ویزای سریلانکا رایگان شد

ویزای سریلانکا رایگان شد

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مهر ، 1403

ویزای سریلانکا رایگان شد

از اول اکتبر شهروندان ۳۵ کشور دنیا از جمله ایران می‌توانند بدون پرداخت هزینه برای صدور ویزای فرودگاهی به سریلانکا سفر کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سریلانکا برای تقویت گردشگری و کمک به بهبود اقتصادی کشورش اعلام کرد از اول اکتبر شهروندان ۳۵ کشور دنیا از جمله ایران می‌توانند بدون پرداخت هزینه برای صدور ویزای فرودگاهی به این کشور سفر کنند.

سخنگوی دولت سریلانکا اعلام کرد با تصمیم کابینه این کشور، طی یک دوره آزمایشی ۶ ماهه از اول اکتبر (۱۰ مهر)، به گردشگران ۳۵ کشور جهان از جمله ایران روادید ۳۰ روزه رایگان داده خواهد شد. بدین ترتیب علاوه بر ایران، کشورهای دیگری مانند بریتانیا، آمریکا، کانادا، فرانسه، روسیه، هند و چین نیز از پرداخت هزینه ۵۰ دلاری برای ویزای این کشور معاف خواهند بود.

پیش از این مسافران با پرداخت 50 دلار در فرودگاه سریلانکا ویزای این کشور را دریافت می‌کردند.

رایگان شدن ویزای سریلانکا از 10 مهر در حالی است که ماه گذشته پرواز مستقیم تهران کلمبو نیز برای نخستین بار در سریلانکا به زمین نشست. قبلا مسافران ایرانی مجبور بودند برای سفر به سریلانکا با یک توقف چند ساعته در فرودگاه واسط به کلمبو پرواز کنند.

در مجموع، با رایگان شدن ویزای سریلانکا و برقراری پرواز مستقیم تهران کلمبو، سفر به سریلانکا برای مسافران ایرانی راحت‌تر شده است. الفبای سفر بزرگترین چارترکننده پرواز مستقیم ایران سریلانکا است و با رزرو هتل‌های باکیفیت سفر خوبی را برای شما طراحی می‌کند. برای اطلاع از قیمت تور سریلانکا و رزرو آن از طریق سایت الفبای سفر یا تماس با کارشناسان ما اقدام کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt