بهترین هتل های فتحیه ترکیه

16 مورد از بهترین هتل های فتحیه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1403

بهترین هتل های فتحیه ترکیه

بهترین هتل های فتحیه ترکیه را می‌شناسید؟ اگر قصد سفر به فتحیه را دارید، در این مقاله از 16 هتل خوب فتحیه و ویژگی هایشان برایتان گفته‌ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر به دنبال گذراندن اوقات فراغتی لوکس و فراموش‌نشدنی در سواحل دریای مدیترانه در خط ساحلی کشور ترکیه هستید، اقامت در هتل های فتحیه بی‌تردید روزهایی خوش را برای شما رقم خواهد زد. شهر فتحیه ترکیه هتل های بسیار خوبی دارد و یکی از مقاصد تفریحی دیدنی و نسبتاً خلوت‌تر در سواحل استان موغله ترکیه است که اکنون به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ترکیه شناخته می‌شود. اگر شما هم این شهر را به عنوان مقصد تعطیلات تابستانی خود انتخاب کرده‌اید برای آشنایی با هتل های شهر فتحیه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

1- هتل لیبرتی لیکیا (HOTEL LIBERTY LYKIA FETHIYE) در فتحیه

یکی از بهترین هتل های شهر فتحیه، هتل لیبرتی لیکیا در منطقه اولودنیز است. این هتل پنج ستاره با وسعت ۴۰۰ هکتار و دارا بودن ۶۴۵ اتاق و سوئیت مختلف که به انواع امکانات رفاهی مجهز شده‌اند، ۸ رستوران با منوهای بین‌المللی و محلی، ۲ استخر روباز، مرکز اسپای مجهز، سالن آرایش و زیبایی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، خط ساحلی اختصاصی، پارک آبی، تجهیزات ورزش‌های آبی و امکانات مناسب کودکان به یکی از بهترین هتل‌های فتحیه و انتخاب اول خانواده‌ها تبدیل شده است.

هتل لیبرتی لیکیا از هتل های شهر فتحیه

عکسی از هتل‌های شهر فتحیه

2- هتل کلاب توانا (HOTEL CLUB TUANA) در فتحیه

اگر به دنبال رزرو هتل در فتحیه ترکیه هستید، هتل کلاب توانا یک انتخاب عالی برای اقامت خانوادگی محسوب می‌شود. این هتل پنج ستاره در ساحل یانیکلار قرار گرفته است و با دربرداشتن ساحل اختصاصی، اتاق‌ها و سوئیت‌های دلباز و مجهز به انواع امکانات رفاهی، ۲ استخر شنا، مرکز اسپا و ماساژ، سالن زیبایی، باشگاه بدنسازی، پارک آبی، تجهیزات ورزش‌های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی برای بچه‌ها، کلاب کودکان و انواع سرگرمی‌ها و تفریحات می‌تواند اقامتی رؤیایی را در جاهای دیدنی فتحیه ترکیه برای شما رقم بزند.

3- هتل رکسوس پریمیوم گوجک (HOTEL RIXOS PREMIUM GOCEK)

هتل ریکسوس پریمیوم گوجک در خلیج زیبای گوجک، در جوار تپه‌ها و کوه‌های سرسبز و پوشیده از انواع درختان جنگلی قرار دارد. این هتل پنج ستاره، تنها از بزرگسالان بالای ۱۸ سال پذیرایی می‌کند و با ارائه خدمات all inclusive اقامت فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان رقم می‌زند. اتاق‌های این هتل به شکلی مدرن و مینیمال دکور شده‌اند و ۲ استخر شنا، ۴ رستوران با منوهای متنوع، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، سونا، اجراهای زنده موسیقی و نمایش و امکانات ورزش‌های مختلف مانند تنیس، اسکواش، دوچرخه‌سواری و… در این هتل آماده خدمات‌رسانی به مسافران این هتل هستند.

هتل رکسوس پریمیوم گوجک از هتل های شهر فتحیه

عکسی از هتل رکسوس پریمیوم گوجک

4- هتل سنتیدو لیکیا ریزورت (Sentido Lykia Resort and Spa)

هتل سنتیدو لیکیا ریزورت که اکنون با نام لیبرتی لیکیا مخصوص بزرگسالان شناخته می‌شود، یکی از بهترین هتل های شهر فتحیه ترکیه به حساب می‌آید. این هتل دیدنی در ساحل اولودنیز قرار دارد و با داشتن ۳۰۰ متر خط ساحلی اختصاصی، ۶ رستوران با منوهای بین‌المللی، ایتالیایی، ترکی و…، ۲ استخر شنا، پارک آبی، تجهیزات ورزش‌های آبی، کلاب شبانه، مرکز اسپا، سالن زیبایی، حمام ترکی و باشگاه بدنسازی همه امکانات تفریحی و رفاهی را در خود جمع کرده است.

5- هتل جیوا بیچ ریزورت (HOTEL JIVA BEACH RESORT FETHIYE)

هتل جیوا بیچ ریزورت را شاید بتوان بهترین هتل فتحیه دانست که در ساحل کالیس محسوب می‌شود که با ارائه خدمات uall و امکانات رفاهی مطلوب، توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. هتل جیوا بیچ ریزورت، خدمات ویژه کودکان مانند کلاب کودک، سرویس مراقبت از کودکان، زمین بازی، ۳ استخر شنا، ۴ رستوران، مرکز اسپا، پارک آبی، تجهیزات ورزش‌های آبی، کلاب شبانه، سالن زیبایی، سونا و باشگاه بدنسازی را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است.

هتل جیوا بیچ ریزورت از بهترین هتل ها در فتحیه

تصویری از هتل جیوا بیچ ریزورت

6- هتل گارسیا ریزورت اند اسپا (HOTEL GARCIA RESORT & SPA)

یکی از بهترین هتل های فتحیه که در ساحل اولودنیز واقع شده و خدمات uall را به مهمانان ارائه می‌دهد، هتل گارسیا ریزورت اند اسپا است. این هتل پنج ستاره، اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و لوکس را برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌توانید از امکانات متعدد تفریحی و رفاهی مانند ۷ استخر شنا، خط ساحلی اختصاصی، پارک آبی، خدمات ویژه کودکان، شام‌های موضوعی، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا، سالن زیبایی، باشگاه بدنسازی و امکانات گوناگون دیگر بهره ببرید.

7- هتل یاچت کلاسیک فتحیه (Yacht Classic Hotel)

یکی از بهترین هتل های فتحیه که در قلب شهر واقع شده، بوتیک هتل یاچت کلاسیک است. این هتل برای کسانی که به دنبال هتل ارزان در فتحیه می‌گردند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود، چرا که به عنوان یک هتل ۴ ستاره، خدماتی مطلوب و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. این هتل دارای اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای مختلف و مجهز بوده و با داشتن دو استخر شنا، خط ساحلی اختصاصی، مرکز اسپا و خدمات ماساژ می‌تواند با صرف هزینه‌ای معقول اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

هتل یاچت کلاسیک فتحیه هتل ارزان در فتحیه

عکسی از هتل یاچت کلاسیک

8- هتل آتا پارک (Ata Park Hotel)؛ از بهترین هتل های فتحیه

هتل آتا پارک را می‌توان یکی از بهترین هتل های فتحیه دانست که هتلی ۴ ستاره در مرکز این شهر است. این هتل نیز یک هتل ارزان در فتحیه محسوب می‌شود که اقامتی اقتصادی را برای شما رقم می‌زند. هتل آتا پارک با ساحل سکوت و ساحل هیل ساید، ۱.۳ کیلومتر فاصله دارد و دارای اتاق خانوادگی، رستوران، اینترنت وای‌فای و استخر است.

9- هتل دافنه فتحیه؛ هتل آپارتمانی محبوب در بین مسافران

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان در فتحیه می‌گردید که اقامتی به یادماندنی و مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان بیاورد. هتل آپارتمان دافنه با دربرداشتن اتاق‌ها و واحدهای اقامتی تمیز، دسترسی به ساحل کالیس، استخر، بار، پارکینگ رایگان و چشم انداز باغ و فضای سبز به مسافران شهر فتحیه خدمت‌رسانی می‌کند.

10- هتل دیانا رزیدنس فتحیه (Diana Residence)

هتل دیانا رزیدنس در ساحل کالیس، یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره فتحیه به شمار می‌آيد که دارای ۲۴ آپارتمان و ویلای مختلف، ۱ رستوران و بار و ۲ استخر شنا برای بزرگسالان و کودکان است. این هتل آپارتمان فتحیه می‌تواند اقامتی مقرون به‌صرفه و در عین حال باکیفیت برای شما به ارمغان بیاورد.

  هتل دیانا رزیدنس هتل آپارتمان فتحیه

عکسی از هتل دیانا رزیدنس

11- هتل دروک (Hotel Doruk)؛ از ارزان ترین هتل های فتحیه

اقامت در یک هتل ارزان در فتحیه می‌تواند در بسیاری از هزینه‌های سفر شما صرفه‌جویی کند. هتل دروک، یکی از هتل‌های ۳ ستاره فتحیه است که با مرکز شهر فقط ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای استخر روباز، رستوران، پارکینگ و… است و یکی از هتل های اقتصادی و باکیفیت فتحیه به شمار می‌آيد.

12- هتل بوتیک آدا دریم هیستوری فتحیه (Ada Dreams History)

هتل آدا دریم هیستوری یکی از بهترین هتل های فتحیه برای بزرگسالان به شمار می‌رود که با ساحل هیل ساید و ساحل پاشا، ۲.۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای اتاق‌ها و ویلاهای خصوصی بسیار شیک و دلباز، ۷ استخر، یک رستوران و جکوزی است و برای اقامتی دلچسب و رویایی و البته ارزان‌تر از هتل‌های لاکچری، گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود.

هتل بوتیک آدا دریم هیستوری فتحیه

تصویری از هتل بوتیک آدا دریم هیستوری

13- هتل ساندیا اکسکلوسیو بای لیبرتی فتحیه (HOTEL SUNDIA EXCLUSIVE BY LIBERTY)

یکی از بهترین هتل های شهر فتحیه، هتل ساندیا اکسکلوسیو بای لیبرتی در ساحل کالیس است. این هتل ۵ ستاره، دارای خط ساحلی اختصاصی بوده و خدمات uall را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. یک استخر، پارکینگ رایگان، ۴ رستوران، مرکز اسپا، سالن زیبایی، سرگرمی‌های ويژه کودکان و باشگاه بدنسازی از دیگر خدمات این هتل به مسافران است.

14- هتل بوتیک اورکا فتحیه (Orka Boutique Hotel)

بوتیک هتل اورکا یکی از بهترین هتل های ارزان فتحیه محسوب می‌شود که دارای رستوران، اتاق‌های مجهز، شاتل فرودگاهی و امکانات لازم برای افراد معلول برخوردار است. اتاق‌های این هتل کاملاً بزرگ، مدرن و دلباز هستند و چشم‌اندازی رو به دریا یا رو به باغ دارند.

هتل بوتیک اورکا از بهترین هتل های فتحیه

عکسی از هتل بوتیک اورکا فتحیه

15- هتل لیبرتی فابای در شهر فتحیه ترکیه (HOTEL LIBERTY FABAY)

هتل لیبرتی فابای در فتحیه، یکی از زیباترین و توریستی‌ترین مناطق ترکیه واقع شده است. این هتل در نزدیکی ساحل زیبای مدیترانه قرار دارد و با چشم‌اندازهای بی‌نظیر از دریا و کوه‌های اطراف، محیطی آرامش‌بخش و دل‌انگیز را برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی لوکس و متنوع است. برخی از امکانات آن شامل استخرهای متعدد، رستوران‌های بین‌المللی با منوهای متنوع، اسپا و مرکز سلامتی، باشگاه ورزشی، زمین‌های ورزشی و برنامه‌های تفریحی برای تمامی سنین می‌شود.

16- هتل لتونیا ریزورت فتحیه (Club & Hotel Letoonia)

هتل لتونیا ریزورت فتحیه در شبه جزیره‌ای زیبا و سبز واقع شده که توسط دریای آبی فیروزه‌ای احاطه شده است. این هتل ۵ ستاره با داشتن سواحل اختصاصی و ارائه خدمات All inclusive، به مسافران امکان لذت بردن از مناظر خیره‌کننده و طبیعت بکر منطقه را می‌دهد. هتل لتونیا در فضایی به وسعت ۱۶۸ هزار متر مربع، ۳ استخر روباز، ۱ استخر سرپوشیده، ۳ استخر کودکان، پارک آبی، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، ۵ رستوران، فضای جلسات و انواع خدمات سرگرم‌کننده دیگر را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است.

هتل لتونیا ریزورت از بهترین هتل های فتحیه

عکسی از هتل لتونیا ریزورت

بهترین هتل های فتحیه با الفبای سفر

بهترین هتل های فتحیه ترکیه می‌توانند اقامتی رؤیایی را در سواحل دریای مدیترانه و اژه برای شما رقم بزنند. اگر می‌خواهید به فتحیه سفر کنید، در این شهر به طیف وسیعی از هتل‌های لوکس تا میان‌رده دسترسی خواهید داشت. همراهی با تور فتحیه بازدید از جاهای دیدنی فتحیه و همچنین تجربه گذراندن تعطیلات در این هتل‌های جذاب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای رزرو هتل فتحیه با ما در تماس باشید.

سؤالات متداول: 

1. بهترین هتل های پنج ستاره فتحیه ترکیه کدامند؟ 

هتل ساندیا اکسکلوسیو بای لیبرتی، هتل گارسیا ریزورت اند اسپا، هتل جیوا بیچ ریزورت، هتل رکسوس پریمیوم گوجک، هتل کلاب توانا و هتل لیبرتی لیکیا از جمله بهترین هتل های پنج ستاره فتحیه هستند.

2. بهترین هتل های 4 ستاره فتحیه ترکیه کدامند؟

بهترین هتل های چهار ستاره فتحیه عبارتند از: هتل آتا پارک، هتل دافنه، هتل دیانا رزیدنس وهتل بوتیک آدا دریم هیستوری.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt