مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا؛ راهنمای جامع خرید در آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 مرداد ، 1403

مراکز خرید آنتالیا | معرفی 30 مرکز خرید

مراکز خرید آنتالیا از مهمترین جاذبه‌ها و جاهای دیدنی آنتالیا محسوب می‌شوند. در این مقاله، با 30 مرکز خرید این شهر زیبای ترکیه آشنا می‌شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آنتالیا را به جرئت می‌توان محبوب‌ترین مقصد گردشگری ترکیه دانست که علاوه‌بر سواحل زیبا، هتل‌های لوکس و شیک و مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، مراکز خرید بسیار جذابی نیز دارد. اگر عازم این شهر دیدنی ترکیه هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با مراکز خرید آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

1- بازار قدیم آنتالیا (The Old Bazaar)

بازار قدیم آنتالیا، نه‌تنها یکی از مراکز خرید خوب در آنتالیا به شمار می‌رود؛ بلکه یکی از جاهای دیدنی آنتالیا نیز محسوب می‌شود. این بازار که در قلب بخش تاریخی آنتالیا قرار دارد، مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و غرفه‌های کوچک است که اجناس سنتی و محلی مانند فرش‌های دستباف، زیورآلات، سوغاتی‌های محلی و لباس‌های سنتی را ارائه می‌دهند. قدم زدن در کوچه‌های باریک و سنگ‌فرش‌شده این بازار و رویارویی با مردم بومی منطقه، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از آشنایی با فرهنگ و تاریخ ترکیه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بازار قدیم آنتالیا از مراکز خرید خوب در آنتالیا

عکسی از بازار قدیم آنتالیا

2- مرکز خرید مال آف آنتالیا (Mall of Antalya)

مرکز خرید مال آف آنتالیا را می‌توان یکی از لوکس ترین مراکز خرید آنتالیا دانست که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه است که انواع کالاها و اجناس از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، اکسسوری و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، عینک، لوازم دکوری منزل، اسباب بازی و لوازم الکترونیکی را عرضه می‌کنند. از جمله برندهای معروف موجود در این مرکز می‌توان به زارا، اچ اند ام، آدیداس، نایک، کوتون، الی سی وایکیکی و… اشاره کرد. همچنین، این مرکز خرید، فودکورت، پردیس سینمایی و امکانات تفریحی و محوطه بازی برای کودکان را نیز در خود جای داده است.

مال آف آنتالیا از لوکس ترین مراکز خرید آنتالیا

عکسی از مال آف آنتالیا

3- مرکز خرید میگروس آنتالیا (Antalya Migros AVM)

مرکز خرید میگروس یکی دیگر از مراکز خرید محبوب آنتالیا محسوب می‌شود که در منطقه کنیالتی واقع شده است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد و یکی از اولین مراکز خرید مدرن آنتالیا به شمار می‌رود. در این مجتمع تجاری-تفریحی، ۱۳۰ فروشگاه وجود دارد که محصولات متنوع از برندهای مشهور بین‌المللی و ترک مانند زارا، منگو، بوینر، ماوی، ال سی وایکیکی و… را عرضه می‌کنند. علاوه‌بر این فروشگاه‌ها، یک هایپرمارکت بزرگ، سالن سینما، چندین کافه و رستوران و پارکینگ در این مرکز خرید وجود دارد که راحتی و رفاه مشتریان را تضمین می‌کند. در مرکز خرید میگروس می‌توانید از کالاهای لوکس گرفته تا اقتصادی، از سوغاتی گرفته تا کالاهای موردنیاز روزمره و خوراکی‌های متنوع را تهیه کنید.

مرکز خرید میگروس از مرکز خریدهای آنتالیا

عکسی از مرکز خرید میگروس آنتالیا

4- مرکز خرید نوامال ماناوگات (Novamall Manavgat)

نوامال ماناوگات، یکی از مراکز خرید مدرن در شهر دیدنی ماناوگات، در نزدیکی آنتالیا است. این مرکز خرید، ۱۲۰ فروشگاه دارد که به عرضه اجناس مختلف مانند کیف و کفش، پوشاک، کتاب و لوازم فرهنگی، اسباب بازی، اکسسوری و لوازم دیجیتال می‌پردازند. اگر به دنبال خرید از برندهای معتبری همچون اچ اند ام، کوتون، دی فاکتو، پیر کاردین، دی اند آر و… هستید، مرکز نوامال انتخاب مناسبی است. به‌علاوه در این مرکز خرید، شاهد بزرگترین محوطه تفریحی منطقه به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع و نیز فود کورت به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع خواهید بود. از این رو می‌توانید یک خرید خانوادگی بدون دغدغه را در نوامال تجربه کنید. همچنین، در نزدیکی این مرکز خرید می‌توانید به رودخانه ماناوگات و آبشار معروف آن سری بزنید و لذت گردش و تفریح را همزمان بچشید.

5- مرکز خرید لند آو لجندز بلک در آنتالیا (The Land of Legends)

یکی از مراکز خرید بلک آنتالیا، مرکز خرید لند آو لجندز است که بخشی از مجموعه تفریحی بزرگ لند آو لجندز به شمار می‌رود. این مرکز خرید درواقع خیابانی است مملو از فروشگاه‌های مختلف که از لوازم آرایشی گرفته تا لوازم الکترونیکی و اسباب بازی و پوشاک را می‌توانید در آنها پیدا کنید. به‌علاوه در این خیابان دیدنی، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارند که هریک متناسب با فضای داستان‌ها و افسانه‌های خاطره‌انگیز قدیمی تزئین شده‌اند و شما می‌توانید طعم یک شام دلچسب را در این رستوران‌ها بچشید. فراموش نکنید که اگر تصمیم گرفتید به این خیابان سر بزنید، حتماً از سایر بخش‌های لند آو لجندز دیدن کنید و در این پارک موضوعی هیجان‌انگیز به تفریح بپردازید.

مرکز خرید لند آو لجندز بلک از بهترین مراکز خرید آنتالیا

عکسی از مرکز خرید لند آو لجندز بلک

6- فروشگاه ام ام میگروس بلک (MM Migros)

فروشگاه ام ام میگروس در بلک، یکی از بزرگ‌ترین هایپرمارکت‌های منطقه است که انواع محصولات غذایی، لباس، لوازم خانگی و الکترونیکی را ارائه می‌دهد. این فروشگاه مکان مناسبی برای خریدهای روزانه و مایحتاج روزمره‌تان در سفر است.

7- مرکز خرید سیتی سنتر بلک (City Center Belek)

سیتی سنتر بلک، یکی از مراکز خرید آنتالیا در منطقه بلک است که کالاها و اجناس متنوعی همچون لباس، کفش، زیورآلات و سوغاتی‌های محلی را به فروش می‌رساند. این مرکز خرید دارای رستوران‌ها و کافه‌های متعددی است و از این رو مکانی ایدئال برای استراحت و لذت بردن از طعم غذاهای محلی و بین‌المللی به شمار می‌رود. به‌علاوه، از آنجایی که سیتی سنتر در نزدیکی سواحل زیبای بلک قرار دارد، می‌توانید از چشم‌اندازهای بی‌نظیر ساحلی و دریای مدیترانه لذت ببرید.

8- مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya Mall)

مرکز خرید مارک آنتالیا، یکی از مراکز خرید لوکس و مدرن و از جمله بهترین مراکز خرید انتالیا به شمار می‌رود که در مرکز شهر واقع شده است. این مرکز خرید که زمان افتتاح آن به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد، در فضایی به وسعت بیش از ۵۱ هزار متر مربع و ۴ طبقه، بیش از ۱۵۰ واحد فروشگاهی را جای داده است. در مرکز خرید مارک آنتالیا به سادگی می‌توانید از نمایندگی بهترین و معتبرترین برندهای ترک و بین‌المللی خرید کنید. همچنین، یکی از طبقات این مجموعه وسیع به یک فوردکورت اختصاص پیدا کرده و امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، سالن‌های سینما، پارکینگ و… نیز برای رفاه مشتریان فراهم شده است. 

مرکز خرید مارک آنتالیا| اسم مراکز خرید آنتالیا

تصویری از مرکز خرید مارک آنتالیا

9- مرکز خرید اراستا در آنتالیا (Erasta Mall Antalya)

اراستا مال یکی از مرکز خریدهای آنتالیا است که بین مردم محلی و گردشگران محبوبیت زیادی دارد. این مرکز خرید دارای ۳ طبقه و بیش از ۸۰ فروشگاه، یک هایپرمارکت، سینما، چندین کافه و رستوران و امکانات تفریحی برای کودکان است. در اراستا مال می‌توانید محصولات مختلف از برندهای معتبر را به آسانی پیدا کرده و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید. اراستا مال به دلیل موقعیت مکانی مناسب در محله کپز و تنوع فروشگاه‌ها، مکانی محبوب برای خرید و تفریح در آنتالیا به شمار می‌رود.

10- مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال (Antalium Premium Mall)

آنتالیوم پریمیوم مال یکی از مراکز خرید آنتالیا و از جمله مجتمع‌های تجاری لوکس این شهر به حساب می‌آيد. این مرکز خرید با معماری خاص و باشکوه خود که شبیه به یک قصر سلطنتی است، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا لارا شناخته می‌شود. این مجتمع تجاری دارای فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌های مجلل و امکانات تفریحی فراوان است. آنتالیوم پریمیوم مال تجربه‌ای از یک خرید لوکس و متنوع را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.

11- مرکز خرید آکا پارک (Akkapark Avm)

آکا پارک، یکی دیگر از مراکز خرید آنتالیا در منطقه لارا است که محصولات متنوعی از پوشاک زنانه و مردانه گرفته تا اسباب بازی، وسایل ورزشی و انواع منسوجات محلی را با قیمتی معقول عرضه می‌کند. آکا پارک را می‌توان از جمله مراکز خرید ارزان در آنتالیا دانست. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های مختلف، یک سوپرمارکت، و چند رستوران محلی است و مکان مناسبی برای خریدهای روزانه به شمار می‌رود.

12- بازار کوندو (Kundu bazaar)؛ از بازارهای محلی آنتالیا

بازار کوندو یکی از بازارهای محلی آنتالیا است که در منطقه کوندو واقع شده. این بازار دارای غرفه‌های مختلفی است که اجناس محلی مانند لباس، زیورآلات، سوغاتی‌ها و مواد غذایی تازه را عرضه می‌کنند. بازدید از بازار کوندو به واسطه به نمایش کشیدن زندگی روزمره مردم بومی و محلی آنتالیا، تجربه‌ای جالب و متفاوت از خرید در آنتالیا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بازار کوندو | خرید در آنتالیا

عکسی از بازار کوندو

13 مرکز خرید لاورا؛ از بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید لاورا یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا در لارا به شمار می‌رود که بیش از ۸۰ فروشگاه عرضه‌کننده پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و الکترونیکی را در خود جای داده است. مرکز خرید لاورا آنتالیا همچنین یک فودکورت بزرگ، سینما و محوطه بازی کودکان را نیز شامل می‌شود. به‌علاوه موقعیت مکانی این مرکز خرید در نزدیکی ساحل تماشایی لارا، این مرکز خرید را به مکانی ایده‌آل برای خرید و استراحت خانوادگی تبدیل کرده است.

14- مرکز خرید آگورا آنتالیا (Agora Antalya Shopping Center)

مرکز خرید آگورا یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می‌رود که با معماری و طراحی خاص خود، مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند. بنای اصلی این مرکز خرید در ۴ طبقه به شکل مدور ساخته شده و سقف شیشه‌ای این ساختمان، نور کافی را برای این فضا به ارمغان می‌آورد. در بخش‌های مرکزی این مجتمع یک استخر عظیم به همراه آب نما و تزیینات دیگر قرار دارد که فضایی دل‌انگیز برای تفریح و استراحت را ایجاد کرده است. در مرکز خرید آگورا شما می‌توانید آخرین محصولات مد و فشن، لوازم آرایش، اکسسوری، کتاب و لوازم فرهنگی، اسباب بازی و لوازم ورزشی را از بهترین برندها تهیه کنید.

15- مرکز خرید شی‌مال (Shemall Shopping Center)

شی‌مال شاپینگ سنتر، یکی از مراکز خرید آنتالیا منطقه لارا است که انواع کالاها از جمله پوشاک، ساعت، زیورآلات، کیف و کفش و لوازم آرایشی را می‌توانید در آن پیدا کنید. مرکز خرید شیمال آنتالیا دارای ۸ سالن سینما، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و نمازخانه  واقع شده است. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های مختلف، یک سوپرمارکت و چند رستوران است. شی‌مال شاپینگ سنتر، مکان مناسبی برای خریدهای روزانه و نیازهای خانگی است.

16- مرکز خرید ایکی کاپلی هان در آنتالیا

ایکی کاپلی هان یکی از بازارهای سنتی آنتالیا به شمار می‌رود که در بخش قدیمی شهر در محله‌ای به نام بالبی ماهالسی قرار دارد. این بازار دارای غرفه‌های مختلفی است که اجناس سنتی و محلی مانند فرش‌های دستباف، زیورآلات و لباس‌های سنتی را با قیمتی معقول و مناسب عرضه می‌کنند. بازدید از ایکی کاپلی هان، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از فرهنگ و تاریخ ترکیه را برای شما خلق می‌کند.

17- مرکز خرید تراسیتی در آنتالیا (TerraCity)

تراسیتی بزرگ ترین مرکز خرید منطقه لارا در آنتالیا است. این مرکز خرید در سال 2011 افتتاح شد. تراسیتی یک ساختمان بزرگ 4 طبقه با زیربنای 48000 متر مربع است که 150 بوتیک را در خود جا داده است. شما می‌توانید محصولات انواع برندهای ترک و جهانی را در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا پیدا کنید.
نکته دیگر اینکه تراسیتی 30 رستوران باکیفیت با غذاهای متنوع دارد و علاوه‌بر این، می‌توانید از زمین بازی این مرکز و فودکورت آن با ظرفیت بیش از 1000 نفر استفاده کنید و لذت ببرید.

مرکز خرید تراسیتی از مراکز خرید آنتالیا منطقه لارا

تصویری از مرکز خرید تراسیتی

18- پنجشنبه بازار آنتالیا

پنجشنبه بازار آنتالیا یکی از بازارهای محلی و هفتگی این شهر است که در روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود. این بازار دارای غرفه‌های مختلفی است که انواع میوه و سبزیجات تازه، مواد غذایی، لباس و سوغاتی‌های محلی را به فروش می‌رسانند.

19- چهارشنبه بازار آنتالیا

چهارشنبه بازار، یکی دیگر از بازارهای محلی و هفتگی آنتالیا و از جمله ارزانترین مراکز خرید انتالیا محسوب می‌شود که در روزهای چهارشنبه دایر است. این بازار پرجنب‌وجوش، محلی عالی برای خرید میوه و سبزیجات تازه، لباس‌های ارزان قیمت، لوازم خانگی و سوغاتی‌های محلی است. حضور در این بازار، فرصتی مناسب برای آشنایی با زندگی روزمره و فرهنگ مردم آنتالیا و لذت بردن از خریدی متفاوت است.

20- مرکز خرید دیپو در آنتالیا یا اوت لت دیپو (Outlet Deepo)

مرکز خرید دیپو، یکی از اوت‌لت‌ها و مراکز خرید ارزان در آنتالیا محسوب می‌شود که در آن می‌توانید کالاهای متنوع از برندهای معروف را با تخفیف‌های ویژه تهیه کنید. این مرکز خرید دارای بیش از ۹۰ فروشگاه است و مکان مناسبی برای خرید لباس، کفش و لوازم ورزشی با قیمت‌های مناسب به شمار می‌رود. مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارد و علاوه‌بر فروشگاه‌های معتبر، دارای رستوران‌ و کافه‌های متعدد و همچنین فضاهای تفریحی است.

مرکز خرید دیپو از مراکز خرید ارزان در آنتالیا

عکسی از مرکز خرید دیپو آنتالیا

21- مغازه‌های خیابان جمهوریت؛ از متنوع ترین مراکز خرید آنتالیا

خیابان جمهوریت یکی از خیابان‌های اصلی و تجاری آنتالیا به شمار می‌رود که محل گردهمایی فروشگاه‌های متعدد از جمله فروشگاه‌های لباس، کفش، لوازم خانگی و الکترونیکی است. تنوع کالاها و همچنین قیمت‌ها در این خیابان، بی‌نظیر است و از این رو با هر بودجه‌ای می‌توانید دست پر از مغازه‌های خیابان جمهوریت بیرون بیایید. همچنین، در خیابان جمهوریت با کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی روبرو خواهید شد که مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از غذاهای محلی و بین‌المللی محسوب می‌شود.

22- مغازه‌های خیابان ایشیکلار در آنتالیا ترکیه

خیابان ایشیکلار، یکی دیگر از خیابان‌های تجاری معروف آنتالیا است که در مرکز شهر واقع شده. در این خیابان، فروشگاه‌های متعددی به عرضه محصولاتی همچون پوشاک، کفش، زیورآلات و لوازم خانگی مشغول هستند و اکثر برندهای مشهور ترک، اجناس خود را در این خیابان عرضه می‌کنند. اگر به خیابان ایشیکلار رفتید، یادتان نرود که به محله تاریخی کاله ایچی نیز سری بزنید.

23- مغازه‌های خیابان گلولوک یا (Anafartalar)

خیابان گلولوک یا (Anafartalar)، یکی از خیابان‌های پرجنب‌وجوش و تجاری آنتالیا است که فروشگاه‌های متعدد پوشاک در آن خودنمایی می‌کنند. در لباس‌فروشی‌های خیابان گلولوک می‌توانید انواع لباس‌های خوش‌دوخت و باکیفیت را با قیمتی معقول و ارزان خریداری کنید.

24- مغازه‌های خیابان شارامپول آنتالیا؛ مخصوص خرید پوشاک

یکی دیگر از خیابان‌هایی که به عنوان یکی از مراکز خرید آنتالیا شناخته می‌شود، خیابان شارامپول است که در آن می‌توانید بیشترین مغازه‌های پوشاک و کیف و کفش را پیدا کنید.

25- مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا (ÖzdilekPark Antalya)

اوزدیلک پارک در محله کپز شهر آنتالیا واقع شده و یکی از مراکز خرید و جاهای دیدنی آنتالیا به حساب می‌آید. این مرکز خرید دارای طیف وسیعی از فروشگاه‌ها، کالاها و برندها، رستوران‌ها و امکانات تفریحی است. مرکز خرید اوزدلیک پارک آنتالیا دارای بیش از ۱۴۰ فروشگاه عرضه‌کننده برندهای مختلف، سینما، سالن بولینگ، ۲۷ کافه و رستوران و یک بخش ویژه برای کودکان است. همچنین، در اوزدیلک پارک یک هایپرمارکت بزرگ نیز وجود دارد که فرصت خوبی برای خرید اقلام خوراکی و اجناس موردنیاز روزمره فراهم می‌کند.

مرکز خرید اوزدیلک پارک از بهترین مراکز خرید آنتالیا

عکسی از مرکز خرید اوزدیلک پارک

26- بازار فرش لیدیا سوزانی آنتالیا؛ مخصوص عاشقان فرش

بازار فرش لیدیا سوزانی، یکی از بازارهای تخصصی آنتالیا است که به فروش فرش‌های دستباف و زیورآلات و دست‌سازه‌های سنتی ترکیه می‌پردازد. این بازار دارای مجموعه‌ای نفیس از فرش‌های دستباف با طرح‌ها و نقش‌های متنوع از سراسر ترکیه است و مکانی عالی برای خرید سوغاتی‌های خاص و باارزش محسوب می‌شود.

27- مرکز خرید کمر در آنتالیا (Kemer Shopping Center)

مرکز خرید کمر، یکی از مراکز خرید کمر آنتالیا است. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های مختلف عرضه‌کننده کالاهایی همچون جواهرات، پوشاک، اکسسوری، کیف و کفش، سوپرمارکت و فودکورت است. 

28- مغازه‌های بلوار آتاتورک آنتالیا (Ataturk Boulevard)

بلوار آتاتورک، یکی از مهم‌ترین خیابان‌های منطقه کمر آنتالیا و یکی از مراکز تجاری این منطقه به شمار می‌رود. این بلوار، محل گردهمایی فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، صنایع دستی، شیرینی‌جات، فرش و… در کمر محسوب می‌شود و شما می‌توانید خریدی دلچسب با قیمت‌های متنوع را تجربه کنید. به‌علاوه، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های مدرن یا سنتی متعددی نیز در بلوار آتاتورک وجود دارد که لذت خرید را دوچندان می‌کند. 

مغازه‌های بلوار آتاتورک آنتالیا

عکسی از بلوار آتاتورک آنتالیا

29- بازار کمر (Bazar Kemer)؛ از بهترین بازارهای آنتالیا

بازار کمر، یکی از بازارهای محلی منطقه کمر آنتالیا است که همانند دیگر بازارهای محلی ترکیه یا آنتالیا، به عرضه اجناس و کالاهایی همچون پارچه‌ها و لباس‌های سنتی، سوغاتی‌، صنایع دستی، میوه و سبزیجات تازه و… می‌پردازد. قیمت‌ها در بازار محلی کمر بسیار معقول و مناسب است.

30- بازار اسکار کمر در آنتالیا (Oscar Bazaar Kemer)

بازار اسکار کمر، یکی از بازارهای محلی منطقه کمر است که در ضلع غربی بلوار آتاتورک قرار دارد و شما می‌توانید پس از بلوار آتاتورک، به این بازار سنتی نیز سر بزنید. بازار اسکار دارای غرفه‌ها و مغازه‌های سرپوشیده‌ قدیمی و همچنین چادرهایی است که در فضای باز به‌عنوان مغازه برپا شده‌اند. در این بازار می‌توانید انواع سوغاتی‌ها، صنایع دستی، ادویه‌جات، ظروف سنتی، پارچه و لباس محلی و… را با قیمتی معقول و مناسب تهیه کنید. 

 بازار اسکار کمر از مناسب ترین مراکز خرید در آنتالیا

تصویری از  بازار اسکار کمر

مراکز خرید در آنتالیا، تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش

سفر به آنتالیا تنها در گشت و گذار در جاهای دیدنی و آفتاب گرفتن در سواحل رویایی مدیترانه خلاصه نمی‌شود. آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید کردن محسوب می‌شود و دربرداشتن ترکیبی از مراکز خرید مدرن و بازارهای محلی، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از خرید را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر می‌خواهید لذت قدم زدن در بازارهای قدیمی و رنگارنگ را بچشید یا خرید از معتبرترین برندهای بین‌المللی را تجربه کنید، با تور آنتالیا همراه شوید و با یک تیر چند نشان بزنید؛ خریدی لوکس، اقامتی فراموش‌نشدنی و تفریحاتی کم‌نظیر.

سوالات متداول

1. ارزانترین مراکز خرید آنتالیا کجاست؟

از جمله مراکز خرید ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه آنتالیا می‌توان به اوت لت دیپو، بازار قدیمی آنتالیا، مرکز خرید ایکی کاپلی هان، بازار کوندو، مرکز خرید آکا پارک و بازار اسکار کمر اشاره کرد.

2. بزرگترین مرکز خرید آنتالیا کجاست؟

مرکز خرید مال آف آنتالیا، مرکز خرید میگروس مال آنتالیا، مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا و مرکز خرید نوامال ماناوگات از جمله بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید آنتالیا هستند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt