخ می‌کشند. این صومعه در سال ۱۱۳۳ به عنوان یک کلیسای آگوستینی پایه‌گذاری شد و یکی از صومعه‌های مهم سوئیس به شمار می‌آمد. اهمیت دینی این کلیسا در قرن شانزدهم به تدریج رو به کاهش گذاشت و درنهایت، با تغییر کاربری از بنای مذهبی، به عنوان یک بنای اداری و دولتی مورد استفاده قرار گرفت.

در مجاورت صومعه، قلعه‌ای وجود دارد که آن را Schlosskirche می‌نامند و درواقع به قلعه کلیسا اشاره دارد. این قلعه بخشی از مجموعه صومعه آگوستینی محسوب می‌شود. این قلعه نیز در طول زمان، کاربری‌های مختلفی داشته است و پس از مدتی کاربردهای غیرمذهبی، در قرن نوزدهم بازسازی شد و برای مراسم‌ مذهبی مورداستفاده قرار گرفت. در حال حاضر، این بنا یکی از دیدنی‌های اینترلاکن سوئیس به شمار می‌رود که با معماری خاص، پنجره‌ها و شیشه‌های رنگارنگ و برج ساعت قرون وسطایی، گردشگران را به خود می‌خواند.

دریاچه تون

دریاچه تون یکی از مهم‌ترین دریاچه‌های سوئیس در غرب اینترلاکن است که یکی از نمونه‌های بارز دریاچه‌های آلپی به شمار می‌رود. این دریاچه، بزرگترین دریاچه سوئیس است که به‌طور کامل در یک ایالت قرار دارد. دریاچه تون با مناظر چشمگیری که چشم‌ها را خیره می‌کند، با قله‌های مرتفع و سپیدپوش آلپ و جنگل‌های کوهستانی، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگرانی است که با تور اینترلاکن سوئیس به این شهر سفر می‌کنند.

این دریاچه، فضایی به وسعت ۴۸ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد و از رود مشهور آر سرچشمه می‌گیرد. عمق دریاچه تون حداکثر ۲۱۷ متر است و فعالیت‌های تفریحی مختلفی اعم از شنا، ماهی‌گیری و قایق‌رانی در این دریاچه انجام می‌شود.

دریاچه تون از مهم ترین دریاچه های سوئیس

تصویری از دریاچه تون

دریاچه برینز در اینترلاکن سوئیس

در شرق اینترلاکن، دریاچه برینز قرار دارد که دیگر دریاچه مشهور این منطقه محسوب می‌شود. این دریاچه، ۱۴ کیلومتر طول دارد و بین دامنه‌های پرشیب دو کوه قرار گرفته است. به همین دلیل است که مناظر خارق‌العاده اطراف این دریاچه و چشم‌انداز آن از کوه‌های آلپ و طبیعت بکر و سرسبز آن منطقه، شهرتی جهانی دارد. یکی از دلایل شهرت این منطقه، وجود ایستگاه قطار کوهستانی است که از منطقه دریاچه برینز حرکت می‌کند و گردشگران را به کوه رینزر روثورن (Brienzer Rothorn) می‌رساند. این خط ریلی که تا ارتفاع ۲۲۴۴ متری از سطح دریا امتداد دارد، چهارمین خط ریلی مرتفع سوئيس محسوب می‌شود.

پارک حیات وحش هاردر آلپاین

پارک حیات وحش هاردر آلپاین (Alpine Wildlife Park Interlaken) که در دامنه‌های یکی از کوه‌های اینترلاکن به نام هاردر قرار دارد، یکی از خاص‌ترین نقاط این شهر توریستی به شمار می‌رود. این منطقه حفاظت‌شده طبیعی، فرصت دیدار با حیات وحش و گونه‌های جانوری آلپ را برای گردشگران فراهم می‌آورد. یکی از گونه‌هایی که در این پارک می‌توانید ببینید، بز کوهی آلپ است و پارک هاردر آلپاین نیز با هدف حفاظت از این حیوانات و ایجاد پناهگاهی امن برای زندگی آنها در سال ۱۹۱۵ تأسیس شد.

پارک دهکده تاریخی آنترسین

دهکده تاریخی آنترسین (Unterseen)، شهر کوچکی است که در زمین مسطحی در ساحل شرقی دریاچه تون قرار دارد و از جنوب نیز به رودخانه آر منتهی می‌شود. زمان تأسیس شهر آنترسین به قرن سیزدهم میلادی برمی‌گردد و بخش تاریخی آنترسین به یکی جاذبه‌های اصلی اینترلاکن سوئیس تبدیل شده است. در دهکده تاریخی آنترسین، شما می‌توانید بقایای یک قلعه قرن سیزدهمی به نام قلعه Weissenau، خانه‌های قدیمی چوبی، خیابان‌های سنگفرش‌شده و یک صومعه قدیمی را ببینید. این دهکده کاملاً حال و هوای قدیمی و روستایی خود را حفظ کرده است و می‌توانید شاهد خانه‌ها و مزارعی به سبک و سیاق قرن هجدهم و نوزدهم اروپا باشید.

برج پانوراما در اینترلاکن

برج پانوراما یا Harder Kulm یکی از مشهورترین دیدنی های اینترلاکن سوئیس است که گردشگران را به تماشای یک چشم‌انداز خارق‌العاده دعوت می‌کند. برج پانوراما یا بام اینترلاکن مجموعه‌ای است که در ارتفاع ۱۳۲۲ متری در نزدیکی ایستگاه شرقی قطار کابلی اینترلاکن قرار دارد. این مجموعه یک رستوران با پنجره‌های گسترده و یک سکوی تماشا را در بر می‌گیرد که شما می‌توانید علاوه بر اینکه از طعم غذاهای خاص سوئیسی لذت می‌برید، یک نمای چشم‌گیر از اینترلاکن را نیز در برابر دیدگان خود ببینید. سکوی تماشای برج پانوراما، نفس‌گیرترین چشم‌انداز از کوه‌های آلپ (سه کوه مشهور ایگر، مونک و یونگفراوو)، دریاچه برینز و تون و جنگل‌های کوهستانی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برج پانوراما در اینترلاکن یا بام اینترلاکن

تصویری از برج پانوراما در اینترلاکن

آبشار و غار سنت بیوتاس

غارهای سنت بیوتاس که سوئيسی‌ها آن را Beatusshohlen می‌نامند یکی از جاذبه‌های طبیعی و خاص اینترلاکن سوئیس است که در ارتفاعات نزدیک به دریاچه تون قرار دارد. افسانه‌های محلی بر این باورند که در قرن ششم میلادی، این غار، محل زندگی یک اژدهای آتشین بوده است که به دست مرد مقدسی به نام سنت بیوتاس مغلوب شده و از غار بیرون رانده می‌شود.

این غارهای آهکی که طی میلیون‌ها سال شکل گرفته‌اند، حدود ۱۴ کیلومتر مسیر تودرتو را تشکیل می‌دهند که حدود ۱ کیلومتر آن برای بازدید گردشگران در دسترس است. مسیر غارنوردی در این غارها با لامپ‌ها و چراغ‌های متعدد روشن شده و تجهیزات ایمنی به کارگرفته شده، این مسیر را ایمن ساخته‌اند. دمای درون غار، تقریباً در تمام فصول سال ثابت بوده و بین 8 تا 10 درجه سانتی‌گراد است. یکی از ویژگی‌های خاص این غارها وجود دریاچه‌های کوچک و کریستالی در داخل غار، ستون‌های چشمگیر استالاگمیت و استالاکتیت و وجود آبشارهای کوچک و بزرگی است که در محوطه داخلی یا اطراف غارها جریان دارند و به صورت پلکانی، از نقاط مختلف غار جاری شده‌اند.

موزه گردشگری اینترلاکن

موزه گردشگری (Tourismuseum) اینترلاکن در شهر تاریخی آنترسین قرار دارد و یک موزه خاص به شمار می‌رود؛ چراکه تنها موزه‌ سوئیس است که به صورت اختصاصی بر روی تاریخ گردشگری و وضعیت فعلی آن تمرکز دارد. این موزه که در بنایی متعلق به قرن هفدهم در بخش تاریخی شهر آنترسین قرار دارد، تاریخ ۵۰۰ ساله گردشگری در کوه‌های آلپ و سوئيس را روایت می‌کند. در موزه گردشگری، شما شاهد بخش‌های مختلفی خواهید بود که توسعه صنعت حمل و نقل، کوهنوردی و تجهیزات مربوطه، تحولات صنعت هتلداری و صنعت سوغات را نشان می‌دهد. یکی از بخش‌های جذاب این موزه، نمایشگاه دائمی مرتبط با سفر یوهان ولفگانگ فون گوته، شاعر و نویسنده آلمانی، به سوئيس است که برداشت‌ها و یادداشت‌های او درباره این سفر را در بر می‌گیرد.

آبشار گیسباخ؛ از جاهای دیدنی اینترلاکن

آبشار گیسباخ (Giessbach) یکی از دیدنی های اینترلاکن سوئيس در جنوب دریاچه برینز است که نمای دیگری از جذابیت‌های طبیعی کشور سوئيس را به تصویر می‌کشد. این آبشار که ۴۰۰ متر ارتفاع دارد، به صورت پلکانی بر روی ۱۴ پله طبیعی جریان می‌یابد. آب این آبشار از دره فالهورن سرچشمه می گیرد و درنهایت به دریاچه برینز می‌ریزد. برای رسیدن به این آبشار می‌توانید از قایق‌های تفریحی دریاچه برینز استفاده کنید و خود را به آبشار برسانید.

یونگفراوو یا قله اروپا در اینترلاکن

یونگفراوو (Jungfrau) که آن را به‌عنوان قله اروپا یا بام اروپا می‌شناسند، یکی از قله‌های اصلی آلپ برنیس (بخشی از کوه‌های آلپ که در غرب سوئیس قرار دارد) محسوب می‌شود. یونگفراوو یکی از سه کوه اصلی است که در حوالی اینترلاکن قرار گرفته و چشم‌انداز کوهستانی اینترلاکن را زیباتر ساخته است. این قله، ۴۱۵۸ متر ارتفاع دارد و مرتفع‌ترین ایستگاه راه‌آهن اروپا را در خود جای داده است. خط ریلی یونگفراوو در ابتدای قرن بیستم تأسیس شد و اکنون ۵ ایستگاه دارد. قطار برقی این خط ریلی، مسیری ۹ کیلومتری را می‌پیماید که با عبور از تونلی میان دو کوه ایگر و مونک احداث شده و مسافران را به ایستگاه یونگفراوو در ارتفاع ۳۴۵۴ متری می‌رساند.

رشته کوه های Schynige Platte

رشته کوه Schynige Platte، یکی‌دیگر از دیدنی های اینترلاکن سوئیس است که در کوهستان یونگفراوو قرار دارد. قله این کوه ۱۹۶۷ متر ارتفاع دارد که با خط ریلی اختصاصی آن قابل‌دسترسی است. این خط ریلی از ایستگاه ویلدرسویل (Wilderswil) حرکت می‌کند و با چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از سه کوه ایگر، مونک و یونگفراوو، شما را به Schynige Platte می‌رساند. در این منطقه، شما شاهد پوشش گیاهی خاص کوه‌های آلپ با بیش از ۸۰۰ گونه گیاهی منحصر به فرد، اجرای کنسرت‌های بومی منطقه آلپ و اجرای برنامه‌های خاص کودکان خواهید بود.

 قله Niederhorn اینترلاکن؛ محبوب کوهنوردان

قله Niederhorn یکی از قله‌های آلپ برنیس به شمار می‌آید که ۱۹۶۳ متر ارتفاع دارد. مسیر کوهپیمایی تا این قله، یکی از مسیرهای کوهنوردی اینترلاکن است که پس از یک پیاده روی ۲- ۳ ساعته شما را به این قله می‌رساند. البته تنها راه رسیدن به قله، کوهپیمایی نیست؛ بلکه تله‌کابین‌هایی نیز در دامنه کوه تعبیه شده است که مسافران را به قله می‌برد. زمانی که به قله برسید، می‌توانید با ایستادن بر روی سکوی تماشا، نمای ۳۶۰ درجه از کوه‌های آلپ سوئيس و دریاچه تون را پیش روی خود ببینید.

مسیرهای کوهنوردی اینترلاکن

تصویری از قله Niederhorn اینترلاکن

بهترین رستوران های اینترلاکن سوئیس

بدون شک، منطقه‌ای مانند اینترلاکن سوئيس با شهرتی چشمگیر در صنعت توریسم، رستوران‌ها و کافه‌-رستوران‌هایی را در خود جای داده است که می‌توانند فرهنگ غذاهای سوئيسی و اروپایی را به بهترین شکل به نمایش بگذارند. در این بخش، ۵تا از بهترین رستوران‌های اینترلاکن را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر با تور سوئيس اینترلاکن به این شهر دیدنی سفر کردید، برخی از وعده‌های غذایی خود را در این رستوران‌ها نوش‎جان کنید.

  • رستوران لا تراس (La Terrasse)

این رستوران یکی از بهترین و تحسین‌شده‌ترین رستوران‌های اینترلاکن است که در کتاب‌های راهنمای گردشگری نیز توصیه شده است. حتماً غذاهای آن را امتحان کنید. رستوران لا تراس در خیابان معروف هوهوگ قرار دارد و به‌عنوان رستوران اصلی هتل Victoria Jungfrau Hotel and Spa فعالیت می‌کند. طراحی داخلی، دکوراسیون و نحوه سرو غذا در این رستوران، کاملاً مجلل و تشریفاتی است و طعم غذاهای فرانسوی آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

  • رستوران (Goldner Anker)

این رستوران، یکی از رستوران‌هایی است که به دلیل فضای دلنشین و صمیمی، خدمات حرفه‌ای، دکوراسیون مینیمال و راحت و رفتار حرفه‌ای کارکنان خود شهرت دارد. رستوران Goldener Anker دارای فضای خانوادگی، سالادبار، منوی متنوع نوشیدنی، به‌ویژه آبجوهای محلی، منوی مخصوص افراد گیاهخوار و غذاهای باکیفیت سوئیسی تهیه‌شده از مواد اولیه ارگانیک است که همگی باعث می‌شوند حتماً یک وعده را در این رستوران میل کنید.

  • رستوران لیتل تای (Little Thai)

اگر در قلب اروپا، زمانی که به چشم‌انداز خیره‌کننده کوه‌های آلپ چشم دوخته‌اید، هوس غذاهای آسیایی، به‌ویژه جنوب شرق آسیا را کردید، به رستوران لیتل تای سر بزنید. این رستوران کوچک را یک خانواده آسیایی اداره می‌کند و فضایی صمیمانه و دوستانه و طعم‌هایی منحصربه‌فرد را برای مشتریانشان فراهم آورده. در لیتل تای می‌توانید پد تای، اسپرینگ رول، سالاد پاپایا، خوراک کاری و نوشیدنی‌های تایلندی خاص را میل کنید.

رستوران لیتل تای از بهترین رستوران های اینترلاکن سوئیس

تصویری از رستوران لیتل تای

  • رستوران کی ام تاج محل (KM Taj Mahal)

از اینترلاکن سوئیس تا هند راهی نیست اگر به رستوران تاج محل اینترلاکن بروید! غذاهای هندی با محبوبیت و شهرتی جهانی، به منطقه اینترلاکن نیز راه پیدا کرده‌اند و اگر هوس کرده‌اید غذایی تند و پرادویه نوش جان کنید، به این رستوران ساده و صمیمی سری بزنید و طعم غذاهای اصیل هندی را به همان شکلی که در هندوستان طبخ و سرو می‌شود بچشید.

  • رستوران پیزریا هورن (Pizzeria Horn)

سفر بدون چشیدن طعم غذاهای ایتالیایی قطعاً کامل نمی‌شود. برای لذت بردن از طعم استثنایی پیتزاهای اصیلی که با خمیر نازک و مشهور ایتالیایی در اجاق‌های هیزمی و به سبک و سیاق خاص ایتالیایی‌ها طبخ می‌شود، حتماً باید به پیزریا هورن بروید. فراموش نکنید که در کنار غذای اصلی خود، از گنجینه نوشیدنی‌های بی‌نظیر و دسرهای رویایی این رستوران نیز امتحان کنید.

بهترین هتل های اینترلاکن

اقامت در اینترلاکن سوئیس قطعاً یک تجربه خاص است و آنچه این تجربه را به‌یاد‌ماندنی‌تر و دلپذیرتر می‌کند، هتلی است که برای اقامت خود انتخاب می‌کنید. هتل‌های سوئیس نیز از لحاظ زیبایی، رفاه و خدمات حرفه‌ای همگی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و از این رو دلیلی برای نگرانی درباره انتخاب هتل مناسب وجود ندارد. ۴ مورد از بهترین هتل‌های اینترلاکن سوئیس عبارتند از:

  • هتل اینترلاکن (Hotel Interlaken)

اگر می‌خواهید چند روزی را در همزیستی با تاریخ کهن اینترلاکن و خدمات مدرن هتل‌داری بگذرانید، پس در انتخاب هتل اینترلاکن تردید نکنید. این هتل چهار ستاره از سال ۱۴۹۱ (قرن پانزدهم میلادی) میزبان مسافران شهر اینترلاکن بوده و در حال حاضر، به شکلی کاملاً مجلل و دلپذیر بازسازی شده است. این هتل مانند بسیاری از هتل‌های مهم اینترلاکن در خیابان هوهوگ قرار دارد و با دارا بودن ۶۰ اتاق‌ مجهز در ۵ طبقه یک گزینه عالی برای اقامت در اینترلاکن به شمار می‌رود.

  • هتل ویکتوریا یونگفراوو گرند هتل اند اسپا (Victoria Jungfrau Grand Hotel and Spa)

هتل ویکتوریا یونگفراوو را به جرئت می‌توان یکی از مجلل‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های اینترلاکن سوئیس دانست که در خیابان هوهوگ و در قلب این شهر قرار دارد. این هتل پنج ستاره ۲۲۴ اتاق و سوييت مجلل دارد که در کنار خدمات و امکاناتی همچون مرکز تناسب اندام، خدمات اسپا و ماساژ، استخر، چندین بار و رستوران باکیفیت، خدمات برگزاری جلسه و همایش، چشم‌انداز خیره‌کننده، امکانات ویژه کودکان، بالکن و تراس، پذیرش ۲۴ ساعته و...، آن را به انتخاب اول سخت‌پسندان تبدیل کرده است.

  • بیوتاس ولنس اند اسپا هتل (Beatus Wellness and Spa Hotel)

اگر می‌خواهید کمی از مرکز شهر و شلوغی‌هایش فاصله بگیرید و در قلب طبیعت آلپ، چند روزی را به آرامش و استراحت اختصاص دهید، بیوتاس ولنس اند اسپا یک انتخاب عالی است. این هتل با وسعت بیش از ۱۲ هزار مترمربع در نزدیکی دریاچه تون در دهکده Merligen قرار گرفته و با داشتن ۷۱ اتاق و سوییت لاکچری و مجهز در کنار امکانات متعدد رفاهی مانند مرکز تناسب اندام، خدمات اسپا و ماساژ، کافه و رستوران با کیفیت و...، یک تجربه عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • گرند هتل گیسباخ (Grandhotel Giessbach)

در همسایگی دریاچه مشهور منطقه اینترلاکن سوئیس، یعنی دریاچه برینز، گرند هتل گیسباخ قرار دارد که یکی از هتل‌های مجلل، لوکس و خوش‌منظره این منطقه به حساب می‌آید. این هتل با تراس‌ها و رستوران‌هایی که رو به منظره شگفت‌انگیز دریاچه برینز قرار گرفته‌اند و اتاق‌ها و سوییت‌های کاملاً لوکس و مجلل با منظره جنگل، دریاچه و آبشار خارق‌العاده گیسباخ، می‌تواند آرامش و لذتی وصف‌نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نزدیکترین شهرها به اینترلاکن سوئیس

باتوجه به موقعیت خاص جغرافیایی که شهر اینترلاکن سوئیس در آن واقع شده است، شهرهای اطراف و نزدیک به آن نیز از ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای برخوردارند. برخی از بهترین شهرهای نزدیک به اینترلاکن که بازدید از آنها خالی از لطف نیست عبارتند از:

  • آنترسین: بدون شک، مشهورترین شهر نزدیک به اینترلاکن، شهر تاریخی آنترسین است که بخش تاریخی آن و آثار به جا مانده از قلعه‌ها و صومعه تاریخی آن، در فهرست آثار ملی سوئيس ثبت شده‌اند.
  • سپیه: این شهر یکی از شهرهای ساحلی دریاچه تون است که با داشتن قلعه‌های قرون وسطایی، کلیسای سوئیسی، تفریحات ساحلی در کرانه دریاچه تون و مناظر خیره‌کننده از کوه‌ها و جنگل‌های آلپ، یکی از شهرهای توریستی نزدیک به اینترلاکن محسوب می‌شود.
  • گریندلوالد: گریندلوالد، شهر کوچکی در ارتفاع ۱۰۳۴ متری از سطح دریاست که با ۱۳ کوه کوچک و بزرگ احاطه شده است! بنابراین عجیب نیست که در این شهر بیش از هرچیز، شاهد دامنه‌های سرسبز کوه‌ها، مزارع کوهپایه‌ای، چشمه‌های جاری شده از قله‌ها و جنگل‌های کوهستانی آلپی باشیم.

گریندلوالد از  نزدیکترین شهرها به اینترلاکن سوئیس

تصویری از گریندلوالد

مراکز خرید اینترلاکن سوئیس

حسن ختام هر سفری قطعاً می‌تواند خرید کردن و به ویژه سوغاتی خریدن برای دوستان و عزیزانتان باشد. بنابراین در آخرین بخش از این مقاله، چند مرکز خرید اینترلاکن سوئیس را به شما معرفی می‌کنیم:

  • کلبه شکلات سوئیسی (Swiss Chocolate Chalet): این فروشگاه بهترین محل برای خرید شکلات‌های خاص، مشهور و خوش‌طعم سوئیسی است.

  • مرکز خرید (Bucherer): بهترین مکان برای خرید انواع ساعت‌های اصیل سوئیسی از برندهای معتبری مانند رولکس و تیسوت و همچنین خرید جواهرات.
  • مرکز خرید اوبرلند (Oberland): یکی از مراکز خرید محبوب اینترلاکن است که کالاهای مختلفی همچون کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و... را به فروش می‌رساند.

اینترلاکن سوئيس؛ آنجا که کوه و جنگل و دریا به یکدیگر می‌رسند

کوه‌های سر به فلک کشیده آلپ، دریاچه‌های شفاف و کریستالی تون و برینز، جنگل‌های انبوه کوهستانی با گونه‌های نادر گیاهی و جانوری و آب و هوایی دلچسب و مطبوع، همگی دست به دست به یکدیگر داده‌اند تا اینترلاکن سوئیس را به یک مقصد جذاب برای گردشگران تبدیل کنند. اگر قصد خرید تور سوئیس را دارید، تردید نکنید که دیدار با کوه‌های آلپ و طبیعت بکر و نفس‌گیر منطقه اینترلاکن، سفر شما را بیش از پیش رویایی خواهد کرد.

سوالات متداول

1. اینترلاکن سوئيس کجاست؟

اینترلاکن یکی از مشهورترین مناطق توریستی سوئیس است که در ایالت برن این کشور و بین دو دریاچه تون و برینز قرار دارد.

2. چرا باید از اینترلاکن دیدن کنیم؟

اینترلاکن سوئیس به دلیل وجود کوه‌های مختلف از رشته کوه آلپ، به عنوان دروازه‌ای برای کوهنوردان محسوب می‌شود. به‌علاوه، این شهر از طبیعت بکر و بی‌نظیر کوهستانی با جنگل‌های انبوه، گونه‌های حیوانی و جانوری و مناظر رویایی و نفس‌گیری برخوردار است که آن را به یک مقصد جذاب گردشگری تبدیل کرده‌اند.

کشور سوئیس که آن را با شکلات‌های خوش‌طعم، ساعت‌های لوکس، مناظر کوهستانی حیرت‌انگیز در رشته کوه آلپ، امنیت مثال‌زدنی، تنوع فرهنگی و زیبایی‌های شهری خیره‌کننده می‌شناسیم، یکی از کشورهایی به شمار می‎رود که در هر گوشه و کنارش، جایی برای دیدن و کاویدن پنهان کرده است. اینترلاکن سوئیس یکی از مناطق دیدنی این کشور است که خود به تنهایی هزاران جاذبه شگفت‌انگیز را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. اگر می‌خواهید با این نقطه خاص سوئیس و جاهای دیدنی آن آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt