مراکز خرید سن پترزبورگ

بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ برای خرید سوغاتی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 مرداد ، 1403

مراکز خرید سن پترزبورگ | 25 مرکز خرید ارزان و لوکس

مراکز خرید سن پترزبورگ هم به‌تنهایی از جاهای دیدنی سن پترزبورگ محسوب می‎شوند. از این مقاله با 25 مرکز خرید خوب این شهر آشنا می‌شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سنت پترزبورگ یکی از بهترین مقاصد گردشگری روسیه است که علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، مراکز خرید بی‌نظیری نیز دارد. مراکز خرید سن پترزبورگ از جمله بهترین بازارهای روسیه به شمار می‌روند و بسیاری از آنها به دلیل بافت و معماری خاص خود به‌عنوان یک اثر تاریخی و هنری شناخته می‌شوند؛ بنابراین اگر قصد سفر به سنت پترزبورگ را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین و مشهورترین مراکز خرید سنت پترزبورگ آشنا شوید.

1- مغازه‌های خیابان بلشوی در سن پترزبورگ

خیابان بلشوی یکی از معروف‌ترین خیابان ‌های سن پترزبورگ برای خرید کردن به شمار می‌رود که انواع مغازه‌ها و بوتیک‌های لوکس، پارچه‌فروشی‌ها، گالری‌های طلا و جواهر، فروشگاه‌های لوازم خانگی و… را در خود جای داده است. از برندهای معروف بین‌المللی گرفته تا بوتیک‌های محلی و ارزان‌قیمت، همگی در این خیابان یافت می‌شود. قیمت‌های مراکز خرید سن پترزبورگ در این خیابان متنوع بوده و می‌توانید خریدی مطابق با بودجه و سلیقه خود را تجربه کنید.

مغازه‌های خیابان بلشوی سنت پترزبورگ

تصویری از مغازه‌های خیابان بلشوی

2- مرکز خرید یوروپلیس (Europolis)؛ از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ

یوروپلیس، یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید سن پترزبورگ است که در سال ۲۰۱۴ در فضایی با وسعت بیش از ۱۴۰ هزار متر مربع افتتاح شد و اکنون بیش از ۱۸۰ فروشگاه مختلف را در خود جای داده است. این مرکز خرید سنت پترزبورگ، برندهای بین‌المللی معتبر مانند زارا، اچ اند ام، آدیداس، مانگو، ماسیمو دوتی و برندهای مختلف روسی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در مرکز خرید یوروپلیس، پردیس سینمایی، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارد که پذیرای مشتریان این مرکز خرید هستند.

آدرس مرکز خرید یوروپلیس: Polyustrovskiy Prospekt, 84А

ساعت کاری مرکز خرید یوروپلیس: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید یوروپلیس از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ

عکسی از مرکز خرید یوروپلیس

3- مرکز خرید گرند پالاس (Grand Palace)؛ یک مرکز خرید خوب در سن پترزبورگ

گرند پالاس بوتیک گالری، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید سن پترزبورگ در قلب این شهر تاریخی است. این مرکز خرید با طراحی داخلی زیبا و مجلل و برخورداری از معماری هنرمندانه، نه‌تنها یک مرکز خرید، بلکه یکی از جاهای دیدنی سن پترزبورگ محسوب می‌شود. گرند پالاس محل گردهمایی برندهای معتبر دنیای مد و پوشاک مانند لوئی ویتون، پرادا و گوچی، تعدادی رستوران‌ و کافه‌های باکیفیت، سالن سینما، سالن زیبایی و... به شمار می‌رود. خرید کردن در گرند پالاس بوتیک بیشتر به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال خریدی لوکس و گران‌قیمت هستند.

آدرس مرکز خرید گرند پالاس: Nevsky Avenue ul. Italyanskaya 15, St. Petersburg 191186 Russia

ساعت کاری مرکز خرید گرند پالاس: ۱۱ صبح تا ۹ شب

4- مرکز خرید دی ال تی (DLT)؛ از معروف ترین مراکز خرید سنت پترزبورگ

دی ال تی یکی از معروف‌ترین مراکز خرید لوکس سنت پترزبورگ است که قدمت بنای اشرافی آن به اواخر قرن نوزدهم میلادی برمی‌گردد. این مرکز خرید که به دلیل معماری زیبا و محصولات باکیفیت خود شهرت دارد، فروشگاه‌های پوشاک از برندهای لوکس جهانی، لوازم و پوشاک کودکان و نوزادان، لوازم آرایشی و بهداشتی و گالری‌های اکسسوری و طلا و جواهر را در خود جای داده است.

آدرس مرکز خرید دی ال تی: Bolshaya Konyushennaya Street, 21-23, Sankt Peterburg, Russia, 191186

ساعت کاری مرکز خرید دی ال تی: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید دی ال تی مرکز خرید سنت پترزبورگ

تصویری از مرکز خرید دی ال تی

5- اوت لت اچ اس ان (HSN) در سن پترزبورگ

اگر می‌خواهید با بهترین مرکز خرید سن پترزبورگ برای تجربه یک خرید اقتصادی آشنا شوید، به اوت لت اچ اس ان سر بزنید. این اوت لت، یک مرکز خرید عالی برای افرادی است که به دنبال اجناسی متنوع و باکیفیت با تخفیف‌های جذاب از ۲۵ تا ۷۵ درصد هستند. در این اوت لت سنت پترزبورگ می‌توانید پوشاک، اکسسوری، لوازم خانه، بدلیجات و… را از برندهای مختلف با قیمت‌های مناسب تهیه کنید.

آدرس اوت لت اس اچ ان: Мурманское шоссе, 12-й километр, Санкт-Петербург

ساعت کاری اوت لت اچ اس ان: ۱۱ صبح تا ۶ شب

6- مرکز خرید مگا دیبنکو (Mega Dybenko) در سنت پترزبورگ

مگا دیبنکو یکی از مرکز خریدهای سن پترزبورگ به شمار می‌رود که با امکانات مطلوب، تنوع اجناس و کالاها و طراحی زیبا و مدرن، مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. مگا دیبنکو فروشگاه‌های متنوعی دارد که به فروش محصولاتی از جمله لوازم خانگی، پوشاک، لوازم ورزشی و لوازم الکترونیکی از برندهایی همچون IKEA، Familia و Desport می‌پردازند.
قیمت‌های متوسط و مناسب در کنار وجود فضای بازی کودکان، سینما، رستوران و کافه در این مرکز خرید باعث شده است مگا دیبنکو یک فضای مناسب برای خرید خانوادگی باشد.

آدرس مرکز خرید مگا دیبنکو: Murmanskoye Shosse, 12км, St Petersburg, Leningradskaya oblast

ساعت کاری مرکز خرید مگا دیبنکو: 10 صبح تا 10 شب

7- مرکز خرید لتو (Shopping Mall LETO) در سنت پترزبورگ

یکی از مراکز خرید در سنت پترزبورگ که بین گردشگران و مردم محلی شهرت دارد، مرکز خرید لتو است. این مجتمع تجاری از جمله مراکز خرید مدرن سنت پترزبورگ به شمار می‌رود که تنها ۵ دقیقه با فرودگاه پولکوو فاصله دارد. مرکز خرید لتو با برخورداری از 140 فروشگاه عرضه‌کننده معتبرترین برندهای خارجی و داخلی در حوزه پوشاک، سوغاتی، لوازم کودک، کیف و کفش، مکانی ایدئال برای خرید کردن محسوب می‌شود. در مرکز خرید لتو، امکاناتی مانند ۲۰ کافه و رستوران، سینما و چندین مرکز تفریحی وجود دارد که اوقات خوشی را علاوه‌بر لذت خرید، برای شما رقم می‌زند.

آدرس مرکز خرید لتو: Pulkovskoe highway, 25 house 1, lit. A

ساعت کاری مرکز خرید لتو: 10 صبح تا 10 شب

 مرکز خرید لتو سنت پترزبورگ

تصویری از مرکز خرید لتو

8- اوت لت پولکوو ویلج (Outlet Pulkovo Village)؛ از مراکز خرید ارزان در سن پترزبورگ

پولکوو ویلج، یک اوت لت معروف در نزدیکی فرودگاه پولکوو است که در سال ۲۰۱۵ به عنوان اولین اوت لت با استانداردهای اروپایی آغاز به کار کرد. در این مرکز خرید سنت پترزبورگ، بیش از ۱۰۰ فروشگاه وجود دارد که شما می‌توانید کالاهای متنوعی مانند پوشاک کودکان و بزرگسالان، لوازم کودک و نوزاد، کیف و کفش، جواهرات، ساعت، لوازم آرایشی، کالای خواب و لوازم خانگی را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در این اوت‌لت علاوه‌بر لذت بردن از یک خرید اقتصادی، می‌توانید از غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت ۹ رستوران و کافه حاضر در این محل نیز لذت ببرید.

آدرس اوت لت پولکوو ویلج: Pulkovskoe shosse, 60, building 1 196140 St. Petersburg, Shushary

ساعت کاری اوت لت پولکوو ویلج: 10 صبح تا 10 شب

9- مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ (Galeria)

گالریا یکی از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ است که بیش از ۳۰۰ فروشگاه، ۹ سالن سینما و تئاتر، پارکینگ با ظرفیت ۱۲۰۰ اتومبیل، رستوران و فود کورت، اتاق‌های مراقبت از نوزاد، داروخانه و فضای بازی کودکان را در خود جای داده است. این مرکز خرید، مجموعه‌ای از بهترین اجناس از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، اسباب بازی، عینک، جواهرات و ساعت از برندهای معروف بین‌المللی و محلی را در بر می‌گیرد. 

آدرس مرکز خرید گالریا: 30a, Ligovsky prospekt, m. Vosstaniya Square

ساعت کاری مرکز خرید گالریا: 10 صبح تا 11 شب

10- مرکز خرید نوسکی (Nevsky)؛ از محبوب ترین مراکز خرید سنت پترزبورگ

نوسکی یکی از مراکز خرید بزرگ و معروف سن پترزبورگ است که در تقاطع خیابان معروف نوسکی و خیابان ووستانیا، در قلب بخش تاریخی شهر قرار دارد. این مرکز خرید در سنت پترزبورگ، با بیش از ۱۰۰ فروشگاه لوکس که محصولاتی همچون پوشاک، کیف و کفش، کتاب، لوازم آرایشی، لوازم خانه، جواهرات و اکسسوری را به فروش می‌رسانند، در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد و اکنون سالن آرایش، سالن اسپا، سالن زیبایی، پارکینگ، باشگاه بدنسازی و بسیاری امکانات دیگر را در خود جای داده است.

آدرس مرکز خرید نوسکی: 114-116, Nevsky prospekt, St. Petersburg

 ساعت کاری مرکز خرید نوسکی: 10 صبح تا 11 شب

11- مرکز خرید گوستینی دوور (Gostiny Dvor) در سن پترزبورگ

گوستینی دوور، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ ‌ترین مراکز خرید سن پترزبورگ و حتی یکی از جاهای دیدنی روسیه است. این مرکز خرید با معماری زیبا و تاریخی خود که قدمت آن به قرن ۱۷ برمی‌گردد، مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و بوتیک‌های زیبا و لوکس را در بر دارد که به فروش اجناس مختلف مانند پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و... می‌پردازند. قیمت‌ اجناس عرضه‌شده در این مرکز خرید، متنوع و مناسب برای همه بودجه‌ها است.

آدرس مرکز خرید گوستینی دوور: Nevskiy Prospekt, St. Petersburg 191011 Russia 

ساعت کاری مرکز خرید گوستینی دوور: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید گوستینی دوور سن پترزبورگ 

تصویری از مرکز خرید گوستینی دوور

12- مرکز خرید اوختا مال (Okhta Mall) در سن پترزبورگ روسیه

اوختا مال یکی از مراکز خرید مدرن و وسیع سنت پترزبورگ به شمار می‌رود که در فضایی به وسعت ۱۴۰ هزار متر مربع، بیش از ۲۵۰ فروشگاه را در خود جای داده است. در اوختا مال می‌توانید اجناسی از قبیل لباس‌های مردانه و زنانه، اکسسوری، کیف و کفش، لوازم نوزاد و سوغاتی‌های مختلف روسی را تهیه کنید. به‌علاوه این مرکز خرید در سنت پترزبورگ دارای امکاناتی مانند سینما، فود کورت و زمین بازی کودکان است که لذت خریدی خانوادگی را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته باید توجه داشته باشید که حدود قیمت‌های این فروشگاه کمی بالاتر از دیگر فروشگاه‌های هم‌رده آن است.

آدرس مرکز خرید اوختا مال: Yakornaya St., 5, St. Petersburg 195027 Russia

ساعت کاری مرکز خرید اوختا مال: 10 صبح تا 10 شب 

13- فروشگاه او پونت قوژ (Au Pont Rouge)؛ از لوکس ترین مراکز خرید سن پترزبورگ

او پونت قوژ، یکی از فروشگاه‌های معروف و لوکس سن پترزبورگ است که در بنایی باشکوه، به جا مانده از اوایل قرن بیستم، به عرضه محصولات مختلف از برندهای معتبر بین‌المللی می‌پردازد. این مرکز خرید را اولین مرکز خرید چند طبقه در سنت پترزبورگ می‌دانند که در طبقه اول آن، لوازم آرایشی - بهداشتی و اکسسوری، در طبقه دوم، کتاب و لوازم فرهنگی، در طبقه سوم، پوشاکی از برندهای خارجی و در طبقه چهارم، پوشاک روسی به فروش می‌رسد. اگر به دنبال خریدی اقتصادی هستید، در طبقه پنجم و ششم نیز اجناس تخفیف‌دار عرضه می‌شود. این فروشگاه به خاطر طراحی داخلی زیبا و منحصربه‌فرد خود مشهور است.

آدرس فروشگاه او پونت قوژ: embankment Riv Moyka, 73, Sankt-Peterburg

ساعت کاری فروشگاه او پونت قوژ: 10 صبح تا 10 شب

فروشگاه او پونت قوژ بهترین مرکز خرید سنت پترزبورگ

عکسی از فروشگاه او پونت قوژ 

14- پاساژ تریدینگ هاوس (Passage Trading House) در سنت پترزبورگ

پاساژ تریدینگ هاوس یکی از مراکز خرید قدیمی و معروف سن پترزبورگ است که زمان تأسیس آن به نیمه قرن نوزدهم برمی‌گردد. این مرکز خرید در سنت پترزبورگ به یکی از جاهای دیدنی شهر تبدیل شده که برای یک خرید باکیفیت با قیمت‌هایی معقول بسیار مناسب است. در پاساژ تریدینگ هاوس شما می‌توانید انواع پوشاک از برندهای معتبر، جواهرات، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش و… را تهیه کنید. در این مرکز خرید، چند رستوران و کافه شیک، گالری‌های هنری، اتاق سمینار و نمایشگاه‌های موقتی نیز وجود دارد.

آدرس پاساژ تریدینگ هاوس: Nevsky prosp, 48

ساعت کاری پاساژ تریدینگ هاوس: 10 صبح تا 10 شب

15- مغازه‌های خیابان سادووایا؛ یکی از خیابان های معروف سنت پترزبورگ

خیابان سادووایا یکی‌دیگر از خیابان‌های معروف خرید در سن پترزبورگ است که مغازه‌ها و بوتیک‌های مختلفی در آن قرار دارند. قیمت‌ اجناس عرضه‌شده در فروشگاه‌های خیابان سادووایا متنوع بوده و می‌توانید از خرید ارزان‌قیمت گرفته تا خرید لوکس را در این خیابان تجربه کنید.

مغازه‌های خیابان سادووایا مرکز خرید در سنت پترزبورگ

عکسی از مغازه‌های خیابان سادووایا

16- مرکز خرید سیتی مال (City Mall) در سنت پترزبورگ

سیتی مال یکی از مراکز خرید سن پترزبورگ است که از جمله مراکز تجاری محبوب، وسیع و مدرن این شهر به حساب می‌آید. این مرکز، فروشگاه‌های متعددی از برندهای مختلف را در خود جای داده است که به عرضه انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم برقی و الکترونیک، وسایل خانه و… می‌پردازند. این مرکز خرید دارای امکاناتی همچون سینما، فود کورت، رستوران و کافه است.

آدرس مرکز خرید سیتی مال: 17/2A Kolomyazhsky Prospect

ساعت کاری مرکز خرید سیتی مال: 10 صبح تا 10 شب

17- مرکز خرید ولادیمیرسکی (Vladimirsky Passage) در سنت پترزبورگ

ولادیمیرسکی یکی‌دیگر از مراکز خرید سن پترزبورگ است که به دلیل معماری باشکوه و مجلل خود به‌عنوان یکی از جاذبه های گردشگری روسیه شناخته می‌شود. این مرکز خرید، اجناسی همچون پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، جواهرات، اقلام کادویی و… را عرضه می‌کند. خرید در ولادیمیرسکی، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال قیمت‌های متوسط (و کمی رو به بالا) و اجناس باکیفیت هستند.

آدرس مرکز خرید ولادیمیرسکی: Vladimirskiy Prospekt, 19

ساعت کاری مرکز خرید ولادیمیرسکی: 10 صبح تا 10 شب

18- مرکز خرید پیترلند (Piterland)؛ از مدرن ترین مراکز خرید در سن پترزبورگ

یکی از مراکز خرید وسیع و مدرن سنت پترزبورگ که هم برای خرید و هم برای تفریح، یک گزینه ایدئال محسوب می‌شود، مرکز خرید پیترلند است. این مجتمع تجاری تفریحی، کالاهای مختلفی همچون انواع پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش و… را با قیمت‌های متنوع عرضه می‌کند و با هر بودجه‌ای می‌توانید از فروشگاه‌های آن خرید کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید پیترلند که آن را به یک مرکز خرید خانوادگی تبدیل می‌کند، وجود پارک آبی و چندین مرکز تفریحی دیگر در آن است که باعث می‌شود هم از خرید لذت ببرید و هم از تفریح.

آدرس مرکز خرید پیترلند: 2nd Krasnoarmeyskaya Street

ساعت کاری مرکز خرید پیترلند: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید پیترلند سن پترزبورگ

عکسی از مرکز خرید پیترلند

19- مرکز خرید ادمیرال (Admiral) در شهر سنت پترزبورگ

مرکز خرید ادمیرال، یکی از مراکز خرید خاص و زیبای سنت پترزبورگ است که فروشگاه‌های مختلف عرضه‌کننده لباس، اکسسوری، کیف و کفش، لوازم آرایشی و… را در خود جای داده است. این مرکز خرید، چندین رستوران و کافه را نیز در برمی‌گیرد که باعث می‌شود بدون دغدغه غذا و نوشیدنی، به خرید خود بپردازید. 

آدرس مرکز خرید ادمیرال: Kirpichny Lane, 3, St. Petersburg

ساعات کاری مرکز خرید ادمیرال: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

20- مرکز خرید المپیک پلازا (Olympic Plaza) در سنت پترزبورگ روسیه

المیپک پلازا یکی از مراکز خرید جمع و جور و دوست‌داشتنی سنت پترزبورگ است که عمده فروشگاه‌های آن در زمینه مد، فشن و پوشاک فعالیت می‌کنند. قیمت‌ فروشگاه‌های این مرکز خرید را می‌توان متوسط دانست و با قیمتی معقول می‌توانید خریدی باکیفیت را تجربه کنید. در این مرکز خرید سنت پترزبورگ می‌توانید از یک شام خوش‌طعم در رستوران روی بام این مجموعه نیز لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید المپیک پلازا: 5/21 Marata Street

ساعات کاری مرکز خرید المپیک پلازا: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

21- پاساژ شاپینگ آرکید (Passage Shopping Arcade) در سنت پترزبورگ

پاساژ شاپینگ آرکید را می‌توان یکی از خاص‌ترین مراکز خرید سنت پترزبورگ دانست که شبیه به خیابانی سرپوشیده، مملو از فروشگاه‌های مختلف است. این پاساژ درواقع دو خیابان مشهور نوسکی پراسپکت و ایتالیانسکایا را به یکدیگر وصل می‌کند. این پاساژ سه طبقه، فروشگاه‌های متنوعی را در خود جای داده که طیف وسیعی از کالاها از جمله پوشاک، اکسسوری، جواهرات، کیف و کفش و… را به فروش می‌رساند. در شاپینگ آرکید، قیمت‌ها نیز کاملاً متنوع هستند و با هر بودجه‌ای از این مرکز خرید دست خالی برنمی‌گردید.

ساعات کاری پاساژ شاپینگ آرکید: ۱۰ صبح تا ۹ شب

پاساژ شاپینگ آرکید از مراکز خرید سن پترزبورگ

تصویری از پاساژ شاپینگ آرکید

22- مرکز خرید گراند کانیون (Grand Canyon Shopping Center) سنت پترزبورگ

مرکز خرید گراند کانیون، یکی از مجتمع‌های تجاری و تفریحی محبوب و مجهز شهر سنت پترزبورگ است که فروشگاه‌های متنوع و لوکسی را در خود جای داده است. این مرکز خرید با وسعتی بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع، یکی از بزرگترین مراکز خرید سنت پترزبورگ محسوب می‌شود و چند مرکز تفریحی و رستوران‌ و کافه نیز در آن به چشم می‌خورد.

آدرس مرکز خرید گراند کانیون: Engels prospekt, building 154

ساعات کاری مرکز خرید گراند کانیون: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

23- بازارچه کلیسای ناجی در خون؛ از بهترین بازارهای روسیه

بازارچه کلیسای ناجی در خون یکی از بازارچه‌های محبوب و تاریخی در سنت پترزبورگ است که در نزدیکی یکی از مشهورترین جاهای دیدنی سنت پترزبورگ، یعنی کلیسای ناجی در خون قرار دارد. معمولاً گردشگران پس از بازدید از این کلیسای مشهور و دیدنی، به این بازارچه نیز سری می‌زنند و سوغاتی‌های روسی را از این محل تهیه می‌کنند. در این بازارچه می‌توانید سوغات روسیه مانند سماور روسی، عروسک ماتریوشکا، پارچه‌های سنتی و… را خریداری کنید. 

24- مرکز خرید کوپیتس الیزیویس سنت پترزبورگ (Kupetz Eliseevs)

یک مرکز خرید در سنت پترزبورگ که خاص و تاریخی است، مرکز خرید کوپیتس الیزیویس است که در سال ۱۹۰۲ توسط برادران الیزیویس ساخته شد و اکنون میعادگاه عاشقان غذا و شیرینی و شکلات در سنت پترزبورگ به شمار می‌رود. در این مرکز خرید، انواع نان‌ها، شیرینی‌ها، شکلات‌ و هر نوع خوار و باری که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. علاوه‌بر این، معماری زیبا و باشکوه بنا نیز قطعاً چشمان شما را خیره خواهد کرد.

آدرس مرکز خرید کوپیتس الیزیویس: 56 Nevsky Prospekt, on the corner of Malaya Sadovaya Street

25- مرکز خرید بابوچکا (Babochka Concept Store) در سنت پترزبورگ

مرکز خرید بابوچکا یکی از مراکز خرید لوکس و معتبر سنت پترزبورگ به شمار می‌رود که آخرین محصولات عرصه مد و فشن را از بهترین برندهای دنیا مانند آرمانی، گوچی، فندی، مک کویین و… را عرضه می‌کند. 

آدرس مرکز خرید بابوچکا: 36 Nevsky Prospect

ساعات کاری مرکز خرید بابوچکا: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید بابوچکا از مراکز خرید سن پترزبورگ

عکسی از مرکز خرید بابوچکا

خرید در سن پترزبورگ؛ تجربه‌ای متفاوت برای هر سلیقه

مراکز خرید سن پترزبورگ تنوع زیادی دارند و گردشگران با هر سلیقه‌ و بودجه‌ای می‌توانند فروشگاه موردعلاقه خود را در این شهر پیدا کنند. از مراکز خرید لوکس گرفته تا بازارچه‌های محلی، هزاران فروشگاه کوچک و بزرگ در این شهر وجود دارد که کالاهای متنوع از برندهای معتبر داخلی یا خارجی را به فروش می‌رساند. اگر قصد دارید با تور روسیه همراه شوید، از خرید کردن در مراکز خرید سن پترزبورگ و البته مراکز خرید مسکو غافل نشوید و برای خرید سوغاتی یا اجناس موردنیازتان به این فروشگاه‌ها سری بزنید. برای اطلاعات بیشتر درباره گشت‌و‌گذار در روسیه، با راهنمای سفر به روسیه نیز همراه شوید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt