معرفی 5 شهر پرمقصد دنیا

معرفی 5 شهر پرمقصد دنیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 دی ، 1401

معرفی 5 تا پر مقصدترین شهرهای دنیا

امروزه صنعت گردشگری یکی از منابع درآمد اقتصادی مهم در کشورها محسوب می شود. عواملی مانند جاذبه های گردشگری طبیعی و شهری،امکانات،خدمات و تفریحات گوناگون برخی از دلایل پر مقصد و پر بازدید بودن یک کشور و شهر می باشد. طبق آمارهای اخیر کشورهای آسیایی برای سفر بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. اما کدام از کشورها برای سفر محبوبیت بیشتری دارد و مقصد مسافران زیادی است؟ همراه با الفبای سفر با 5 کشور پر مقصد آشنا خواهید شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی

دبی به دلیل تفریحات و امکان زیاد، مراکز خرید و جاذبه های شهری مدرن  ولوکس، به شهر پر بازدیدی تبدیل گشته است. طبق  مقاله‌ای که در سال ۲۰۱۴ در مجله تلگراف به چاپ رسید ، تعداد گردشگران در دبی در سال ۲۰۲۰ دو برابر خواهد شد. در سال  جاری ، نزدیک به ۱۴.۲۶ میلیون  توریست به این شهر سفر کرده اند و این گردشگران حدود به ۱۱.۷ میلیارد دلار در این شهر هزینه کرده‌اند. شما هم با استفاده از تور دبی جزو این گردشگران باشید.

دبی-الفبای سفر

لندن

کشور دیدنی لندن با تاریخ کهن و آثار تاریخی و هنری بی نظیرش به ویژه برای دوست دارن هنر و ادبیات  بسیار محبوب است. شهری با فرهنگ غنی و جاذبه های شهری لوکس، هر مسافری را مشتاق تماشای خود می کند. نزدیک به ۱۸.۸۲ میلیون توریست در سال جاری از این شهر زیبا بازید و نزدیک به ۲۰.۰۲ میلیارد دلار  هزینه کرده اند. با اینکه این شهر در لیست گران ترین شهرهای جهان به شمار می رود، اما با وجود تمام شگفتی هایش با یک برنامه ریزی مناسب، سفر به این شهر را نباید از دست داد.

لندن-الفبای سفر

بانکوک

تایلند با وجود طبیعت زیبا و معابد تاریخی و تفریحات متعدد توریست های زیادی را به خود جذب کرده است. بانکوک در سال ۲۰۱۵ در دومین رتبه  پربازدیدترین شهرهای جهان قرار گرفته است و حدود ۱۲.۴ میلیارد از ۱۸.۲۴ میلیون گردشگر کسب درآمد کرده است. با تور تایلند به این کشور پر جاذبه سفر کنید و لذت ببرید.

بانکوک-الفبای سفر

استانبول

استانبول که کشوری اوراسیایی محسوب می شود، در میان گردشگران نیز طرفدارن مخصوص به خود را دارد. مراکز خرید و قرار گرفتن یکی از بزرگترین بازارهای جهان در این شهر در کنار جاذبه های تاریخی از بیش از 12 میلیون توریست در شهر خود استقبال کرده است. سفر با تور استانبول و کسب تجربه جدید را از دست ندهید.

استانبول-الفبای سفر

پاریس

جای تعجب نیست که این شهر با سراسر زیبایی و هنر جزو لیست  شهر پرمقصد در میان گردشگران قرار بگیرد. شهری با فرهنگ غنی، شهر مد با انواع تفریحات جذاب، هر مسافری را برای سفر به این شهر سر شوق می آورد. پاریس در رتبه سوم در سال ۲۰۱۵ با وجود ۱۶.۰۶ قرار گرفت  که این مسافران ۱۶.۶ میلیارد دلار نیز در سفر خود هزینه کردند.

پاریس-الفبای سفر

     
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt